جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۹

شلیک بیش از ۱۰۰ خمپاره و موشک به الحدیده

شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب: 675484
ائتلاف سعودی امروز بیش از ۷۰ گلوله خمپاره و ۳۰ موشک کاتیوشا به سمت منطقه «کیلومتر۱۶» استان الحدیده واقع در غرب یمن شلیک کرد.
شلیک بیش از ۱۰۰ خمپاره و موشک به الحدیده
به گزارش جهان نيوز، شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی امروز شنبه، ۷۳ خمپاره و ۳۰ موشک «کاتیوشا» را به سمت منطقه «کیلومتر۱۶» در الحدیده شلیک کردند.

به گزارش وبگاه خبری انصارالله، گلوله‌های خمپاره و موشک‌های کاتیوشا به سمت روستای «الزعفران» در منطقه کیلومتر۱۶ شلیک شدند.

گزارشی درباره تلفات احتمالی ناشی از حملات خمپاره‌ای و موشکی ائتلاف سعودی به الحدیده منتشر نشده است.

ارتش یمن: تاکنون بیش از ۹۵۰۰ بار در الحدیده نقض آتش‌بس صورت گرفته است
سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز شنبه در یک نشست خبری که در صنعاء برگزار شد، گفت که از ابتدای آغاز آتش‌بس الحدیده تاکنون، ۹۵۲۰ بار آتش‌بس از سوی شبه‌نظامیان نقض شده است.

سرهنگ «یحیی سریع» به المسیره گفت که «ارتش یمن و انصارالله به تجاوزات در ساحل غربی پاسخ خواهد داد و دشمن از این پاسخگویی ما بار دیگر غافلگیر خواهد شد.»

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: یگان‌های مختلف یمن اعم از موشکی، پهپادی و تک‌تیرانداز هم در ماه فوریه گذشته بیش از ۱۶۳ عملیات نظامی در جبهه‌های مختلف انجام داده‌اند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
امارات جنایتکار باید به وضعیت یمن نگاه کند و شرم کند.
بحرین جنایتکار باید به وضعیت یمن نگاه کند وشرم کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها جنایتکارشماره یک همراه با چند کشور جنایتکار دیگر درسایه سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه خاورمیانه را اشغال کرده اند. وهمه جانبه از تروریسم، القاعده، طالبان، گروهگ تروریستی جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و گروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ما به مظلومان، مسلمانان ودولت های کمک می کنیم آمریکا هم ازتروریست های داعش و گروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
ایران حامی تروریسم نیست آمریکا و متحدانش ازآن حمایت می کنند.
دربرابرحامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، بحرین، اردن، ترکیه و اسرائیل حامی تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، یمن و منطقه ومسئول جنایت های آنان هستند.
آمریکا جنایتکارشماره یک احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکار دیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک درسراسرجهان با داعش و گروه های تروریستی همکاری می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سازمان ملل عروسک خیمه شب‌بازی آمریکاست.
شورای امنیت سازمان ملل عروسک خیمه شب‌بازی آمریکاست.
شورای حقوق بشرسازمان ملل عروسک خیمه شب‌بازی آمریکاست.
سازمان عفوبین الملل عروسک خیمه شب‌بازی آمریکاست.
انگلیس عروسک خیمه شب‌بازی آمریکاست.
فرانسه عروسک خیمه شب‌بازی آمریکاست.
آلمان عروسک خیمه شب‌بازی آمریکاست.
بابائی
United Arab Emirates
آمریکا خود حامی تروریسم است.
انگلیس خود حامی تروریسم است.
فرانسه خود حامی تروریسم است.
آلمان خود حامی تروریسم است.
عربستان خود حامی تروریسم است.
امارات خود حامی تروریسم است.
بحرین خود حامی تروریسم است.
اسرائیل خود حامی تروریسم است.
بابائی
United Arab Emirates
استفاده از فسفر سفید از سوی ائتلاف آمریکایی در سوریه
ائتلاف تحت رهبری آمریکا از مهمات حاوی فسفر سفید در شرق سوریه استفاده کرد.

تاریخ: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

ائتلاف تحت رهبری آمریکا روز شنبه از مهمات حاوی فسفر سفید در منطقه ای تحت کنترل گروه تکفیری-صهیونیستی داعش در شرق سوریه استفاده کرد.
به گزارش خبرگزاری شینهوا از دمشق به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، در این بمباران، مزارع شهر باغوز مورد هدف قرار گرفت که آخرین منطقه تحت کنترل داعش در شرق رود فرات، واقع در استان دیرالزور سوریه به شمار می آید.
در این گزارش، جزئیاتی درباره تلفات احتمالی این حمله منتشر نشده است.
یک روز قبل، نیروهای دموکراتیک سوریه که مورد حمایت آمریکا هستند، عملیات نهایی خود را علیه اعضای باقیمانده داعش در منطقه باغوز آغاز کردند.
سخنگوی این گروه اعلام کرد فقط تروریست ها در باغوز مانده اند.
بر اساس این گزارش، ائتلاف تحت رهبری آمریکا از ماه سپتامبر سال گذشته میلادی از نیروهای دموکراتیک سوریه در عملیات ضد داعش در این منطقه حمایت کرده است.
دولت سوریه بارها ائتلاف تحت رهبری آمریکا را به هدف قرار دادن غیرنظامیان در نبرد علیه داعش متهم کرده و از جامعه بین المللی خواسته است این ائتلاف را منحل کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تازه ترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛
شلیک 3 موشک زلزال 1 علیه مواضع مزدوران سعودی/ هلاکت تعدادی از متجاوزان در جیزان
شلیک 3 موشک زلزال 1 علیه مواضع مزدوران سعودی/ هلاکت تعدادی از متجاوزان در جیزان
شنبه 11 اسفند 1397 - 20:46
تعداد زیادی از مزدوران ارتش سعودی در جریان مقابله نیروهای یمنی با پیشروی آنان در جیزان کشته و یا مجروح شدند.


یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن از پیشروی مزدوران سعودی مقابل جبل الدود جلوگیری کردند که در جریان این مقابله، تعدادی از آنان کشته و یا مجروح شدند.

منبع یاد شده افزود: نیروهای یمنی توانستند مواضعی را که مزدوران در مقابل جبل الدود در آن مستقر شده بودند، بازپس گیرند و همچنین برخی از آنان را به اسارت گرفتند و دو خودروی آنان را منهدم و تجهیزات آنان را ضبط کردند.

خبرنگار العالم نیز در گزارشی اعلام کرد: نیروهای یمنی، سه شلیک زلزال 1 به مواضع مزدوران ارتش سعودی در مقابل گذرگاه علب در عسیر شلیک کردند.
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم با این اوضاع کلمه آتش بس چه معنی دارد