سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

مجوز دولت به 2 وزیر بر اساس قانون مصوب 1345

پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 675078
مقرر شده مجوز واگذاری استفاده از تعداد قابل توجهی از اراضی تحت اختیار وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون های ورزشی صادر شود.
مجوز دولت به 2 وزیر بر اساس قانون مصوب 1345
به گزاش جهان نيوز، روزنامه خراسان امروز در ستون ویژه خود نوشت: 

مجوز دولت به 2 وزیر بر اساس قانون مصوب 1345
طبق نامه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به وزیران ارتباطات و اطلاعات، به آن ها اعلام شده حسب تصمیم جدید هیئت وزیران، قرار است در موارد درج شده در ماده 7 قانون استفاده از بی سیم های اختصاصی و غیر حرفه ای مصوب سال 1345 که شامل مواجهه قانونی با دستگاه های فرستنده بی ‌سیم فاقد پروانه استفاده و دستگاه‌هایی که مدت ‌اعتبار پروانه آن ها منقضی یا پروانه آن ها به طور موقت لغو شده است ، مطابق قانون مذکور و آیین نامه اجرایی آن اقدام شود.

مجوز واگذاری گسترده اراضی ورزشی به فدراسیون ها
پس از گزارش یک عضو کابینه درباره نامناسب بودن امکانات و تجهیزات سخت افزاری فدراسیون های ورزشی که تاثیر منفی بر عملکرد حرفه ای آن ها داشته و تحقق اهداف مد نظر را دشوار کرده، مقرر شده به منظور ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه هر رشته ورزشی و در چارچوب ماده ۶۹ قانون تنظیم مقررات مالی دولت، مجوز واگذاری استفاده از تعداد قابل توجهی از اراضی تحت اختیار وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون های ورزشی صادر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *