پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۱۱۲
فرزانه ترکان، عضو شورای مرکزی کارگزاران:

با تصویب FATF نرخ تورم را کنترل میکنیم/ کسانی که دولت و مجلس را تخریب می کنند ستون پنجم دشمن هستند/ ایران جای اسرائیل دشمن اصلی کشورهای حاشیه خلیج فارس شده/ صبر مردم ممکن است زمانی تمام شود

چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 674582
با تصویب FATF و وصل شدن کشور به اقتصاد جهانی مشکلات اقتصادی کم می‌شود و نرخ تورم را نیز می‌توانیم کنترل کنیم!
با تصویب FATF نرخ تورم را کنترل میکنیم/ کسانی که دولت و مجلس را تخریب می کنند ستون پنجم دشمن هستند/ ایران جای اسرائیل دشمن اصلی کشورهای حاشیه خلیج فارس شده/ صبر مردم ممکن است زمانی تمام شود
گروه سیاسی جهان نيوز: فرزانه ترکان عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با آرمان گفته است: «زمان مرحوم آیت‌الله هاشمی با وجود اینکه مواضع سیاسی خوبی داشتیم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و گروه‌های مسلمان در کشورهای مختلف انجام می‌دادیم، اما با یک سیاست درست و رویه مناسب اعتماد سازی خوبی نیز میان ایران و کشورهای مسلمان حاشیه خلیج فارس وجود داشت. حال اینکه چرا این اعتماد از بین رفته و به ارتباطی مخرب تبدیل شده، جای تأمل دارد. برخلاف سال‌های گذشته که رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک کشورها در خاورمیانه بود، ایران را در این جایگاه قرار می‌دهند».

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*رئیس‌جمهور با صداقت با مردم در مورد موانع برون رفت از این بحران‌های اقتصادی صحبت کند. اگر این موانع داخلی است باید مردم به‌وضوح در جریان باشند و اگر موانع خارجی وجود دارد که قطعا هست نیز باید بیان شود.

*بالاخره با توجه به شرایط تحریم فعلی محدودیت‌های دولت را درک می‌کنیم. مردم باید موقعیت اقتصادی کشور که تحت تاثیر تعاملات بین‌المللی و فشارهای آمریکا است را جزء به جزء بدانند.

*سال‌هاست می‌بینیم که اولویت برخی جریانات سیاسی نه تنها منفعت مردم نیست بلکه غوغاسالاری و منفعت‌های جناحی و گروهی است. عامه مردم نیز از این مساله اطلاع دارند. در واقع اتفاقات اخیر و جبهه‌گیری‌هایی که علیه FATF انجام شد تا حدی روشن کرد که در پشت پرده این قضایا منفعت‌هایی وجود دارد که نمی‌توانند آن را از مردم پنهان کنند. اکثر کارشناسان اقتصادی می‌گویند که با تصویب FATF و وصل شدن کشور به اقتصاد جهانی مشکلات اقتصادی کم می‌شود و نرخ تورم را نیز می‌توانیم کنترل کنیم.

*تلاش می‌کنند که از هر روزنه‌ای به تخریب دولت و مجلس بپردازند. شرایط فعلی واقعا شرایط سختی است و مثل 8 سال دفاع مقدس که در جنگ بودیم، اکنون نیز واقعا در جنگ اقتصادی هستیم. لذا آنهایی که همصدا با دشمن تلاش بر تخریب دارند قطعا ستون پنجم دشمن هستند و باید مثل شرایط جنگ با آنها برخورد شود. تساهل و تسامح کردن با این افراد نتیجه‌ای جز ضربه زدن به نظام، کشور، امنیت و رفاه مردم نیست.

*زمان مرحوم آیت‌الله هاشمی با وجود اینکه مواضع سیاسی خوبی داشتیم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و گروه‌های مسلمان در کشورهای مختلف انجام می‌دادیم، اما با یک سیاست درست و رویه مناسب اعتماد سازی خوبی نیز میان ایران و کشورهای مسلمان حاشیه خلیج فارس وجود داشت. حال اینکه چرا این اعتماد از بین رفته و به ارتباطی مخرب تبدیل شده، جای تأمل دارد. برخلاف سال‌های گذشته که رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک کشورها در خاورمیانه بود، ایران را در این جایگاه قرار می‌دهند ناشی از بی‌سیاستی و بی‌سلیقگی است که گاها درسیاست خارجی دولت‌های مختلف دیده شده است.

*در اینکه بیشترین سهم مشکلات اقتصادی اخیر ناظر بر سیاست خارجی و برون رفت آمریکا از برجام و تحریم‌هاست هیچ شکی نیست. مردم نیز می‌دانند که درصد زیادی از مشکلات کشور به مسائلی است که پیرامون برجام اتفاق افتاده و در تعاملات اقتصادی کشور تاثیر گذاشته است. البته درصدی نیز هرچند کوچک مربوط به عدم برنامه‌ریزی صحیح و مناسب سیستم‌های اقتصادی در داخل کشور بوده است.

بیشتر بخوانید:
فرزانه ترکان: آیت الله هاشمی پدر معنوی انقلاب است!


*معتقدم فشار و تحمل مردم اندازه‌ای دارد و نمی‌توانیم کنار گود بنشینیم و فقط از مردم بخواهیم صبوری کنند. صبر مردم ممکن است زمانی تمام شود و باید تلاش کنیم تا قبل از اینکه این اتفاق بیفتد برنامه‌های درستی اجرا شود که معیشت و رفاه مردم حتی در حداقل ممکن تامین گردد.

*اگر قرار باشد نمره‌ای بدهم امتیاز مردم بالای 100 و امتیاز دولتمردان و مسئولان در سطوح مختلف زیر 50 است.

*هنوز نمی‌توانیم دقیق تخمین بزنیم که تا سال 98 و 1400 جو اجتماعی مردم به کدامین سمت می‌رود، اما به طور کلی با نگاه مبتنی بر قهر با صندوق رأی مخالفم. برای اینکه تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که هر زمان این اتفاق افتاده وضعی بد‌تر از بد را تجربه کردیم و شاهد ظهور تفکرات احمدی‌نژادی بودیم. درگیری‌هایی که 8 سال کشور را به عقب برگرداند و مشکلات عدیده‌ای را در صحنه‌های اقتصادی و بین‌المللی پدید آورد ناشی از قهر از صندوق‌های رأی بوده است.

*به جای اصلاح‌طلبان باید به دنبال اصلاح‌طلبی باشیم. اینکه چون چند نفر شاخص اصلاح‌طلب را نمی‌توان در لیست قرار داد باید از صندوق رأی خداحافطی کرد اصلا موضع درستی نیست. اگر به اشخاص تکیه کنیم نتیجه درستی نخواهیم گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی این ها بر گرده مردم سوار هستند وضع مملکت درست نخواهد شد.!!
مطلع
Iran, Islamic Republic of
FATF بخشی از ساختار وزارت خزانه داری امریکاست و با پیوستن به آن راه های دور زدن تحریم ها لو می رود و تحریم ها هوشمند می شوند و به تبع آن نرخ دلار افزایشی خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
دروغ که کنتور ندارد. امروز می گویند اگر تصویب نشود بدبخت می شویم و نظام را تهدید می کنند و فردا پس از تصویب، وقتی هیچ اتفاقی نیفتاد و اوضاع بدتر از امروز شد(مثل برجام) همین مدافعان FATF، می گویند «تصمیم نظام» بود اگر ضرر داشت رهبر باید جلوی آنرا می گرف و مقصر رهبر است که قبول کرد*
ناصر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
نه که با برجام کنترل کردید
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
ابتدا خسارات برجام را تسویه نمائید بعدا"درباره FATF و پالرمو تصمیم می گیریم !
هاشمی آل سعود
Iran, Islamic Republic of
فرزانه خانم، گارد رو اشتباه گرفتی، شما نگران گاو شیرده ترامپ نباشید، شما از کسانی حمایت می کنید که دستشان به خون هزاران کودک یمنی و سوری آغشته است و از آنها به عنوان کشورهای مسلمان نه وهابی نام می برید، شما از پذیرش fatf و مهار تورم سخن می گوئید که هیچ جایی در کار اجرایی ندارید، آرزوی سلامتی برای شما دارم.
استخر فرح
Iran, Islamic Republic of
حیف شد هاشمی از گلابی برجام نخورد !
Iran, Islamic Republic of
شما اجازه بدین فعلا" از باغ گلابی برجام استفاده کنیم بعد به اتفاق بریم باغ بعدی.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
وقتی اروپا آبراهه باریکی بنام اینستکس رو که از نفت در برابر غذا هم محدودتر است را به تصویب FATF و مباحث موشکی و منطقه ای گره زده یعنی قصد باجگیری دارند و یک کاسه ای زیر نیم کاسه شون هست .
عل
Iran, Islamic Republic of
...
حافظه تاریخی ملت
Iran, Islamic Republic of
چرا در 8 سال دولت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی با وجود اینکه تحریم نبودیم نرخ دلار و مسکن و بنزین و غیره چندین برابر شد و نرخ تورم 50 درصد بود ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
افاضات سرکار علّیه را خواندیم محظوظ شدیم اما آن را پر از مغلطه و مطالب خلاف واقع یافتیم امیدواریم دقت بیشتری در نظرات خود نمایید تا جماعت نسوان متهم به بی اطلاعی و ضعف تحلیل نشوند!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دژمن ان گرين كارتي تابعيت امريكا داره كه ميليونها دلار ميبفرسته انور اب و راست راست داره ميگرده و كسي كاري بكارش نداره و طلبكار هم هست
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
من قبول دارم مشكل ماييم كه يك تعدادي مفت خور و عوامل نيابتي غرب و شرق را تحمل كرديم كه برايمان زبان در بيارند
Iran, Islamic Republic of
احسنت هنوز قدرت مارو درك نكردند كه چگونه از همه بجز مملكت و تماميت ارضي عبور ميكنيم هر شخص كه بر خلاف مصالح اين كشور كار كنند مستوجب مجازات است
Iran, Islamic Republic of
احسنت ما اين فضاي امن را درست نكرديم كه شماها در ان جولان بديد و خاله قزي بازي دربياريد و مردمو به زحمت بيندازيد و جيب خود پر نماييد
Iran, Islamic Republic of
این خانم دیگه از کجا اومد، جهان اینا کی اند که هر روز داری یکی رو مطرح می کنی
سرور
Iran, Islamic Republic of
همین را بگو.
دختر آقای آبگوشت بزباش برای مملکت ما کاره شده، ما ملت چقدر بدبخت شدیم.
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
اکبر ترکان میگفت با تاخیر در امضاء برجام هر روز 100 میلیون دلار ضرر می کنیم !!!
حالا باید پاسخگو باشند که چرا برجام شکست خورد و چرا تحریم ها تشدید شدند و چرا نرخ دلار و گوشت 4 برابر شد ؟!
United States
....
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
فرمایشاتت متین ولی برجام الگوی ماست بهتره بفرمایید ازگلابی و سیب برجام چه خبر
آب خوردنمان به برجام بستگی داشت آیا حل شد
خواهرگلم شما ظاهرا آمریکارا با خدا اشتباه گرفتی توکل به خدا نه شیطان
دوغت را بنوش
سعید110
Iran, Islamic Republic of
می دانید که چرا روحانی به مجمع نمی یاد؟! خوب معلوم است! آن قدرتی که بتواند اعضای مجمع را تحت تأثیر قرار دهد را ندارد! مجمع مگر صدا و سیما و مناظره تلوزیونی ست؟!
مردم به اجرای وعده 100 روزه رای دادند. به برچیده شدن تحریم ها و نه اضافه شدن آن و به پیشواز تحریم رفتن دولتمردان! شما کارگزارانی ها که جلو تر رفتید و زنبیل گذاشتید، پول خوب گیرتون بیاد مادرتون رو می برای فروش می گذارید!
Netherlands
مثل دروغ برجام
Denmark
شما برو شهردار انتخاب کن که به درد تهران بخوره !
Iran, Islamic Republic of
تازه کنترل میکنید؟؟
بابا رو را برم
شب عیدی مملکت را به ورطه کشوندین
Iran, Islamic Republic of
خانم ،شماها اول به وعده هایی که در خصوص برجام دادید، عمل کنید بعدا وعده سرخرمن جدید بدهید.
Iran, Islamic Republic of
یکی از راههای نفوذ در کشورهایی که راه استقلال را می روند، قرار گرفتن بی لیاقت ترین افراد در جایگاههای حساس حکومتی است. الآن در وضع حاضر بدترین و ناکاراترین افراد در این جایگاهها قرار گرفته اند. آنکه رفت کارش با خداست و ایشان که مانده اند در واقع عمله و عشره های بی جیره و مواجب و غارتگران اموال مردمند که دنبال بیگانه اند و مرغ همسایه را غاز می دانند. کی میشه این افراد رو جمع کنند وسط بیابون و بگن خیلی کار بلدید اینجا رو آباد کنید
علی
....
خخ
Iran, Islamic Republic of
سیب و گلابی برجام چی شد ؟!!!
قبل از برجام هم از این وعده ها زیاد می دادید !
United States
....
United States
....
Iran, Islamic Republic of
خیانت که شاخ و دم نداره، این جماعت تازه به دوران رسیده به واسطه ژن رانت از طرف پدر، هم از .... و هم از ...، هم تمام گوشت و پوست و استخوون خودشون و تک تک اعضاء خونواده شون از بیت المال و قدرت بادآورده است، هم از پشت به نظام و ولی نعمت خود خنجر میزنن، هم آرزوی جماعتی ضد دین و ضدانقلاب و نظام رو با تریبونی که به ناحق غصب کردند، فریاد می زنند. دریغ از فهم اینکه روی شاخه نشستند و بن می برند.
Iran, Islamic Republic of
یک خط از صحبت های ایشان را قبول ندارم مخصوصاً آن درصد بندی مشکلات.
Iran, Islamic Republic of
یکی به این بگه برو پول‌های باد‌آورده رو بشمار و جایی قایم‌کن دیری نمانده برای پاسخ از کجا آوردی
نگرانی از این سوال در چهره اصلاح‌طلبان موج میزنه
Iran, Islamic Republic of
یکی به این بگه برو پول‌های باد‌آورده رو بشمار و جایی قایم‌کن دیری نمانده برای پاسخ از کجا آوردی
نگرانی از این سوال در چهره اصلاح‌طلبان موج میزنه
Iran, Islamic Republic of
یکی به این بگه برو پول‌های باد‌آورده رو بشمار و جایی قایم‌کن دیری نمانده برای پاسخ از کجا آوردی
نگرانی از این سوال در چهره اصلاح‌طلبان موج میزنه
حسین حسین زاده فومنی
Iran, Islamic Republic of
خانم ترکان این فکر باطل و مریض گونه را از ذهن منحرف و زبان گمراه کننده تان که شراره آتش کاملا هویدا ست خارج کنید و بازی سیاسی اهریمنی و عوام فریبی و هر گونه تدلیس را کنار بگذارید . برای اهل انصاف و صاحب وجدان کاملا ملموس است که ایران با بسیاری از کشور های خلیج فارس و به خصوص عربی من جمله قطر ، عراق ، عمان ، سوریه ، لبنان ، کویت و...... رابطه دیپلماسی مستحکمی دارد و بالاترین دوست و خیر خواه آنان و بهترین مدافع شان می باشد و ایران عزیز و مسئولان دلسوز و انقلابی آن همواره بر اساس آیین مقدس اسلام مروج منادی روح برادری و مودت واخوت و حتی همزیستی مسالمت آمیز و احترام متقابل سیاسی با کشور های غیر اسلامی بوده است این کلامتان دروغ محض و تهمت سنگین به جمهوری اسلامی است (ایران جای اسرائیل دشمن اصلی کشور های خلیج فارس شده) شما و امثال هم سلک تان با آن اندیشه خائنانه به برکت این نظام به سرمایه هنگفتی که رسیدید حالا برای رد گم کردن افکار عمومی از ثروت های باد آورده مکتسبه و رانت خواری حاصله ، انتظاری بیش از این نیست که زبان دشمن را داشته و همصدا با شجره خبیثه آل سعود و آل نا اهل خلیفه این گونه وراجی نمائید و بی جهت به دست کینه توزان و دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی با شرافت و صلح دوست را در اذهان عمومی بد بین نمائید .
تورم ! تحریم ! پس ما درست می گفتیم و شما دروغ
Iran, Islamic Republic of
یادتون هست سر برجام چه وعده هایی دادید و بعدش هم گفتید همه تحریم ها برداشته شده و هزاران مراوده بانکی همین الان صورت گرفته ؟

همش دروغ بود درسته ؟
وقتی ما می گفتیم به مردم دروغ نگید شما به ما توهین می کردید ؟
حرفای امروز شما ثابت کرد که ما درست میگفتیم و شما دروغ می گفتید

امروز هم دارید به مردم دروغ می گید! هدف شما از دروغ گفتن به مردم و خراب کردن زیر ساخت های کشور چیه؟
Iran, Islamic Republic of
....
خالی نبند بانو
Iran, Islamic Republic of
ما دیگر تحریم و تورم نداریم
مشکل بانکی هم نداریم
مشکل آب خوردن هم حل شد


به روح برجام قسم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کنترل تورم هیچ ارتباطی به fatfندارد دروغ ممنوع!
Iran, Islamic Republic of
کنترل تورم هیچ ارتباطی به fatfندارد دروغ ممنوع!
مجید
Iran, Islamic Republic of
بعد از صبر سراغ اقایان و اقاراده ها خواهند رفت
انصاری
Iran, Islamic Republic of
رو گاز شیر سر رفته خانم تحریم هستیم آب خوردن ا هم به برجام ربط داشت متوجه شیر روی اجاق باش .
درخشان
Iran, Islamic Republic of
...
درخشان
Iran, Islamic Republic of
...q
درخشان
Iran, Islamic Republic of
...
درخشان
Iran, Islamic Republic of
...
درخشان
Iran, Islamic Republic of
...
درخشان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اولا باید وعد هایی که برای برجام به مردم دادید باید درس عبرتی نه تنها برای خودتان بلکه برای هفت نسل آینده تان باشد تا وعده دروغ ندهید .
در ثانی سیاست آمریکا ست که ایران را که حامی مسلمانان است به عنوان دشمن آنها وانمود نماید تا ذهن آنها از دشمن صهیونیستی تغییر نمایید .
حتی در جلسه وزیران خارجه کشور های حوزه خلیج فارس وزیر خارجه اردن سخنرانی می کند که اگر ما می خواهیم با رزیم صهیونیستی صلح کنیم چرا باید با ایران در حالت تخاصم باشیم .
سوم اینکه اگر کسی از دولت انتقادی به بی برنامگی موجود که باعث شرایط فعلی زندگی مردم شده است داشته باشد ستون پنجم دشمن نیست .
عین دشمن شماید که کارتان شده است سست کردن پایه های نظام . سست کردن اعتقادات مردم . حمایت از زاویه داران با نظام از دراویش از جواسیس از بی حجاب ها . از مفسدین و اختلاس گران اقتصادی همین که دبیرکل حزب متبوع جنابعالی یک اختلاسگر است معلوم است شما چه کسی هستید
ریشه مشکلات اقتصادی در داخل کشورهست نه درغرب بابا غرب اینقدر بی ریشه است که نگو داخل وبچپ اصلاح طلب وطن فروش.ما در طول تاریخ از نوکران غرب چه ها که نکشیدیم
علی
Iran, Islamic Republic of
...
...
Iran, Islamic Republic of
در مورد کنترل تورم که نه ولی در موردFATF ...
Iran, Islamic Republic of
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
یه آبگوشت بزباش میتونستیم درست کنیم که اونم به لطف تدبیر امثال شما دولتی ها و مجلسی ها هر روز داره رقیق و رقیق تر میشه!!!!
Iran, Islamic Republic of
ایشان از زمان عقب هستند و گویا از پدیده داعش خبر ندارند که ما نساختیم وهابی های سعودی درست کردند!!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم
اول اینکه اگرشرایط فعلی واقعا شرایط سختی است و مثل 8 سال دفاع مقدس که در جنگ بودیم که هست را شما با تحمیل برجام و وعده های تو خالی که آن روز اصلاح طلبان و روحانی به مردم دادند ایجاد کردید لذا از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنید ضمن اینکه امروز هم با همان هیجان وبعضا تهدید می خواهیدFATF را به کشور تحمیل کنید....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با شما جماعت اصلاح طلب، آب خوش از گلوی مردم پاین نمی رود....
Iran, Islamic Republic of
حزب کارگزاران سازندگی که توسط : اکبر رفسنجانی ... ایجاد گردید دیگر به : زباله دان تاریخ پیوست و کاملا دفن شد ...
مردم
Iran, Islamic Republic of
...
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مَثَلُ الَّذِينَ حُمِّلُوا التَّوْرَاةَ ثُمَّ لَمْ يَحْمِلُوهَا كَمَثَلِ الْحِمَارِ يَحْمِلُ أَسْفَارًا بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِينَ كَذَّبُوا بِآيَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ ﴿۵﴾ مثل كسانى كه [عمل به] تورات بر آنان بار شد [و بدان مكلف گرديدند] آنگاه آن را به كار نبستند همچون مثل خرى است كه كتابهايى را برپشت مى ‏كشد [وه] چه زشت است وصف آن قومى كه آيات خدا را به دروغ گرفتند و خدا مردم ستمگر را راه نمى ‏نمايد (۵)
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم ترکان فعلا بگذارید گلابی های برجام بدستمان برسد و بخوریم موز کیوی fatf پیش کش خوتان و ارباباننان در آنور آب دست از سرمابردارید
شما احزاب مختلف اعم از سر کار گذاشتن و یا بی کار مردم یا حزب ناامیدی حزب ویران طلب کلا غربزده های وزن فروش و به اصطلاح خودتان تحصیل کرده مصداق بارز و روشن این آیه از قران هستید

مَثَلُ الَّذِينَ حُمِّلُوا التَّوْرَاةَ ثُمَّ لَمْ يَحْمِلُوهَا كَمَثَلِ الْحِمَارِ يَحْمِلُ أَسْفَارًا بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِينَ كَذَّبُوا بِآيَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ ﴿۵﴾ مثل كسانى كه [عمل به] تورات بر آنان بار شد [و بدان مكلف گرديدند] آنگاه آن را به كار نبستند همچون مثل خرى است كه كتابهايى را برپشت مى ‏كشد [وه] چه زشت است وصف آن قومى كه آيات خدا را به دروغ گرفتند و خدا مردم ستمگر را راه نمى ‏نمايد (۵)
کمیشان
Iran, Islamic Republic of
مگه تورم روی شما و هم طیفتان تاثیر هم داره که تورم را به لایحه الحاق متصل و مرتبط می کنی !!!
برجام را هم بزک کرده بودید!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
چه کسی به شما گفته صحبت کن ؟؟؟؟؟
حامد
United States
خودشان را در مقابل حقیقت بخواب زده اند
معلم انقلابی
Iran, Islamic Republic of
سلام تصویب این لایحه خیانت به خون شهدا وتحریم 100درصدی را در پی دارد آخر خانم را چه به سیاست خانم ها باید فکر تربیت بچه ها وتکریم خانواده باشند تا دخالت در سیاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
....
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
....
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
خانم ترکان؛ شما طرفداران پرو پا قرص تصویب برجام بودید. برجام شما چه نتیجه ای به همراه داشته است ؟
کلاه گشاد برجام
Iran, Islamic Republic of
نتیجه برجام شون تشدید تحریم ها و زیاده خواهی دشمن در بحث موشکی و منطقه ای شده است .
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
خانم ترکان؛ در خبرهای امروز درج شد که رئیس کارگروه ویژه اقدام مالی بسیار پر تلاش برای تصویب FATF در ایران است، چرا که به راحتی اعلام کرد که تصویب FATF راهی برای کنترل جمهوری اسلامی ایران، راهی برای تضمین ادامه تحریم ها و راهی برای مقابله با هرگونه اقدام هوشمندانه ایران برای دور زدن تحریم هاست!!!! چرا شما هم مانند رئیس کارگروه ویژه اقدام مالی اصرار بر تصویبFATF دارید؟؟؟؟!!!!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
بیژن
Iran, Islamic Republic of
ببخشید تا کی و کجا این حروف انگلیسی تمام میشه ما راحت بشیم از دست اف آ زد تی بابا مردم دارند از گرسنگی میمیرند هرچه که داشتیم و داریم که به باد داند
رضاءى
Iran, Islamic Republic of
.....
رضاءى
Iran, Islamic Republic of
..؟.
رضاءى
Iran, Islamic Republic of
....
عدالت
Romania
دوستان شما در امریکا دارن کشف حجاب می کنند
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم ترکان شما بهتره بری توی آشپزخانه و همون خونه خودت رو مدیریت کنی
مریم
Iran, Islamic Republic of
ایشان بهتره برود توی آشپزخانه و آبگوشت بزباش درسته کنه .
Iran, Islamic Republic of
دست شما درد نکنه ما فعلا اینقدر مشغول استفاده از نعمت برجام هستیم که دیگه جایی برای نعمت های FATF نداریم
ضمنا شما اصلاح طلبها با هم هماهنگ نیستین چون ظریف گفته بود با تصویب این لایحه تضمینی برای حل مشکلات کشور وجود نداره اما شما میگی مشکلات حل میشه
قبلش با هم هماهنگ کنین که اینطوری متناقض صحبت نکنین
یه دردمند
Iran, Islamic Republic of
حاج خانم
آخه بنا بود با برجام:
1- تمام تحریم ها برداشته بشه
2- آب خوردن مردم حل بشه
3- به 45 هزار تومان مردم نیاز نداشته باشن
4- قول کری تضمین بود( بقول بزرگترهات)
اما حالا که نه تضمینی و نه ... چگونه می توان به حرف شما مجلس نشینان که خانه خلوت دولت است نه خانه ملت اعتماد کرد.
میدونی حاج خانم، شما ار سیری شکم این خواب های آشفته را برای ملت داری می بیننی. میشه لطف کنی از خواب بیدار شی؟
خبري
Iran, Islamic Republic of
خانم تركان بفرمايند آبگوشت بزباش يعني چه!!؟
Iran, Islamic Republic of
هر سئوالی در مورد : ابگوشت بزباش و دیزی دارید از : فوق تخصص ابگوشتی ( اکبر ترکان ) بپرسید . >
Iran, Islamic Republic of
...
سلام
Iran, Islamic Republic of
سركار عليه !مشكل تفكر شما و امثالهم است بنده خدا.
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
دقیقا مثل برجام می خوان کنترل کنن. وقتی که با برجام دلار ارزون شد وضعمون عالی شد!😏
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خانم کی باشند ول هر کس با شد چطور این مطالب را فهمیده که دیگران اطلاعی ندارند
Iran, Islamic Republic of
همون با برجام تمام مشکلات کشور را حل کردید برای هفتاد پشتمون کافیه . دیگه لطفا زحمت نکشین خودتونو بیشتر خجالت زده ملت نکنین ..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
شماها با مدیریت مرموزانه اتان کشور به این روز انداختید هسته ای را تعطیل کردید حالا نوبت تعطیلی جایگاه منطقه ای ایران و فردا تعطیلی قدرت دفاعی ...شما که پشتتان به دشمنان ملت گرم است ملت چه کنند با سو مدیریت شما؟ خدایا ملت را از شر شماها حفظ کند
سید
Iran, Islamic Republic of
...
م ث
Bulgaria
یک نوچه
Iran, Islamic Republic of
وعده های قبلی را عمل کردید کافیه. یک کمی شرم و حیا بد چیزی نیست!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کارگزاران را همه می شناسند ...
Iran, Islamic Republic of
....