پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مادورو: آدم‌های بدی ترامپ را احاطه کرده‌اند

چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 674922
رئیس جمهور ونزوئلا بر این باور است که رئیس جمهور آمریکا توسط مقام‌های رسمی بدی احاطه شده است.
مادورو: آدم‌های بدی ترامپ را احاطه کرده‌اند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در مصاحبه با شبکه ای بی سی آمریکا گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از سوی مقام های رسمی بدی احاطه شده است که در حال مشاوره دادن به وی درباره بحران ونزوئلا هستند. من نگران افرادی هستم که رئیس جمهور آمریکا را احاطه کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: تصور می کنم افرادی که دور رئیس جمهور آمریکا جمع شده‌اند و به وی درباره سیاست های ونزوئلا مشاوره می دهند، آدم های بدی هستند.

این اظهارات رئیس جمهور ونزوئلا در شرایطی است که دولت آمریکا به تازگی تحریم های جدیدی را علیه کاراکاس اعمال کرده تا فشارها بر مادورو برای کناره گیری از قدرت را تشدید کند و زمینه لازم برای به قدرت رسیدن خوان گوایدو رهبر مخالفان را فراهم نماید.
در حالی که کاخ سفید خواستار راه حل مسالمت آمیز برای برون رفت از بحران سیاسی ونزوئلا شده ولی ترامپ همچنان استفاده از گزینه نظامی علیه ونزوئلا را روی میز قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *