شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

چگونگی برخورد پلیس با تخلفات خودروهای دولتی

يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 675589
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فاتب از برخورد پلیس با تخلفات خودروهای دولتی خبر داد.
چگونگی برخورد پلیس با تخلفات خودروهای دولتی
به گزارش جهان نيوز، سرگرد نصیر ملا با اشاره به برخورد پلیس با تخلفات خودروهای دولتی در این رابطه اظهار کرد: تخلفات خودروهای دولتی به عنوان بخشی از ناوگان حمل و نقل در شهر تهران، گاهاً می‌تواند در روند ترافیک شهر تهران تاثیرات متفاوتی داشته باشد.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فاتب افزود: این بخش از سیستم حمل و نقل در شهر تهران به جهت تمرکز فوق‌العاده مراکز دولتی در پایتخت از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار است لذا ارائه گزارش از نحوه رانندگی رانندگان در اختیار مراجع دولتی می‌تواند در کاهش جرائم رانندگان خودروهای پلاک دولتی موثر باشد.

وی تصریح کرد: اداره اجرائیات پلیس راهور فاتب در راستای اجرای مفاد ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات و همچنین اجرای وظایف تخصصی خود، رصد و گزارش‌گیری تخلفات مربوط به خودروهای دولتی را در دستور کار قرار داده است.
نصیر ملا با بیان اینکه برنامه‌ریزی در این بخش به دو صورت انجام خواهد گرفت، گفت: در بخش نخست تمام قبوض صادره توسط افسران اخطاریه‌نویس بررسی و قبوض مربوط به تخلفات خودروهای دولتی احصا می‌شود.

وی ادامه داد: بخش دوم بر عهده کاربران حاضر در سایت اداره اجرائیات است؛ این کاربران با رصد و جداسازی عکسهای دریافتی از دوربینهای سطح شهر، شماره پلاک و مشخصات سازمان دولتی، شامل آدرس مربوطه را مشخص می‌کنند.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فاتب با بیان اینکه در نهایت اطلاعات جمع‌آوری شده بصورت مکتوب به پیوست لیست تخلفات، برای اطلاع و تذکر به رانندگان در اختیار، به سازمان دولتی مربوطه ارسال می‌شود، متذکر شد: هدف از اجرای این طرح کاهش تخلفات و در نهایت پیشگیری از بروز تصادفات ناوگان پلاک دولتی است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *