پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه

شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب: 675492
منابع فلسطینی از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به برج دیده‌بانی جنبش حماس در جنوب غزه خبر داد.
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
به گزارش جهان نيوز، ارتش رژیم صهیونیستی شنبه‌شب برج دیده‌بانی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در جنوب غزه را هدف قرار داد.

منابع خبری فلسطین می‌گویند که رژیم صهیونیستی با یکی از پهپادهای خود برج دیده‌بانی حماس را منهدم کرد.

نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنج‌شنبه گذشته نیز یکی از دفاتر حماس در نوار غزه را هدف حمله قرار داد. 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی عصر چهارشنبه مدعی شده بود که یک «بادبادک آتش‌زا» از غزه به سمت شهرک صهیونیست‌نشین «اشکول» به پرواز درآمده و به یک ساختمان خسارت وارد کرده است.

در ماه‌های گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بارها به بهانه مقابله با بادبادک‌هایی که از غزه به پرواز درمی‌آیند، این منطقه را هدف حمله هوایی قرار داده است. 

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

ائتلاف آمریکایی با بمبهای فسفر سفید حومه دیرالزور را بمباران کرد
ائتلاف آمریکایی با بمبهای فسفر سفید حومه دیرالزور را بمباران کرد

منابع محلی از بمباران منطقه ای در حومه شرقی دیرالزور از سوی جنگنده های ائتلاف آمریکایی با بمب های حاوی فسفر سفید خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، منابع محلی از بمباران منطقه مزارع الباغوز در حومه شرقی دیرالزور از سوی ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز شنبه به نقل از منابع محلی اعلام کرد: ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا به جنایت های خود به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه ادامه می دهد.

این منابع بیان کردند که جنگنده های ائتلاف بین المللی با بمب های فسفر سفید این منطقه را بمباران کرده اند.

شایان ذکر است که جنگنده های ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا قبلاً نیز شهرک هجین در جنوب شرق استان دیرالزور سوریه را بمب های ممنوعه حاوی فسفر سفید هدف قرار داده بودند. ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا پیش از این به استفاده از بمب های فسفری در شهر الرقه اعتراف کرده بود. بمباران شهر رقه با بمب های فسفری و دیگر سلاح های ممنوعه باعث کشته و زخمی شدن دهها شهروند سوری و ویرانی گسترده منازل و زیرساخت های این شهر شده بود.
بابائی
United Arab Emirates
کویت دستور جمع‌آوری کالاهای اسرائیلی را از بازار صادر کرد
کویت برای نخستین بار کالاهای رژیم صهیونیستی را که به شیوه‌ قاچاق وارد این کشور شده بود، ضبط و جمع‌آوری کرد.

تاریخ: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

وزارت بازرگانی کویت برای نخستین بار کالاهای رژیم صهیونیستی را که به شیوه‌ قاچاق وارد این کشور شده بود، ضبط و جمع‌آوری کرد. حدود۶۰ نوع مواد غذایی وارد کویت شده بود که توسط وزارت بازرگانی از برخی مراکز تجاری کویت جمع‌آوری شده است.به گزارش مهر، یک مسئول کویتی در این باره اعلام کرده این کالاها به شیوه قاچاق و غیرقانونی از سرزمین های‌اشغالی وارد کویت شده است وکویت روابطی با این رژیم ندارد.گفتنی است تحریم کالاهای تولیدی رژیم‌اشغالگر قدس فراگیر شده و در انگلیس، برخی کشورهای اسکاندیناوی و آفریقای جنوبی، این رژیم را با مشکلات جدی مواجه کرده است.
بابائی
United Arab Emirates
برگزاری چهل و نهمین تظاهرات بازگشت در غزه با 17 زخمی
در چهل و نهمین جمعه تظاهرات بازگشت در نوار مرزی غزه با عنوان «باب الرحمه» که با حضور هزاران فلسطینی برگزار شد دست کم 17 فلسطینی مجروح شدند. تاکنون 27 هزار فلسطینی در این تظاهرات‌ زخمی شده‌اند.

تاریخ: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴

هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره غزه طی فراخوانی خواستار حضور پررنگ فلسطینیان در تظاهرات روز جمعه شده بود. ‌اشغالگران صهیونیست هم از همان لحظات اولیه آغاز تظاهرات اقدام به شلیک گلوله و گاز ‌اشک‌آور به سمت شرکت کنندگان در این فعالیت مسالمت‌آمیز کردند.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین و به گفته وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، 17 فلسطینی در جریان این تظاهرات به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند. از آغاز تظاهرات بزرگ بازگشت در مرز غزه در 30 مارس(10 فروردین) تاکنون، 267 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 27 هزار نفر دیگر زخمی شدند که حال صدها نفر از آنها وخیم است.
از سوی دیگر به‌رغم تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی در بخش قدیمی قدس و اطراف و محوطه‌های مسجدالاقصی، بیش از 30 هزار نمازگزار، نماز جمعه این هفته را مقابل باب‌الرحمه برگزار کردند. باب الرحمه یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی است که هفته گذشته پس از 16 سال تعطیلی بازگشایی شد. ده‌ها نفر از افرادی هم که توسط رژیم صهیونیستی از این منطقه تبعید شده بودند نیز، نماز جمعه را مقابل (باب‌الاسباط) در بخش قدیمی قدس اقامه کردند.
Bulgaria
جهان در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر سکوت مرگبار میکند. چرا؟