جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جزئیاتی از برنامه دیدار ترامپ و کیم جونگ اون

سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 674531
وزیر امور خارجه آمریکا در آستانه نشست رهبران آمریکا و کره‌شمالی در هانوی، امروز (سه‌شنبه) وارد پایتخت ویتنام شد.
جزئیاتی از برنامه دیدار ترامپ و کیم جونگ اون
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مایک پامپئو، رییس دستگاه دیپلماسی آمریکا در حالی وارد هانوی شده که قرار است این شهر به زودی میزبان دومین دیدار میان دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی باشد.

در همین حال، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، بر اساس اعلام کاخ سفید، رییس‌جمهوری آمریکا دیدار خود با رهبر کره شمالی را چهارشنبه طی یک ضیافت خصوصی آغاز خواهد کرد. البته ترامپ قبل از این دیدار، با رییس‌جمهوری و نخست‌وزیر ویتنام ملاقات خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، پامپئو و میک مولوینی، رییس دفتر کاخ سفید ترامپ را در جریان دیدارهایش با رهبر کره‌شمالی همراهی خواهند کرد. کیم جونگ اون نیز در این دیدارها به همراه دو تن از دستیاران خود حاضر خواهد شد. رییس‌جمهوری آمریکا و رهبر کره‌شمالی هر دو مترجمانی نیز به همراه خواهند داشت.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، نشست‌های رسمی دونالد ترامپ و کیم جونگ اون روز پنج‌شنبه پیگیری و برگزار خواهد شد.ترامپ ساعاتی پیش در صفحه توییتر خود نوشت که برای ملاقات با کیم جونگ اون به ویتنام می‌رود. او در این توییت اعلام کرد که چشم‌انتظار نشستی بسیار مفید با رهبر کره‌شمالی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *