سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

تغییر قطعی برنامه لیگ برتر فوتبال با بالاگرفتن اعتراض باشگاه‌ها

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 674491
سازمان لیگ فوتبال در صورت منتفی بودن برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی در نوروز ۱۳۹۸، برنامه مسابقات لیگ برتر را تغییر می‌دهد.
تغییر قطعی برنامه لیگ برتر فوتبال
به گزارش جهان نيوز، بیشتر باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر از برنامه ریزی سازمان لیگ به خاطر فشردگی بازی ها در نیم فصل دوم  گلایه دارند. این فصل از مسابقات لیگ برتر به خاطر برگزاری اردوهای تیم ملی و حضور در جام ملت های آسیا حدود دو ماه متوالی تعطیل بود و همین مسئله باعث شده تا بازی های لیگ در نیم فصل دوم فشرده تر دنبال شود.

انتقادات باشگاه ها از این نحوه برگزاری مسابقات حالا به اوج رسیده است و در نشست های خبری سرمربیان، می توان جملاتی مشابه را در اینباره شنید.

اعتراضات گسترده تیم ها به سازمان لیگ در حالی مطرح می شود که سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات اعلام کرده است برای این برنامه با اکثر سرمربیان لیگ برتری جلسه داشته است و سپس برنامه را به آنها ابلاغ کرده است.

طبق برنامه از پیش اعلام شده، لیگ باید در روز ۲۶ اردیبهشت ماه تمام شود اما مطرح شدن انتقادات تند و تیز باشگاه ها گمانه زنی ها را برای تغییر برنامه لیگ افزایش داده است.  

سازمان لیگ منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال برای بازی های در نظر گرفته شده در «فیفادی» های فروردین‌ماه است. در صورتی که فدراسیون به صورت رسمی اعلام کند برای تیم ملی در فروردین برنامه ای ندارد، برنامه لیگ هم دستخوش تغییر خواهد شد.

قرار است تکلیف تا ۱۰ روز آینده تکلیف برنامه لیگ و احتمال تغییر تاریخ مسابقات، مشخص شود. پیش بینی می شود با توجه به عدم تعیین سرمربی تیم ملی ایران، دیدارهای این تیم در فروردین ماه منتفی شده و برنامه لیگ برتر تغییر کند.  

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *