پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ثبت نام در کاروان های حج تمتع آغاز شد

پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب: 675235
مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام کاروان های حج تمتع از صبح روز جمعه خبر داد.
ثبت نام در کاروان های حج تمتع آغاز شد
به گزارش جهان نيوز، امیر روحی ملکی، گفت: دارندگان قبوض ودیعه‌ گذاری تا تاریخ ۳۰‏/۱۱‏/۱۳۸۵ که پیش از این به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه reserve.haj.ir اقدام کرده اند می توانند از ساعت ۱۰ صبح جمعه ۱۰ اسفند ماه با مراجعه به این سامانه ثبت نام کنند.

وی افزود: دارندگان اسناد ودیعه گذاری اسفند ماه ۱۳۸۵ نیز به عنوان اولویت های ذخیره می توانند طبق زمانبندی ذیل در صورت وجود ظرفیت های خالی احتمالی به این سامانه مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی با اشاره به زمان ثبت نام دقیق گفت: دارندگان قبوض ودیعه گذاری از تاریخ ۳۰‏/۱۱‏/۱۳۸۵(اولویت اصلی) از ساعت ۱۰ صبح ۱۰‏/۱۲‏/۱۳۹۷، دارندگان قبض ودیعه‌گذاری از تاریخ ۰۱‏/۱۲‏/۱۳۸۵ تا تاریخ ۱۵‏/۱۲‏/۱۳۸۵ از روز ۱۵‏/۱۲‏/۱۳۹۷ و دارندگان قبض ودیعه‌گذاری از تاریخ ۱۶‏/۱۲‏/۱۳۸۵ تا تاریخ ۳۰‏/۱۲‏/۱۳۸۵ از صبح ۲۰‏/۱۲‏/۱۳۹۷ می توانند فرآیند اعزام خود را تکمیل کنند.

روحی ملکی از متقاضیان اعزام به حج تمتع خواست برای کسب اطلاعات تکمیلی به درگاه اینترنتی حج و زیارت استان آذربایجان شرقی به آدرس Azsharghi.haj.ir مراجعه کنند.

وی در بخش دیگری از ساماندهی ۱۵ هزار کارگزار فرهنگی برای انجام امور عتبات عالیات عراق خبر داد و ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر از روحانیان و ۲ هزار نفر از مداحان در قالب کارگزاران فرهنگی برای انجام امور مربوط به عتبات عالیات عراق ساماندهی شده اند.

مدیر حج و زیارت استان با اشاره به نقش مهم این کارگزاران گفت: نقش و جایگاه روحانیون و مداحان در کارهای فرهنگی در کاروان بسیار با اهمیت است و باید از این فرصت برای نشر معارف اسلامی و اهل بیت(ع) به شکل صحیح استفاده شود.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *