جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بارش باران و وزش باد در تهران

پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 675142
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به بارش پراکنده باران در پایتخت طی امروز (۹ اسفند) از وزش باد نسبتا شدید در تهران طی فردا خبر داد.
بارش باران و وزش باد در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (۹ اسفند) است، اظهار کرد: برای برخی ساعات این روز افزایش میزان ابرناکی، بارش پراکنده و خفیف باران و وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی -شمال‌غربی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: به تدریج با حاکمیت شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی فردا (۱۰ اسفند) برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر همراه با بارندگی و وزش باد نسبتا شدید با جهت غالب غربی-شمال‌غربی خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، طی روزهای پایانی هفته شرایط کیفیت هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار است، تصریح کرد: وزش باد نسبتا شدید در برخی ساعات، احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد.

به گفته شهبازی، همچنین تا روز آینده دمای هوا در تهران روند افزایشی خواهد داشت.
وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۷۴ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۸۵ همچنان در شرایط سالم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *