جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

موضع‌گیری جدید وزیر کشور انگلیس علیه حزب‌الله

شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب: 675506
وزیر کشور انگلیس بار دیگر علیه حزب‌الله لبنان به موضع‌گیری پرداخت.
موضع‌گیری جدید وزیر کشور انگلیس علیه حزب‌الله
به گزارش جهان نيوز،  «ساجد جاوید» وزیر کشور انگلیس با انتشار پیامی توئیتری بدون اشاره به مبارزه بی امان مقاومت حزب‌الله با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری عربی، در موضعی مضحک این گروه را یک سازمان تروریستی توصیف کرد!

در پیام توئیتری وزیر کشور انگلیس در این خصوص ادعا شده است: از امروز حزب‌ الله یک سازمان تروریستی ممنوعه در انگلیس است. هر فردی که عضو این سازمان باشد یا دعوت به پشتیبانی از آن کند، در حال نقض قانون است!

ساجد جاوید در ادامه پیام توئیتری خود نوشت: نشان دادن پرچم حزب‌ الله در اماکن عمومی غیرقانونی است و در قوانین جدید نشان دادن پرچم حزب‌الله جرم شناخته می‌ شود!

گفتنی است، همزمان با ادامه تلاش‌ های آمریکا به منظور تشدید فشار بر حزب‌الله لبنان، «ساجد جاوید» وزیر کشور انگلیس دوشنبه هفته گذشته اعلام کرد که لندن کلیت حزب‌الله لبنان را در فهرست گروه‌ های تروریستی قرار داده است.

وزیر کشور انگلیس در پیروی محض از اوامر واشنگتن و صهیونیست ها بدون اشاره به مبارزه بی امان حزب الله لبنان با تروریست های تکفیری ساخته غرب در این خصوص در ادعائی مضحک مدعی شده بود: حزب الله به تلاش های خود در راستای بی ثباتی در اوضاع شکننده در خاورمیانه ادامه می دهد! بر این اساس، دیگر نمی توانیم میان شاخه نظامی که پیشتر آن را ممنوعه خوانده بودیم با شاخه سیاسی آن تمایزی قائل شویم؛ لذا تصمیم گرفتیم کلیت این گروه را ممنوعه اعلام کنیم.

گفتنی است، تصمیم پوشالی وزیر کشور انگلیس باید به تصویب پارلمان این کشور برسد.

لازم به ذکر است، انگلیس و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا تاکنون صرفا شاخه نظامی حزب‌الله لبنان را تروریستی اعلام کرده بودند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *