جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ژاپن: تحریم کره‌شمالی را حفظ می‌کنیم

سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 674777
دولت ژاپن تحریم‌ های اقتصادی علیه پیونگ یانگ را حتی در صورت تخفیف آن ها بر اساس نشست ویتنام میان ترامپ و رهبر کره شمالی، لغو نمی کند.
ژاپن: تحریم کره‌شمالی را حفظ می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، به نقل از «ماینیچین»، یک مقام دولتی آگاه که نخواست نامش فاش شود امروز سه شنبه اعلام کرد که توکیو به واشنگتن گفته است که تحریم‌ های اقتصادی علیه کره شمالی را حتی در صورت تخفیف آن ها بر اساس نشست ویتنام میان ترامپ و رهبر کره شمالی، لغو نخواهد کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، ژاپن به آمریکا اعلام کرده است که اقدام توکیو در این مسیر به منظور پیشگیری از برخی شرایط احتمالی به انجام خواهد رسید.

این در حالیست که پیش از این نیز، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفته بود: واشنگتن تحریم‌های اقتصادی علیه پیونگ یانگ را حفظ خواهد کرد تا زمانی که مطمئن شود تهدید هسته‌ای از سوی کره شمالی وجود ندارد.

این درحالی است که ترامپ روز ۲۷ و ۲۸ فوریه (۸ و ۹ اسفند ماه) در شهر هانوی پایتخت ویتنام با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *