کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران اعلام کرد

ویزیت و مشاوره رایگان برای ترک استعمال دخانیات

8 اسفند 1397 ساعت 10:24

جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران اعلام کرد: دود سیگار و قلیان سالانه در کشور 60 هزار نفر قربانی می گیرد و برای پیشگیری از این مسئله مشاوره و ویزیت رایگان ترک استعمال دخانیات توسط این جمعیت انجام می‌شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس،‌ جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس اثبات متخصصین امر و پزشکان مبنی برضرر استعمال دخانیات بر بدن انسان این جمعیت آمادگی دارد رایگان از افراد داوطلب ترک دخانیات ویزیت کند.

 هموطنان تهرانی می توانند با شماره تلفن 88105003 تماس و جهت ویزیت هماهنگی کنند. دود سیگار و قلیان سالانه در کشور 60 هزار نفر قربانی می گیرد و 10 درصد از این قربانیان اعضای خانواده افراد سیگاری با عنوان دود دست دوم‌هستند.

کیلنیک مربوطه با بهره برداری از اخرین فناوری و استاندارهای بین المللی وپزشک متخصص اماده پذیرش ومشاوره رایگان داوطلبان ترک دخانیات است. دود قلیان دهها برابر سیگار زیان داشته و سلامت انسان را به خطر می اندازد و یکی از5 عامل مرگ و میر در جهان استعمال دخانیات است.

دفتر این جمعیت در تهران خیابان ولی عصر(ع)، ابتدای خیابان فتحی شقاقی، خیابان فراهانی پور ، پلاک 4 واقع است و برای اطلاعات بیشتر هموطنان عزیز می توانند سایت این جمعیت به نشانی iata.org.ir مراجعه کنند.
 


کد مطلب: 674901

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/674901/ویزیت-مشاوره-رایگان-ترک-استعمال-دخانیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com