پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۹۵

ابتکار: دليلی برای نااميدی مردم وجود ندارد/ الان بهترین دوران کنسرت‌ها و تئاتر است

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 675828
بعد از برجام كه كاملا شرايط مثبت شد ولي تنش‌هاي داخلي و مخالفت‌ها و اقداماتي كه عملا بازدارنده بود، كار دولت را كند و سخت كرد.
ابتکار: دليلی برای نااميدی مردم وجود ندارد/ الان بهترین دوران کنسرت‌ها و تئاتر است
گروه سیاسی جهان نيوز: معصومه ابتکار، معاون امور زنان رئیس جمهور با روزنامه اعتماد درباره ديپلماسي و مناسبات سياسي ايران گفتگو کرده است و همانند سایر همکاران دولتی اش صرفا پذیرش همه آنچه غرب می خواهد را تجویز کرده است. به نظر ابتکار هم بهترین فرد برای فعالیت های دیپلماتیک، دکتر ظریف است چون خوب شطرنج بازی می کند و هم قدرت انتقال پيام مطابق با انقلاب و مواضع جمهوري اسلامي ايران را دارد! البته ابتکار اگر اندکی زاویه نگاه قداست گونه اش را به سند پر نقص برجام تغییر دهد هم قواعد اصلی دنیا را بهتر متوجه می شود و هم با سطح پایین آقای وزیر خارجه در شطرنج عرصه بین الملل آشنا می شود. نکته جالب تر این گفتگو پیرامون مسائل داخلی هم جایی است که ابتکار می گوید: «دليلی برای نااميدی مردم وجود ندارد» و امروز وضع کنسرت ها و تئاتر در بهترین دوران قرار دارد و حتی دولت جلوی فشارها برای فیلترینگ تلگرام مقاومت کرد!

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*بعد از استقرار دولت يازدهم و با توجه به تغيير زمينه آزادي بيان و حضور بيشتر احزاب و احياي مجدد جريان تحزب در كشور اميدهايي زنده شد و فعاليت‌هاي غيردولتي كه در دوره‌اي محدود شده بودند، دوباره احيا شدند كه نتيجه‌اش نشاط عمومي بود.

*در مناسبات بين‌المللي نيز آغاز يك دوره از مذاكرات عزتمندانه كه به برجام منتهي شد، راه تازه‌اي باز كرد.

*بعد از برجام كه كاملا شرايط مثبت شد ولي تنش‌هاي داخلي و مخالفت‌ها و اقداماتي كه عملا بازدارنده بود، كار دولت را كند و سخت كرد و شتابي كه انتظار بود بعد از برجام اتفاق بيفتد، رخ نداد. در چنين فضايي بود كه ترامپ تصميم گرفت تا از برجام خارج شود، تصميمي كه نه‌ تنها بر اساس ملاحظات سياسي خودش و همراهي او با رژيم صهيونيستي بود بلكه تقابل او با ايران آن‌ هم در زمان رشد اقتصادي را نمايندگي مي‌كرد.

*اگر مخالفين دولت در چارچوب قوانين و بر اساس قاعده رفتار كنند و قانون بازي را به جا بياورند، رقابت سياسي مشكلي به وجود نمي‌آورد.

*اولين صداها مربوط به مالباختگان صندوق‌ها بود، خب واقعا دولت در اين‌ باره چه تقصيري داشت؟ كجا دولت بايد هزينه اين اختلالاتي را كه در دولت قبل و يا به خاطر طمع يك عده ايجاد شده بود، پرداخت مي‌كرد؟ فشارهاي زيادي هم از نظر امنيت براي دولت به وجود آمد كه در آخر از صندوق دولت با اين وعده كه قوه قضاييه روزي اموال اينها را مصادره و آن را برمي‌گرداند، پرداخت شد. برخوردهايي هم از مجلس شروع شد.

*نكته اين است كه ما بعد از خروج از برجام شاهد خصومت آشكار دولت آمريكا با ايران و جنگ اقتصادي و تحريم‌هاي جديد و جنگ رواني بوديم و متاسفانه منتقدين داخلي هيچ ملاحظه‌اي نكردند، آن‌ هم با توجه به اينكه وضعيت خاصي بر كشور حاكم است و ما در معرض يك جنگ تمام ‌عيار قرار گرفته‌ايم.

*با وجود همه اين مسائل- به‌ ويژه در اين چند ماه اخير- دولت توانسته تورم را مهار كند. امروز با اينكه هنوز نرخ ارز نواسان دارد ولي كنترل‌ شده است.

*دليلي براي ناميدي مردم وجود ندارد و با همه مشكلات پيش آمده، روند اميدبخشي دارد طي مي‌شود و اقدامات دولت بسيار موثر بوده است. مثلا ما امسال مراسم با شكوهي در 16 آذر نسبت به سال‌هاي گذشته داشتيم و امروز فضاي دانشگاه‌ها براي فعاليت‌هاي سياسي و دانشجويي مناسب است. تئاتر پيكري نيمه جان داشت ولي الان بهترين دوره خود را مي‌گذراند. كنسرت‌ها هم قرار بود كلا زير خاك دفن شوند ولي الان با رونق زيادي برگزار مي‌شوند. اين بدان معني نيست كه مشكل و تنش در كشور وجود ندارد، چرا هست ولي در مجموع با توجه به مشكلاتي كه كشور دارد، فضاي كشور امنيتي نشده است. يعني دولت اجازه نداده فضاي كشور امنيتي و به ‌اصطلاح بسته‌تر شود يا اينكه برخوردي با روزنامه‌ها و سايت‌ها صورت بگيرد. حتي با وجود فشارهايي مثل فشار بر آقاي جهرمي براي فيلترينگ تلگرام و يا فشار بر آقاي رحماني فضلي، دولت توانسته وضعيت را حفظ كند.

*ساختار سياسي كشور نياز به اصلاح دارد. به نظر مي‌رسد ما در ساختارهاي نظام اجرايي و تصميم‌سازي مثل مجلس نياز به اصلاح داريم، مخصوصا با اين لايحه جديدي كه دولت در جهت توجه بيشتر به احزاب داده، نگاه ملي به مجلس وجود دارد. 

*خيلي از دستگاه‌ها جزيره‌اي فكر مي‌كنند و موضوع را دستگاهي و بخشي مي‌بينند و منافع ملي را در نظر نمي‌آورند. من در محيط‌زيست با اين معضل از نزديك مواجه بودم. خيلي وقت‌ها دولت‌ها گرفتار اين بحث‌ها مي‌شوند و موجب مي‌شود تا وقت گرفته شود درحالي‌ كه بحث‌ها بايد در يك جاي ديگر حل شود. نمونه آن اتفاقي بود كه براي آقاي ظريف افتاد. البته اين واقعا يك موقعيت خاص بود ولي در مجموع همه بايد براي اينكه كاري خوب انجام شود، هماهنگ باشند. مثلا چرا وزير خارجه بايد از اتفاقي كه در عرصه سياست خارجي كشورش رخ داده، بي‌اطلاع گذاشته شود؟

بیشتر بخوانید:
ابطحی: خانم ابتکار روحیه لاکچری دارد
خانم ابتکار دقیقا چه کاره مملکت است؟
می‌خواهند کشور را تجزیه کنند!


*قدرت نظامي براي جنگ نيست بلكه براي دفاع است و تمام توان خود را براي دفاع سخت بايد بگذاريم ولي نبايد در اين مسير قدرت نرم كه همان مناسبات جهاني، تجارت و ديپلماسي و... است، آسيب ببيند. اينها براي امنيت و منافع اقتصادي ايران مهم است. ما بايد وجهه خود را در دنيا بالا ببريم چون تلاش براي تخريب وجهه ايران خيلي زياد است. ما متأسفانه خيلي از موقعيت‌هاي خود را در مراجع بين‌المللي با فشارهايي كه روي دستگاه سياست خارجي از جاهاي ديگر وارد مي‌شود از دست مي‌دهيم.

*الان هر اتفاقي خوبي كه در برجام افتاده يك عده تلاش مي‌كنند آن را به يك نقطه تاريك تبديل كنند.

*همه اذعان دارند خودمان‌ هم به ‌نوعي خودمان را با نپيوستن به اف،‌اي،‌تي،‌اف و با تعللي كه داريم انجام مي‌دهيم، تحريم مي‌كنيم و ضربه‌اي به مناسبات اقتصادي مي‌زنيم. همه بارها و بارها اعلام كرده‌اند كه تبعات نظرات كساني كه در اين زمينه تصميم مي‌گيرند چيست؟ الان «اف.اي.‌تي.اف» مهم‌ترين مساله‌اي است كه ما در پيش داريم و اميدواريم اين رويكرد و فضاسازي‌هاي داخلي كشور را به سمت يك تصميم نسنجيده نكشاند... اينها كنوانسيون‌هايي است كه امروز براي آنكه بتوانيم وارد مناسبات درست اقتصادي و تجاري با كشورها شويم، وجودشان لازم و ضروري است. بالاخره در پشت پرده پولشويي، قاچاق مواد مخدر و انسان و اسلحه و حيات‌وحش نيز وجود دارد. ما به ‌طور قطع اگر قرار است با جهان كار كنيم، همگرايي بايد داشته باشيم. اين خيلي روشن است.

*سال‌هاست كه براي تخريب ايران كار مي‌شود. در بخش خبري، ديپلماسي ما مي‌تواند نقش داشته باشد. يكي از راه‌هاي مهم، حضور در مجامع بين‌المللي است. درست است كه از روش‌هاي متعارف در مناسبات و تجارت مي‌توانيم براي كشورهاي دوست امتيازهايي را قائل شويم ولي استفاده از روش‌هاي غيرمتعارف، سياست دستگاه ديپلماسي ما نيست پس بايد يك زبان قوي براي مجاب كردن وجود داشته باشد كه خود آقاي ظريف يكي از قوي‌ترين ديپلمات‌ها به جهت تفكر قوي و راهبردي است چون مي‌تواند خوب شطرنج‌بازي كند و تا الان خيلي توانسته در اين مناسبات موفق باشد. امروز ديپلمات ما هم ‌زبان قابل ‌فهمي دارد و هم قدرت انتقال پيام مطابق با انقلاب و مواضع جمهوري اسلامي ايران را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
برجام آفتاب تابان
گوشت کیلویی 1200000
سیب100000
پرتغال 50.000
ولی بازم برجام مثل آفتاب تابان است
Iran, Islamic Republic of
کسانی که شعار مرگ بر آمریکا دادند و فرزندانشان را برای تحصیل و زندگی به آنجا فرستادند ،خائن به ملت و مملکت هستند.
مخالف برجام
Iran, Islamic Republic of
قول روحانی به موگرینی برای ماندن در برجام باعث شد تا ترامپ با خیال راحت از برجام خارج شود .
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
برجام خسارت محض بود زیرا زیرساخت های هسته ای ایران را نابود کرد اما زیرساخت های تحریم های ظالمانه حفظ و تقویت شدند.
Iran, Islamic Republic of
❌ چرا زنان برای حمایت از تیم ملی فوتبال زنان به ورزشگاه نمیروند؟

▪️دیروز درحالی مسابقه‌ی فوتبال بانوان بین دو تیم ایران و بلاروس برگزار شده است که با وجود تبلیغات نسبتاً زیاد، فقط ۱۰۰ نفر تماشاچی داشته است؛ در این مواقع است که کاملاً مشخص میشود هدف از جار و جنجال‌هایِ گاه و بی‌گاه، بابت ورود بانوان به ورزشگاه، صرفاً سیاسی و با اغراض ضدفرهنگی است تا ورزشی و مدنی!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به امید بیداری و آگاهی مردم در انتخابات آینده!!!!!!!!!
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مشکل امروز مردم تورم افسارگسیخته و کاهش ارزش پول ملی و نابسامانی اقتصادی کشور است نه فیلترینگ و تلگرام !!!
Iran, Islamic Republic of
ما دوبار از صندوق راي گزيده نميشويم
Iran, Islamic Republic of
چهل سال كه سهله چهرصد سال ديگه هم ....ميبرن پاي صندوق و بعد راي هم ميشيم اخي
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اگر دوباره مردم را مجبور به رای دادن به افرادی مانند روحانی نکنند.سال ۹۶ هم اگر احمدی نژاد بود روحانی یک میلیون رای نمیاورد
Iran, Islamic Republic of
کنسرت بگذارید و دست بزنید و برقصید که
همه چیز آرومه‌
من چقدر خوشبختم
خونه‌ام بر باده
اینجا من در رقصم
گوشت مگر گرونه
ما که آنرا داریم
یخچال ما پر شد
گوشت ما ارزونه

احتمال این سرکار علیه دلش خوش از پول های باد آورده ای که بابت گرانی دلار نصیبش شد و از روش‌های دیگه بایدم بزنه برقصه و به ریش ملت بخشنده
از این کثیف تر مگه میشه مگه داریم
مطلع
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهد است من افرادی را می شناسم که یکسال است گوشت نخریده اند آنوقت این جماعت از کنسرت سخن می گویند و خجالت هم نمی کشند.
عجب !
Iran, Islamic Republic of
مردم غم نان دارند اینها بفکر کنسرت و تئاتر رفتن هستن .
هشدار جدی
Iran, Islamic Republic of
FATF جزو ساختار وزارت خزانه داری امریکاست و با پیوستن به آن تحریم ها هوشمند می شوند و حلقه تحریمها تنگ تر و تورم و نرخ ارز افزایشی خواهد شد.
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
اگر بجای 6 سال فرصت سوزی با برجام بفکر تولید داخل بودند امروز دچار کمبود گوشت و مرغ و رب گوجه و پوشک و برق و غیره نمی شدیم .
Iran, Islamic Republic of
عيسي جون كه از خرج كردن اين همه دلار نا اميد نميشود با وجوديكه در سرزمين كفر است ولي بازم عشق و حال فراوان ميكند
Iran, Islamic Republic of
اگر گل پسرم نره امريكا اسلام بخطر ميافتد شما هم بريد لب مرز سرتون گرم نگهباني از مرزها با چند رغاز حقوق بشيد
Iran, Islamic Republic of
چند راهپيمايي هم بريد ضرر نداره پايه عيسي قويتر ميشه
Iran, Islamic Republic of
پول چند سانديسو ميدم بقيه برن در سرما و گرما حنجره خود را پاره كنند ما ماحصلشو ميگيريم ميريم و ميگيم ببينيد اينها تند رو هستند بدين دلار قشنگه را تا ما مهار كنيم انها را يعني هم از كاه ميخوريم هم از كاه دان
Iran, Islamic Republic of
ما هيچ وقت از سفره انقلاب نا اميد نميشويم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
بیسواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
دولتی که هیچ برنامه اقتصادی نداشت و حتی آب خوردن مردم رو هم به برجام گره زده بود و برای حل مشکلات به درگاه آمریکا و اروپا دخیل بسته بود،
اصلاً عجیب نیست که بدعهدی های آمریکا و غرب و ناکامی در رویکردش رو به پای منتقدانی بنویسه که از اول هشدار دادند، کلید حل مشکلات در دست بیگانه نیست.
محمود فرجامی
Iran, Islamic Republic of
خانم ابتکار!
جسارتاً باید بگم:
مشکل و درد شما هیچوقت حل نخواهد شد
....
Iran, Islamic Republic of
از عیسی چه خبر
انشاء الله سالم باشن
ب
Iran, Islamic Republic of
حاج خانم شما نفست از جای گرم بلنده آخر کنسرت و ........ و............. و همه مشکلات مردم را حل می کنه خجا لت هم جیز خوبه؟؟/
Iran, Islamic Republic of
خانم ابتکار اوضاع ما شما خوبه یا اوضاع ما ما ؟!
طناب پوسیده خاتمی
Iran, Islamic Republic of
نجومی بگیران اوضاع شون خوبه و از درد و رنج مردم خبر ندارند.
Iran, Islamic Republic of
فقط حرفهای مفت میزنی تا مردم را مشغول چرت و پرتتان کنید فلان فلان شده بگو چرا وعده های دروغیتان پوشالی بود چرا سفره مردم کوچیک شد وووووو
Iran, Islamic Republic of
....
مال باخته
Iran, Islamic Republic of
موسسات مالی و اعتباری همانند کاسپین در دولت یازدهم مجوز گرفتن و پول های مردم رو بالا کشیدند.
Iran, Islamic Republic of
...
کلاه گشاد برجام
Iran, Islamic Republic of
ظریف اگر شطرنج باز خوبی بود قبل از لغو تحریم ها تاسیسات هسته ای را تخریب نمی کرد و مانع کیش و مات شدن ایران می شد.
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
ظریف : قبل از برجام از الآن بیشتر نفت میفروختیم .
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مردم زیر بار بیکاری و گرانی و تورم دارند له می شوند .کدو و گوجه و تخم مرغ هم از سر سفره توده مردم پرید . مثل قطعی زدگان سودان و سومالی سر صف یک کیلو گوشت یخ زده ساعت ها می ایستند . بعد بی دردی مثل شما که با خوردن بیت المال و استفاده از رانت های مختلف متورم شده اید به جای فکری برای این شرایط عذاب آور مردم باشید باز هم در فکر کنسرت می باشید . کنسرت درد شماست اشرافیگران مال حرام خور درد مردم نان است نان .
بس کنید از روی مردم خجالت بکشید . کم به زخم مردم نمک بپاشید .
Iran, Islamic Republic of
لیاقت اون ۲۴میلیون بیش از این نیس!!!
Iran, Islamic Republic of
24 میلیون نفر چوب خوش اعتمادیشان را و ترسی که برایشان ایجاد کرده بودند دارند می خورند .وقتی اعلام می کنند سالانه 1000000 شغل ایجاد خواهیم کرد . وضع زندگی مردم را طوری می کنیم که یارانه ها را با دست خود به دولت پس بدهند . تورم و بیکاری را تک رقمی کرده ایم . طوری می کنیم هم اقتصاد مردم بچرخد و هم چرخ سانتریفیوژها . تمام دنیا برای کار با ما صف کشیده اند . مشکلات مردم با برجام حتی آب خوردن شان حل خواهد شد . ماشین توسعه کشور به حرکت در آمده است و سرعت آن چند برابر خواهد شد و....
واز طرف دیگر رقیب اگرپیروز در خیابان ها دیوار می کشد . رحم نمی کنند بی جهت اعدام می کنند . سایه جنگ برسر کشور خواهد افتاد . دلار 5000 تومان می شود تحریم ها بیشتر می شود قیمتها صبح و بعد از ظهر تغییر می کند و......
ولی الان کدو هم از سر سفره مردم پرید ولی اشرافیگران در کاخ سعد آباد جشن تولد شاهانه می گیرند . مردم از گرسنگی نمی میرند به درک
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا تو استبداد اندیشه و توهم و پررویی رودست ندارین
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگه همه مردم جزئیات قرارداد برجام را از سخنرانی حاج آقا نبویان در اینترنت گوش بدن اون موقعه میدونند این لیبرالها(اصلاح طلبان) چه خیانتهایی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران میکنند به نظرم واجبه همه گوش کنند و از صدا سیما هم بخوان بصورت زنده این قراردادهای ننگین را در تلویزیون پخش کنند تا همه مردم بدانند ...
ali
Iran, Islamic Republic of
متاسفم از این که وابستگان غرب مشغول نسخه پیچی برای ایران اسلامی هستند.سران دولت تصمیم به نابودی نظام گرفتندواز مردم انتظار همراهی دارند تا به اهداف پلید خود برسند.امید وارم شر شان به خودشان برگردد .صلوات
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
با اطلاع
Iran, Islamic Republic of
خانم ابتکار بالا بری پایین بیای ، باید رفتار منافقانه
اصلاح طلبان را انکار نکنید و دست از دشمنی با نظام
بردارید
Iran, Islamic Republic of
گلابی های برجام وموز کیوی های fatf چه زود بدستمان
رسید من میگویم چقدر خوشحالم لباس ارزان قیمت خریدم گوشت مرغ میوه شیرینی آجیل ووووووهنه ارزان شده و خانه هازوجود اینها انباشته شده و تنها نشکل ناراختی غم من ملت اجرانشدن زمان مناسب برای کنسرت و تئاتر در کشور یعنی سرکار خانم درموزد مردم چه فکری کردید ...
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
...
امیر ⚘⚘
United Arab Emirates
کاش این قدرکه این آقایون در داخل با حرف ها وکارهایشان با اعصاب مردم بازی میکنند،کاش میشد یه ذره هم با حرفها و کارهای انقلابی،با اعصاب دشمنان قسم خورده این ملت بازی می کردند😣😣😣🌵🌵
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
چرا همیشه اینها میخواهند با فکرواعصاب مردم بازی کنند 🌻🌻
Iran, Islamic Republic of
خانم سبزینه پوش می خواهی برات مراسم رقصاها هم این دولت بی تدبیر اجرا شود ؟!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
چه حرف مسخره ای گفته . این یعنی مسئولان این مملکت کوچک ترین اطلاعی از درد مردم ندارند و خیال می کنند مردم مانند خودشان هستند که درآمدهای چند ده و صد میلیونی داشته باشند و دغدغه شان دیدن تئاتر های روشنفکری و مختلف و مزخرف باشد.

این خانم فیش حقوقی خود رو به کارگران و معلمان و دیگر اقشار جامعه نشان دهد و بعد این حرف ها را بزند.

ریشه ی فساد و گرانی کنونی چنین تفکراتی است
Iran, Islamic Republic of
این مطالب به حوزه معاونت زنان چه ربطی دارد...
Iran, Islamic Republic of
میوه برجام را کشور های همسایه چیدند که با کاهش اعتبار پول ملی قدرت خرید آنها در ایران صد برابر شده
Iran, Islamic Republic of
ابتکار ابتکار حمایتت می کنیم
Iran, Islamic Republic of
زورشون بتو نمی رسه این حرف ها رو می زنند
Iran, Islamic Republic of
خانم ایتکار شما از پیشگامان فتح لانه جاسوسی هستید. فاتحان را قدر دانست
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اشتباهي مثبت دادم سخت پشيمان هستم
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
سلام
Iran, Islamic Republic of
راست مى گويد با اختلاس ها و حقوق نجومى بهترين كار كنسرت و تئاتر است،مردم هم در صف گوشت.
Iran, Islamic Republic of
....
Romania
...
United States
چرا به ناگهان دوباره برجام که در تابوت زیر خاک خوابیده بجز در ذهن متوهن این حضرات سوژه شده؟....
سلام
Iran, Islamic Republic of
یک سئوال ساده. چرا برخی از اصلاح طلبان اصلا تو ایران زندگی نمی کنند؟؟
Iran, Islamic Republic of
من میگم که چقدر خوشحالم قند در دلم اب شده تمام مشکلات کشور اعم از اختلاص دزد زادگی حقوقهای نجومی گرونی ووووووووحل شده و تنها غم بزرگی که گو شه دلم لونه کرده همین برگذار نشدن کنسرت تاتر نرفتن زنها در ورزش یاهمان استادیوم ودیدن فوتبال از نزدبک و در کنار آقایان هست....
عبداله
Iran, Islamic Republic of
...
کمروی باحیا
Iran, Islamic Republic of
آره واقعا...!!!
کنسرت وتئاترراعشق است...!!!
بی خیال گرونی وتورم وگوشت وخودرو ومسکن و........!!!!!
دلواپس
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
خانم مهندس هنگام نهار و شام تئاتر و کنسرت میل می کنند.
Iran, Islamic Republic of
الان مدت مدیدی است هم از گوشت گوسفند در منزلمان محرومی و هم از پرتقال یک لحظه وقتی کلمه کنسرت را از خانم ابتکار شنیدم ذهنم متوجه کنسرو شد فکر کردم دولت میخواهد به جای گوشت گرم کنسرو توزیع کند بعد فهمیدم نه ایشان دارد از دغدغه خودش و قلیل افراد هم رده خودش صحبت میکند.
بوسجین
Denmark
با تیاتر موسیقی و......... در حال ملت نشاط ایحاد نمی شود چرا که مردم در این شرایط بی برنامگی و فراموش شدن نه وقت ونه پول و نه خوصله ان دارند این فقط برای طبقه برخوردار خوب است البته انها از اموال باده اورده در روزگار فقر برنامه ریزی و غربت عدالت و بی بصیرتی و بی مدیریتی و خواب وجدان ها در اورده اند و به اندازه کافی نشاط دارند و این برنامه ها فقط اوقات فراغت انها را پر می کند انچه برای ملت در این زمان ناخوشی احوال نشاط ایجاد کی کند و انها امیدوار می کند عدالت و وجدان و مدیریت انسانی و برنامه ریزی علمی با نوجه به ارمانها و ارزش های ملت است بقیه موارد فریب تبلیفاتی بیش نیست
Iran, Islamic Republic of
شکمش سیر است...
سلطانی
United Arab Emirates
خانم ابتکار کنسرت مال خودتان مردم نان ندارند خوشبحال شما که بفکر کنسرت هستید
ممد
United States
با طناب پوسیده ی خاتمی گلابی برجام خوردنت آرزوست!!!
Iran, Islamic Republic of
خانم سبز پوش در رابطه با اینکه گفتی الان بهترین دوره کنسرت و تئاتر است خواستم دو نکته را بیان کنم اول اینکه صحنه سیاسی ما پر از تئاتر است و ما کمبود تئاتر نداریم خیلی از خبرها خودش اجرای تئاتر است دوم اینکه کنسرت نیاز اول آدمهایی است که اهل آروغ زدن هستند و آنها دو در صد جامعه بیشتر نیستند برای بقیه به دنبال تأمین کنسرو باشید و نه کنسرت.
Iran, Islamic Republic of
ما را نیازی به افاضات شما نیست.
بابک
Iran, Islamic Republic of
بله خانوم ابتکارالان دوره کنسرتاست...
حسين
Iran, Islamic Republic of
بهترين دليل نااميدي مردم وجود دولت نااميدي و بي تدبيري است .
مالک
Iran, Islamic Republic of
....
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رقص مختلط چی
Iran, Islamic Republic of
....
سمیعی
Iran, Islamic Republic of
...
داریوش
Iran, Islamic Republic of
...
کرست دوز
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مردم دارن از فقر و گرانی می میرن اونوقت صحبت از تئاتر و کنسرت می شه مگه چند درصد از مردم پول کنسرت دارن شاید ۲ درصد
United States
اشغالگري سفارت امريكا توسط شما و دوستانتان باعث وجود اينهمه تحريم ،جنگ و ويراني ايران شد
و حالا شما به فكر برگزاري كنسرت هستيد
....
Iran, Islamic Republic of
....