جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فراگیری سامانه بارشی در اکثر مناطق ایران

سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 674604
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورد سامانه بارشی جدید، از فعالیت گسترده این سامانه در بیشتر مناطق کشور طی دو روز آینده خبر داد.
فراگیری سامانه بارشی در اکثر مناطق ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه با اشاره به اینکه طی ساعات اولیه امروز (۷ اسفند) بارش پراکنده در شمال شرق کشور خواهیم داشت، اظهارکرد: ظهر امروز با ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور، بارش در این مناطق شروع و به‌تدریج تا دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس جنوبی کشیده خواهد شد.

وی افزود: امروز به دلیل پیش‌بینی وزش باد شدید در برخی مناطق جنوب غرب، غرب همچنین شرق کشور احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد. 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی فردا و پس‌فردا (۸ و ۹ اسفند)، به‌طور گسترده‌تر در اکثر مناطق کشور باعث بارش می‌شود، اظهار کرد: بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، بوشهر و غرب و جنوب فارس کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و لرستان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

به گفته وظیفه، امروز (۷ اسفند)، نواحی مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان و فردا شمال خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان گفت: فردا هوای تهران ابری، در بعضی ساعات بارش باران و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۱۴ و ۷ درجه سانتیگراد است. همچنین پس‌فردا (۹ اسفند)،  آسمان تهران نیمه ابری تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.بیشترین و کمترین دمای تهران در روز پنجشنبه ۱۵ و ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *