جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمله دوباره ترامپ به وکیل پیشین خود

يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 675525
رئیس جمهوری آمریکا که هفته گذشته از سوی وکیلش به نژادپرستی، فریبکاری و تقلب متهم شده بود، اظهارات او را با دستنویس تازه انتشار یافته از کتاب جدیدش متناقض دانست و او را دروغگو خطاب کرد.
حمله دوباره ترامپ به وکیل پیشین خود
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری به مایکل کوهن وکیل پیشین خود تاخت و اظهارات او را سراسر دروغ دانست.

کوهن پنجشنبه گذشته در جلسه شهادت دهی در کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا افشاگری های تازه ای علیه ترامپ مطرح و اتهام هایی متوجه او کرد.

وی تصویری از یک چک 35 هزار دلاری در وجه او با امضای رئیس جمهوری آمریکا را نشان داد که برای بازپرداخت وجهی به همین مبلغ که او به «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم های مستهجن پرداخت کرده بود، دریافت کرده است.

کوهن گفت که این مبلغ را به همراه چک های دیگری که پسر ترامپ و یکی دیگر از مدیران شرکت تجاری او امضا کرده اند به عنوان حق السکوت به این بازیگر که مدعی رابطه جنسی نامشروع با ترامپ بوده، داده است.

وی در اظهارات خود از همه کمک هایی که به ترامپ برای رسیدن به ریاست جمهوری کرده بود اظهار پشیمانی کرد و ترامپ را «نژاد پرست، فریبکار و متقلب» دانست.
ترامپ که در زمان ادای شهادت کوهن در هانوی پایتخت ویتنام مشغول دیدار با کیم جونگ رهبر کره شمالی بود، فرصت چندانی برای پاسخگویی به افشاگری های وکیل پیشینش که اخبار نشست او را تحت الشعاع قرار داده بود، نداشت.

رئیس جمهوری آمریکا صبح یکشنبه (به وقت تهران) در پیامی توئیتری نوشت که به تازگی نسخه ای از دستنویس کتاب جدید کوهن درباره او منتشر شده که مطالبش با همه ادعاهای او در نشست شهادت دهی تناقض دارد.

ترامپ گفت که این کتاب «نامه عاشقانه جدید به ترامپ» است و پایگاه های نظرسنجی باید به جای اظهارات کوهن در مجلس نمایندگان مطالب این کتاب را در نظر بگیرند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین تاکید کرد: کوهن برای تخفیف در حکم خود دروغ گفته است.کوهن سال گذشته در جلسه دادگاه در مورد شهادت دروغ در کنگره در مورد زمان انجام اموری برای انعقاد توافق مربوط به احداث برج ترامپ در مسکو، به جرم خود اعتراف کرد.

وی به «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده رسیدگی به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که چندین بار با ترامپ و اعضای خانواده وی در مورد این پروژه مذاکره کرده است.

کوهن پس از روبرو شدن با چندین اتهام از سوی بازپرس ویژه، برای تخفیف در مجازات خود حاضر به پذیرفتن جرم و همکاری با او شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *