جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سازمان نظارت و بازرسی بر قیمت‌ها احیا شود

چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 675013
نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به افزایش ساعتی قیمت‌ کالا و اجناس در بازار گفت: در شرایط کنونی این پیشنهاد مطرح است که بار دیگر سازمان نظارت و بازرسی بر قیمت‌ها احیا شود.
سازمان نظارت و بازرسی بر قیمت‌ها احیا شود
به گزارش جهان نيوز، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: چندین ماه است که کلانشهر اراک فاقد شهردار بوده؛ از این رو انتظار است که وزارت کشور نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کند.

وی افزود: هر ساله در آستانه شب عید شاهد جنب و جوش در بازار بودیم اما امسال متأسفانه با توجه به وضعیت اقتصادی و جولان دلالان و واسطه‌ها هم کسبه و اصناف تحت فشار قرار گرفته و هم عموم مردم با مشکل روبه‌رو هستند.

نماینده مردم اراک در مجلس با انتقاد از خلاء نظارتی بر بازار افزود: متأسفانه مقوله نظارت توسط دستگاه‌ها جدی گرفته نمی‌شود حال اگر نیاز است سازمان نظارت و بازرسی بر قیمت‌ها بار دیگر احیاء شده یا بحث امور نظارت به سازمان تعزیرات سپرده شود.

کریمی اظهار داشت: در شرایط کنونی بحث نظارت و بازرسی بر قیمت ها به سازمان حمایت از مصرف کننده سپرده شده اما این سازمان در استان‌ها هیچ ساختار تشکیلاتی ندارد و مردم با افزایش ساعتی قیمت‌ها مواجه هستند.

وی گفت: انتظار است دولت در جهت تقویت ساز و کارهای نظارتی و بازارها عمل کند؛ همچنین دستگاه قضا باید برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و سودجویان داشته باشد

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
راحت ترین راه نظارت و کنترل قیمت ها در بازار دادن پوستر شماره های کوتاه بازرسی سلامت و بازرسی قیمت ها به همه فروشنده ها و ملزم کردن آنها به نصب در برابر دید در فروشگاه ها (مثل نصب جواز کسب)است.....