کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان پرداخت ۲ مرحله بعدی "بسته‌های حمایتی"

12 اسفند 1397 ساعت 8:39

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره وعده دولت مبنی بر پرداخت مراحل دوم و سوم "بسته‌های حمایتی" توضیحاتی ارائه کرد.


به گزارش جهان نیوز، احد رستمی درباره زمان پرداخت مراحل دوم و سوم توزیع بسته حمایتی به خانواده‌ها طبق اعلام و وعده دولت اظهار کرد: در این زمینه هنوز برنامه‌ای از سوی دولت به وزارت رفاه اعلام نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتبارات برای توزیع بسته‌های حمایتی در مراحل دوم و سوم در نظر گرفته نشده، به همین دلیل، توزیع مراحل بعدی از بسته‌های حمایتی تا پایان سال جاری بعید است.

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد:  اقشار ضعیف جامعه اعم از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور ، بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی و همچنین بیمه‌شدگانی که دریافتی آنها کمتر از 3 میلیون داشته‌اند، از گروه‌های بودند که در مرحله اول بسته حمایتی خود را دریافت کردند.

رستمی یادآور شد: تعدادی از خانواده‌ها نیز به عدم دریافت بسته حمایتی خود معترض بودند که به اعتراض آنها رسیدگی شد و یک میلیون نفر از جمع 2 میلیون و 500 هزار نفر طی روزهای آتی رقم ریالی بسته حمایتی خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 675550

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/675550/زمان-پرداخت-۲-مرحله-بعدی-بسته-های-حمایتی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com