جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۴

ترامپ: در ۲۰۲۰ با رأی بالاتر پیروز می‌شوم

يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 675670
رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی شنبه پیش‌بینی کرد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا با رأی بالاتری نسبت به ۴ سال قبل پیروز شود.
ترامپ: در ۲۰۲۰ با رأی بالاتر پیروز می‌شوم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که این روزها با صف‌آرایی چهره‌های حزب دموکرات برای به چالش کشیدن قدرتش در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 مواجه شده پیش‌بینی کرده در این انتخابات عملکرد بهتری نسبت به چهار سال پیش خواهد داشت و مجدداً با رأی بالاتر نسبت به سال 2016 انتخاب خواهد شد. 

ترامپ در سخنرانی طولانی خود در «همایش اقدام سیاسی محافظه‌کاران» از اقدام خود برای اعلام وضعیت اضطراری جهت تأمین بودجه لازم برای ساخت دیوار حائل در مرز مکزیک دفاع کرد و گفت که کار او باعث استقرار رویه‌های بد برای دولت‌های بعدی نخواهد شد.
رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «بهترین روش برای جلوگیری از این، این است که اطمینان حاصل کنیم من در انتخابات پیروز می‌شوم. فکر می‌کنم در 2020 عملکردمان [از 2016 هم] بهتر خواهد بود.»

ساعاتی بعد از سخنرانی ترامپ، برنی سندرز، سناتور باسابقه و مشهور دموکرات آمریکایی به طور رسمی کارزار تبلیغاتی‌اش را برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال 2020 آغاز کرد. او یکی از اعضای حزب دموکرات است که برای ورود به کارزار انتخابات اعلام آمادگی کرده. «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و «تولسی گابارد»، عضو مجلس نمایندگان آمریکا دیگر نامزدهای این حزب هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
اگر حمایت های آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، پاکستان، مصر، سودان و اسرائیل نبود، عربستان سعودی نمی توانست به یمن حمله کند.
اگر حمایت های آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، پاکستان، مصر، سودان و اسرائیل نبود، امارات نمی توانست به یمن حمله کند.
آمریکا و متحدانش عامل ناامنی درمنطقه، سوریه، لبنان، عراق، لیبی، افغانستان ویمن هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
روسیه: آمریکا به اتوبوس ها برای انتقال آوارگان از اردوگاه الرکبان اجازه عبور نداد

تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد آمریکا به اتوبوس ها برای انتقال آوارگان از اردوگاه الرکبان، اجازه عبور نداد.
مرکز آشتی روسیه اعلام کرد آمریکا درخواست مشترک اتاق عملیات روسیه و سوریه را برای عبور اتوبوس ها به منظور انتقال آوارگان از اردوگاه الرکبان در منطقه التنف رد کرد.
سرگئی سولوماتین افزود: آمریکا در حالی به این اتوبوس ها اجازه عبور نداد که مقامات سوری همه مقدمات لازم را برای انتقال آوارگان از اردوگاه الرکبان فراهم کرده بودند.
آوارگان سوری در اردوگاه الرکبان از شرایط دشوار انسانی رنج می برند، اما نیروهای آمریکایی مستمر در پایگاه التنف اجازه خروج آوارگان از این اردوگاه را نمی دهند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مرکز آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا؛
۵۴ مورد تیراندازی با ۵۲ کشته و زخمی
۵۴ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۱۷ نفر کشته و ۳۵ نفر زخمی شده اند.

تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

۵۴ مورد تیراندازی با ۵۲ کشته و زخمی

بر اساس گزارش‌های دریافتی تاکنون، ۵۴ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۱۷ نفر کشته و ۳۵ نفر زخمی شده اند.
به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، در یکی از موارد گزارش شده در شهر "اوکلاهوما سیتی" در ایالت اوکلاهوما دو نفر زخمی شدند. پلیس اعلام کرد تیراندازی در نتیجه درگیری بین سرنشینان دو خودرو روی داده است. دو نفر نیز در حادثه‌ای در شهر ریچموند در ایالت ویرجینیا زخمی شدند. تیراندازی نزدیک یک مدرسه آلمانی رخ داده است. تیراندازی در شهر "منهتن" در ایالت کانزاس نیز به زخمی شدن دو نفر منجر شد. دو قربانی حادثه توسط افسران پلیس نزدیک یک مجتمع در بلوار "تاتل کریک" پیدا شده به مرکز درمانی منتقل شدند هرچند حال هر دوی آن‌ها وخیم است. تحقیقات درباره این حادثه شروع شده است. تیراندازی در شهر "پابلو" در ایالت کلورادو نیز به زخمی شدن دو نفر منجر شد. دو نفر در تیراندازی در کلوب شبانه‌ای در شهر تولدو در ایالت اوهایو زخمی شدند. در حادثه‌ای در شهر "پاتوکت" در ایالت "رُد آیلند" نیز دو نفر زخمی شدند. پلیس مظنون را بازداشت کرده است.
۱۲ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت پنجشنبه تا جمعه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس ۹۷ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۲۸ نفر کشته و ۵۷ نفر زخمی شده اند. ۳۰ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۵۱ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۴۵ نفر کشته و ۹۲ نفر زخمی شده اند.
با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می‌شود، آمار نهایی تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت شنبه تا یکشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز دوشنبه منتشر می‌شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا همان داعش است.
آمریکا داعش جهانی است.
آمریکا تروریسم بین المللی است.
آمریکا پدر واقعی تروریسم درجهان است.
آمریکا مادرواقعی تروریسم درسراسرجهان است.