پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

کارگردانی که آثارش آبروی سینمای ایران بود

چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 674972
تمام دغدغه این هنرمند مومن در روزهای پایانی حیاتش در این دنیا، ساخت پروژه موسی(ع) بود که متاسفانه محقق نشد اما سلحشور موفق شد نگارش این سریال مهم و استراتژیک را تمام کرد.
کارگردانی که آثارش آبروی سینمای ایران بود
به گزارش جهان نيوز، فرج الله سلحشور، هنرمند انقلابی و متعهد کشورمان در روزهای ابتدایی اسفند 94 پس از تحمل یک دوره بیماری سخت جان به جان آفرین تسلیم کرد. در کارنامه سلحشور، نویسندگی و کارگردانی آثار فاخری همچون مردان آنجلوس و یوسف پیامبر به چشم می خورد. تمام دغدغه این هنرمند مومن در روزهای پایانی حیاتش در این دنیا، ساخت پروژه موسی(ع) بود که متاسفانه محقق نشد اما سلحشور موفق شد نگارش این سریال مهم و استراتژیک را به پایان برساند. به بهانه سالروز ارتحال این کارگردان متعهد، پیام رهبرانقلاب به مناسبت درگذشت او را بازخوانی می کنیم که آثار این هنرمند را آبروی سینمای ایران خواندند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
درگذشت هنرمند برجسته و متعهّد مرحوم آقای فرج‌الله سلحشور را به خاندان گرامی و همه‌ی بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. آثار پر آوازه و ماندگار این هنرمند با ایمان که مرزهای کشور را درنوردیده و مایه‌ی آبرو و اعتبار هنر سینمای ایران در چشم ملتهای دیگر کشورها گشت، بی‌گمان در شمار حسنات بازمانده از وی و موجب اجر الهی و نام نیک مردمی ایشان خواهد بود ان‌شاء الله.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علوّ درجه برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای
۸/ اسفند ماه/ ۱۳۹۴
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *