جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برپایی 3 نمایشگاه بهاره در تهران/ عرضه کالا با تخفیف 5 تا 20 درصد

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 675984
نایب رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به برپایی سه نمایشگاه بهاره در تهران گفت: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه برحسب نوع بین 5 تا 20 درصد تخفیف خواهند داشت.
عرضه کالا با تخفیف ۵ تا ۲۵ درصد در نمایشگاه بهاره
به گزارش جهان نيوز، ابراهیم درستی نایب رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره امسال در 3 نقطه تهران برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه‌ها در بوستان ولایت، خاوران و مصلی امام خمینی برگزار می‌شود. 

نایب رئیس اتاق اصناف تهران افزود: نمایشگاه بهاره مصلی از فردا سیزدهم اسفند ماه  آغاز به کار می‌کند و این نمایشگاه تا 28 اسفند ماه 97 ادامه خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بین 5 تا 20 درصد تخفیف خواهد داشت،  افزود:  مقرر شده تا دو نمایشگاه دیگر هم در هفته جاری آغاز به کار کنند. 

درستی با اشاره به رکود حاکم بر بازار گفت: بهتر است در این شرایط با فروش‌های فوق‌العاده شرایط فروش بیشتری را در این ایام برای صنوف فراهم کرد. 

نماینده وزیر صنعت در اصناف با بیان اینکه فروش فوق‌العاده تحت نظر اتحادیه‌ها انجام می‌شود و بازرسی‌های لازم بر روی این فرآیند انجام می‌شود،  بیان داشت: معمولا در فروش‌های فوق‌العاده 10 تا 15 درصد تخفیف اعمال می‌شود. 

وی گفت: عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه براساس قیمت مصوب خواهد بود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *