کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دزد تابلوهای راهور دستگیر شد

8 اسفند 1397 ساعت 21:45

رئیس کلانتری قلعه‌نو از دستگیری یک مرد و زن جوان معتاد با اعتراف به ۴۰ الی ۶۰ فقره سرقت تابلوهای راهور خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، سروان مراد مرادزاده در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح امروز با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستگاه وانت پیکان سفیدرنگ در حال سرقت تابلوهای راهور منصوب در محل هستند بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری به آدرس اعلامی اعزام شدند که پس از حضور مأموران در محل این فرد به گشت کلانتری مراجعه و اظهار داشت که به مدت ۲ شب است، یک زن و مرد با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پیکان اقدام به سرقت تابلوهای راهور نصب‌شده در محل می‌کنند.

رئیس کلانتری ۲۱۱ قلعه‌نو عنوان کرد: با توجه به اینکه سارقان به‌تازگی از محل متواری شده بودند، طرح مهار و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و مأموران موفق شدند پس از مدتی گشت زنی، خودروی سارقان را در نزدیکی همان محل درحالی‌که در حال پرسه زنی بود، مشاهده و در یک عملیات ضربتی هر ۲ سارق را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی می‌شدند، خودروشان مورد بازرسی قرار گرفت و در بازرسی انجام‌شده تعداد ۶ تابلو راهور از خودروی متهمان کشف و سارقان به کلانتری منتقل شدند.

وی افزود: در بازجوئی مفصلی که از متهمان در کلانتری انجام شد هر ۲ سارق به سرقت ۲ الی ۳ تابلو در هر شب به مدت یک ماه جمعاً بین ۴۰ الی ۶۰ تابلو اعتراف کردند و علت آن را اعتیاد به مواد مخدر و تأمین هزینه مصرف مواد مخدر اظهار داشتند.

کلانتر محله قلعه‌نو خاطرنشان کرد: شناسایی مال‌خران اموال مسروقه در دستور کار قرارداد و هر ۲ متهم برای گرفتن دستور قضائی به دادسرا اعزام شدند

منبع: مهر


کد مطلب: 675041

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/675041/دزد-تابلوهای-راهور-دستگیر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com