پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۴

مجیدی: هم تست دادم، هم ماشينم توقيف شد

جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب: 675274
من همیشه در برابر قانون تمکین می‌کنم و شب گذشته هم هر آنچه خواستند را انجام دادم.
مجیدی: هم تست دادم، هم ماشينم توقيف شد
به گزارش جهان نيوز، انتشار یک ویدئو در صفحه شخصی فرهاد مجیدی مبنی بر جروبحث او با یک مأمور پلیس راهور حاشیه‌های زیادی را به دنبال داشت. به‌طوری‌که مهمان‌دار رئیس پلیس راهور تهران به این اتفاق واکنش نشان داد و در مصاحبه‌ای از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مأمور خود دفاع کرد.

در همین راستا فرهاد مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: طبیعی است که آقای مهماندار از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منافع سازمانی خود دفاع کند، اما کاش ایشان در کنار این دفاع که معلوم است فقط به گزارش مأمور خود بسنده کرده، به نکات دیگری هم توجه کند.حمایت از سرباز و نیرو وظیفه یک فرمانده است اما بهتر است نحوه برخورد هم فرهنگ سازی شود . من دنبال رنگی کردن پلیس نیستم و ما همیشه برخورد خوب دیده ایم اینبار هم بخاطر اجرا و اعمال قانون تا ساعت دو نصف شب تا انتقال به پارکینگ منتظر ماندم.
وی در پاسخ به این سؤال که اصلا شب گذشته چه اتفاقی افتاد که باعث شد بین او و یک مأمور راهور بحث پیش آید، گفت: شب گذشته پس از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اینکه از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اهواز بازگشتیم، به سمت منزلم در حال حرکت بودم که ماشین پلیس راهور به من ایست داد و با توجه به این دستور توقف من ماشین را نگه داشتم و ایستادم. مأمور راهور از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ من درخواست کرد که تست الکل بدهم و من هم این کار را انجام دادم.

وی در خصوص اینکه در مصاحبه‌ای از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سوی این مأمور عنوان شده که وی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دادن تست ممانعت کرده، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلا این طور نیست. او هم درخواست تست الکل را داد که من تمکین کردم و هم مدارک ماشین را از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ من گرفت.اما در ادامه او بی‌ادبانه با من صحبت کرد و من از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ او خواستم که نوع صحبتش را درست کند و به خاطر همین از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نحوه گفتار و برخورد او فیلم گرفتم.

مجیدی درباره اینکه در فضای مجازی اینطور شایعه شده که او از مأمور پلیس خواسته چون او عضو استقلال است نباید تست الکل بدهد،‌گفت: من اصلا چنین حرفی نزدم. من به مأمور پلیس گفتم که از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ میهمانی نمی‌آیم، بلکه با تیم استقلال ، اهواز بودم و از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فرودگاه در حال رفتن به منزل هستم. چطور ممکن است در این شرایط الکل استفاده کرده باشم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همه فرهاد مجیدی را در فوتبال می شناسند و در این ٤٢ سال یکبار هم سمت دود و قلیان و مشروبات الکلی نرفته‌ام. من اصلا مشکلی برای اجرای قانون ندارم، از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ من تست خواستند و من آن را انجام دادم و حتی ماشین من را هم به دلیل سرعت توقیف کردند. اما از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مصاحبه آقای مهماندار تعجب کردم و مشخص است که ایشان فقط به گزارش مأمور خودش اکتفا می‌کند و چطور وقتی خودش در آن ماجرا نبوده،‌ اینطور صحبت کرده است.

کاش آقای مهماندار که در رسانه‌ها هم حضور فعال دارند، در مورد رفتار، برخورد و ادبیات مأمورشان هم توضیحاتی می‌دادند، نه درباره تنها یادآوری قانون به من.من همیشه در برابر قانون تمکین می‌کنم و شب گذشته هم هر آنچه خواستند را انجام دادم. همین‌جا جا دارد از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سردار رحیمی فرمانده تهران بزرگ ، سردار بیات و سایر زحمت کشان در ناجا تشکر کنم و این را هم بگویم این نحوه برخورد با مردم با آن ادبیات که در فیلم موجود است درست نیست.

نحوه برخورد و حرکات دست این مأمور پلیس من را یاد دعواهای کوچه خیابانی انداخت.

ایکاش آقای مهماندار در مورد این گونه رفتار که شایسته پلیس ایرانی نیست صحبت می کردند.اعتراض من فقط به نحوه برخورد و ادبیات مامور بود نه قانون.اجرا و اعمال قانون برای همه لازم است اما در کمال ادب و احترام.

ستاره باشگاه استقلال ظهار داشت: یادمان نرود دوربین مجهز تر و قوی تری مربوط به خدای بالای سرمان هست که از همه دوربین ها شفاف تراست.من فقط احساس وظیفه کردم تا اطلاع رسانی کنم تا با رفتار زننده بعضی از افراد ، زحمات عزیزان ناجا نادیده گرفته نشود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
رفتار مامورین پلیس تازگی بسیار بد شده ، یادشون رفته وظیفه پلیس تنبیه نیست و قاضی و دادگاه تنها حق تشخیص نوع برخورد را داره ، پلیسی که برای لباس زنان و گشت ارشاد هست چطور کلت را در دستش می گیره و کسی را تهدید می کنه ؟ بهتر نیست کمی رفتارمون را تغییر بدیم و باعث نارضایتی مردم بیشتر مردم نشیم ؟ کسی نمیگه برخورد نکن ولی درست و منطقی .
Iran, Islamic Republic of
شما از کجا میدونی ؟؟؟؟؟؟؟؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
گراني به همه فشار آورده به ماموران هم بيشتر فشار اورده وقتي يه مامور ميبينه يك نفر مثل مجيدي تو يه ماشين گرانقيمت نشسته چشم نداره ببينه گير بيخود ميده يا مايه و شيتيل شب عيد مي خواد يه بالاخره مي خواد عقده اي كه از مقامات بالادستش داره سر مردم پياده كنه بنا بر اين از حيطه مسئوليت خارج ميشه و مي خواد اعمال قانون !!!!‌كنه
بسياري از ماموران مستضعف و زحمت كش و مورد احترام مردم هستند اما بعضي هاشون هم عقده ايي و براي خفت كردن مردم رفتن تو اين لباس بجايي اينكه خلااف كار ها را بگيرند با آنها فالوده مي خوردند و مردم و جوانها خفت مي كنند با بهانه هاي واهي موجب اذيت و. ازار انها ميشن .

اين قانون هم كه با مامورين در حين خدمت توهين كردن جرم است سوء استفاده مي كنند براي مردم خدايي ميكنند .
صالح
Iran, Islamic Republic of
...
کوروش
Iran, Islamic Republic of
فکر کردن چونکه فوتبالیست هستن، میتونن هرکاری بکنن...
سلام
Iran, Islamic Republic of
جناب مجيدى فيلم خودت عليه توست راستگو باش.
Iran, Islamic Republic of
اقتدار پلیس باید حفظ شود
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خوبه كه پليس اقتدار داره و اينهمه پرونده سالانه تا 15000000 در دادگاهها و دادسراها و شواراهاي حل اختلاف تشكيل ميشه
و هرشب خبر از دزدي ، سرقت و زورگيري و ... در كشور نشنويم و نبينيم اينه مشت نمونه خرواره
سرور
Iran, Islamic Republic of
امثال این دنبال تضعیف پلیس هستند.چرا برخورد نمی شود.مگر کی هست؟
Iran, Islamic Republic of
کلا یک برنامه ریزی صورت گرفته است تا نیرو های حافظ امنیت را به انفعال بکشند . و طوری وانمود کنند که آنها بی جهت موجب آزار و اذیت برای مردم ایجاد می کنند . مگر نمی بینید با برنامه ریزی قبلی دختران بی حجاب در انظار عمومی ظاهر می شوند . و وقتی به آنها تذکر داده می شود شروع به بد و بیراه کرده و برخورد فیزیکی بوجود می آوردند و با وسایل عکاسی از قبل تدارک دیده شده عکس می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند .
کار آقا فرهاد هم طبق این برنامه است مگر پلیس روزانه هزران نفر را بر اثر بی احتیاطی در رانندگی اعمال قانون می کند آیا همه عکس می گیرند به صورت مامور فوت می کنند و جار و جنجال راه می اندازند .
عاقبت ثروت باد آورده آن هم از حق و سهم ومال مردم گرسنه ظغیانگری بوجود خواهد آورد .
Iran, Islamic Republic of
خوبه که فیلمش علیه خودشه! باز هم با گستاخی ادعا داره که مامور پلیس بد بوده!!
Iran, Islamic Republic of
اینا نسل جدیدی هستند که متاسفانه از اظهار محبت مردم و از پول زیادی شون دچار عجب و خودبرتربینی شدند!
وقتی با مامور پلیس ایجور قلدری می کنه ببینید با دیگران چه کرده اند که فیلمش هم موجود نیست؟؟؟
سالار
Iran, Islamic Republic of
در مورد رفتار بد و ناپسند و به دور از شأن پلیس ایرانی حق با فرهاد مجیدی است و دیدم که میگم...
به حاشیه هاش هم کاری ندارم
Iran, Islamic Republic of
واکنش ستاد امر به معروف به ماجرای مجیدی
کد خبر: 1595768/47 زمان: 21:45 1397/12/11 بازدید: 31,652
واکنش ستاد امر به معروف به ماجرای مجیدی
حجت الاسلام محبی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، درباره موضوع فرهاد مجیدی گفت: فیلم گرفتن این بازیکن باعث می‌شود ارزیابی صورت بگیرد.
به گزارش "ورزش سه"، حجت الاسلام محبی در خصوص ماجرای فرهاد مجیدی گفت: مجیدی یک شهروند است مثل بقیه شهروندان، این فیلم گرفتن موجب توسعه معروف شفافیت در جامعه ما می‌شود. ما الان می‌توانیم درباره فرهاد مجیدی و پلیس نظر بدهیم.
وی افزود: من اولا از فرهاد مجیدی تشکر میکنم که فیلم گرفت که جامعه درباره او و پلیس نظر بدهد. سردار اشتری به فیلم گرفتن اشاره نکردند و من متشکرم، این خیلی خوب است که پلیس را ارزیابی کنیم. الان مردم دارند حق را به فرهاد مجیدی یا به پلیس می‌دهند. دارند ارزیابی می‌کنند، نفس ارزیابی مردم اهمیت دارد، این معروف بزرگی است که حاکمان ما پشت شیشه باشند، هر شهروندی می‌تواند در مورد رفتار حاکمیت، جایی که امنیتی و نظامی و ممنوع از نظر قانون نیست فیلم بگیرد و آن را مورد ارزیابی اجتماعی و قانونی قرار بدهد.