چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۱۷۶

احمدی‌نژاد: وضع آزادی از زمان طاغوت بدتر شده!

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 674442
گفت وگو با یک سوال ساده شروع شد: «آقای احمدی نژاد چند روزی است از جشن چهل سالگی انقلاب گذشته است. فکر می کنید وضعیت آزادی و عدالت یعنی مهمترین شاخص های انقلاب اسلامی نسبت به دوران طاغوت چطور است؟» و اما پاسخ آقای احمدی نژاد صریح و روشن تر از سوال ما بود.
احمدی‌نژاد: وضع آزادی از زمان طاغوت بدتر شده!
به گزارش جهان نيوز، پیگیر بودیم که گفت‌وگویی صریح و بی‌پرده با آقای احمدی‌نژاد داشته باشیم و از آخرین تغییرات اعتقادی و بینشی و رفتاری‌شان سوال کنیم. درخواست مصاحبه دادیم و الحمدلله استقبال کردند. وعده‌مان ساختمان ولنجک بود. با همکاران گروه عکس و تصویربردار وارد ساختمان شدیم. پیرمرد صاف و ساده و خوش مشربی دم در بود که با بذله گوئی قوانین ورود به ساختمان را برایمان مرور کرد: «لطفا برای ورود گوشی و دوربین و ضبط و غیره را همینجا بگذارید و بروید.» ابتدا تصور کردیم هماهنگی لازم انجام نشده اما بعد از اینکه از راه پله تاریک با پله های بلند عبور کردیم و به حلقه نزدیکان رئیس جمهور سابق نزدیک شدیم فهمیدیم که احتمالا گفت وگو منحصر به همین جلسه است.

با این حال به محض ورود آقای احمدی نژاد مجدد از خود ایشان هم درخواست کردیم که اجازه دهند تصویر برداریم و ضبط کنیم که مصمم بودند بی دوربین و بی ضبط و بی گوشی . اما قرارمان چیز دیگری بود. آقایان تمدن استاندار سابق تهران و جوانفکر هم در جلسه حضور داشتند. قرار بود همان شب فایل مصاحبه صوتی و تصویری  هر 3 دوربینی که مصاحبه را ضبط می کردند را به ما برسانند که از این وعده نزدیک به 2 هفته گذشت و بازهم خبری نشد.

اما 2 روز پیش یکی از نزدیکان آقای احمدی نژاد خبر انجام این گفت وگو را هم منتشر کرد و جالب اینکه توصیه کرده بود که گفت وگو کامل منتشر شود. طبیعی بود که این خواسته ماست اما چون قواعد یک گفت وگوی صمیمانه و صادقانه شکسته شد و اساسا دست ما برای انتشار کوتاه بود، روایتی از جلسه را جهت اطلاع مخاطبان محترم منتشر می کنیم. بدیهی است که هر زمان فایل تصویری این گفت وگوی حدودا 4 ساعته به دست ما برسد مصاحبه را کاملتر منتشر می کنیم.

گفت وگو با یک سوال ساده شروع شد: «آقای احمدی نژاد چند روزی است از جشن چهل سالگی انقلاب گذشته است. فکر می کنید وضعیت مهمترین شاخص های انقلاب اسلامی نسبت به دوران طاغوت چطور است؟ به طور مشخص در آزادی و عدالت وضعیت چگونه است؟» و اما پاسخ آقای احمدی نژاد صریح و روشن تر از سوال ما بود:

«وضعیت آزادی نسبت به قبل انقلاب را باید در دو وجه بررسی کرد. بخش اول شدت برخورد با آزادی مردمیست و بخش دوم گستره برخورد با آزادی. معتقدم در بخش اول وضعیت ما بهتر شده است. یعنی شدت عمل حکومت علیه آزادی مردم تخفیف یافته است اما گستره برخورد حکومت با آزادی مردم بدتر شده است.»

و توضیح داد این حرف یعنی الان مانند زمان طاغوت برخوردها با زندانیان سیاسی آنطور خشن نیست، اما دایره و گستره برخوردها بیشتر شده است. برای این ادعای خود مثال‌هایی هم از زندان‌های یکی دو شهر بزرگ آورد که طبق ادعای او صدها نفر در آن‌ها به خاطر آزادی و انتقاد از وضع موجود حضور دارند. احمدی‌نژاد معتقد بود مخالفان و منتقدان روسای سه قوه از برخورد قضایی امان ندارند و زندان‌ها پر از منتقدین به این سه شخصیت(آقای روحانی و برادران لاریجانی) است.

آقای احمدی‌نژاد درباره وضعیت عدالت به دو مساله تبارسالاری و اقتصاد اشاره کرد.

درباره تبارسالاری گفتند  که در این زمینه هم‌اکنون با یک حکومت خانوادگی مواجه هستیم. درباره اقتصاد نیز اشاره داشتند که زمان قبل انقلاب و در دوره طاغوت اقتصاد کشور مردمی‌تر بود و با انقلاب «بنیادها» به بهانه برخورد با سرمایه‌داری اموال مردم را از آنها گرفتند و همه چیز در اختیار دولت و نهادها و سازمان‌ها قرار گرفت.

درباره وضعیت آزادی مباحثه ای شکل گرفت و آقای احمدی نژاد با توجه به برخوردی که با نزدیکان ایشان شده بود مصر بودند که نشان دهند وضعیت آزادی بیان هر روز بدتر می شود. توضیح داد که دستگاه قضائی اجازه کمترین نقدی را نمی دهد و اگر علیه علی لاریجانی حرف بزنیم صادق لاریجانی برخورد می کند و اگر علیه رئیس دستگاه قضا نقد کنیم دادستان برخورد می کند و این «وضعیت ظالمانه» نشان دهنده این است که نه تنها نمی‌شود به این ساختار اعتماد کرد بلکه با روند موجود امیدی به اصلاح هم نمی‌توان داشت.

به او گفتیم که برخورد قاطع دستگاه قضا با متهمان امنیتی و اقتصادی همواره وجود داشته و مسئله جدیدی نیست. اما شما در زمان ریاست جمهوری در پاسخ به سوال رسانه‌های خارجی آزادی در ایران را نزدیک به مطلق ارزیابی کردید. آیا این تناقض نیست؟ گفت که حرف آن موقع من را تحریف کردید. من در آن مصاحبه گفتم آزادی در ایران برای نقد دولت من نزدیک به مطلق است.

معتقد بود به بقایی و مشائی ظلم شده است. وقتی از ایشان پرسیدیم که شما 8 سال رئیس جمهور کشور بودید و چرا آن زمان نسبت به این امور اعتراض نکردید گفت «شما در جریان نیستید . من همان زمان هم معترض بودم. اما دلیلی نمی دیدم که رسانه ای کنم»  گفتیم اما این ادعای آزادی خواهی با مسئولیتهایی که در دولت به امثال آقای مرتضوی دادید چگونه قابل جمع است که گفت: «مسئولیت ایشان با انتخاب مستقیم من نبود.»

می گفت مگر آقای مشائی چه کرده بود که با وی اینطور برخورد کردند؟ آیا پاره کردن حکم قاضی جزایش زندان است؟ چرا نقد ما را به حساب اقدام علیه امنیت ملی می گذارند؟

گفتیم شما قاضی را ظالم می دانید. دادستان را هم ظالم می دانید. رئیس دستگاه عدلیه را ظالم و اهل فامیل بازی می دانید. ضمنا معتقدید برای رهبری هم اشکالات را گفتید و اثری ندیدید. همچنین می گوئید اشکال دستگاه قضائی را هم جائی نیست ببریم. آیا فکر نمی کنید این تصویری که ارائه می کنید فارغ از درستی یا غلطی به معنی برآشفتن علیه کشور است؟ آیا امیدی برای مردم می ماند که برای اصلاح صبر کنند؟ آقای احمدی نژاد اینجا توضیح دادند که « حرف من اینست که اگر رئیس دستگاه قضا عوض شود و یک مجتهد عادل و با تقوی بیاید، خیلی مسائل حل می‌شود. ولی چرا نگرانید؟ فرض کنید من بگویم اشکال ساختاری است. چرا استقبال نمی کنید؟ مگر غیر اینست که کسی بیشتر از من به این انقلاب خدمت نکرده است؟»

این جمله آخر و جملات مشابهی چون «هیچ کس بیشتر از من به این انقلاب خدمت نکرده است»، «کسی بیشتر از من به رهبری خدمت نکرده است»، «هیچ‌کس به اندازه من برای انقلاب فداکاری نکرده است» در سخنان آقای احمدی نژاد چندین بار به شکل‌های مختلف تکرار شد.

از وی پرسیدیم رهبر انقلاب در خطبه مشهور نماز جمعه 29 خرداد 88 فرمودند که نظرم به فلانی نزدیکتر است.  بعدها از دولت شما نیز حمایت کردند. اما آخرین واکنش نسبت به شما این بود که آمدن شما به انتخابات را به صلاح ندانستند. بعدها علتش را هم گفتند که موجب دوقطبی می شود. سوال را ساده و کوتاه و صریح پرسیدیم: به نظرتان شما عوض شدید یا رهبری؟ پاسخ دادند «من تغییر نکردم. البته برخی موضوعات برایم روشنتر شده است. اما این چه سوالی است چرا تفتیش عقائد می کنید؟» گفتیم برای یک سیاستمدار نباید مهم باشد که نظر رهبری درباره رفتار او چگونه است؟ اصلا رهبری نه؛ آیا شما به عنوان یک سیاستمدار برایتان نباید مهم باشد که نظر دیگران نسبت به شما چگونه است و چرا تغییر کرده است؟ «گفتند این که در ذهن من چه می گذرد به شما چه کار دارد؟»

گفتیم تحلیل شما را می خواهیم. اشکالی دارد؟ ادامه دادیم که چرا رهبری نگران بودند که با آمدن شما دوقطبی شود؟ چه چیز در رفتار شما دیدند؟ گفتند اتفاقا نظر من این بود که من بیایم دوقطبی رفع می شود . کما اینکه دیدید دو قطبی ایجاد شد . اما اگر من حضور داشتم دوقطبی می شد سه قطبی.

به آقای احمدی نژاد گفتیم اساسا چیزی به نام سه قطبی وجود ندارد. اساسا قطبی شدن مربوط به مردم است نه نامزدها. تقابل هم همیشه دوگانه است نه سه گانه یا بیشتر. سوال اینست که چرا رهبری نگران بودند شما بیاید دوقطبی می شود؟ مجدد گفتند این تفتیش عقاید است. شما بازجوئید مگر . گفتیم آقای احمدی نژاد شما برایتان مهم نبود که نظر رهبری درباره آمدن یا نیامدن شما چیست؟ گفت نه. اساسا من از ایشان سوال نکردم که بیایم یا خیر. خود رهبر انقلاب در اثنای یک گفت وگو گفتند آمدن شما به صلاح نیست.

 به نظر رسید خیلی از این  بخش پرسش ها راضی نبودند که پاسخ دهند چون کار به مختصری محاجه کشیده شد و اینکه شما من را بازجویی می کنید و غیره.
ادامه دادند که شما اساسا متوجه نیستید که ولایت فقیه یعنی چی. هرکس مخالف رهبری نظری داشت نباید بگوید؟ من نظرم مخالف ایشان است چه کنم ساکت شوم؟
از ما پرسیدند شما هیچ وقت به رهبری نقد نداشتید؟ یکی از مصاحبه کننده ها جواب دادند تا حالا نقد نداشتیم اما خود رهبر انقلاب هم فرموده اند: نقد به رهبری جایز است. نقد ما هم به شما این مساله نیست.

گفتند «نقدتان پس چیست؟»
گفتیم ما نه می گوئیم حرف نزنید و نه می گوئیم چرا نقد دارید. اما نقد به یک عملکرد یک حرف است و تفاوت فاحش با نظام فکری و رفتاری و مدیریتی رهبری، حرف دیگری است. الان هم نمی گوئیم حرف نزنید. سوال ما اینست که اساسا اینکه این تفاوت هر روز دارد بیشتر می شود نگران تان نمی کند؟ به این موضوع فکر کردید؟ رهبری می گوید به آینده امیدواریم و شما می گوئید در بحرانیم و شرایط بن بست گونه است. این تفاوت فاحش بینشی برایتان طبیعی است؟

احمدی‌نژاد در پاسخ گفت: «این‌ها سوالات مردم نیست. من که می گویم شما خبرنگار نیستید یعنی همین. سوالات مردم را بپرسید.» در پاسخ گفتیم: سوال کف جامعه و پایگاه‌های بسیج و متدینین همین است. که احمدی‌نژادی که در سال 84 دیدیم چرا اینقدر متفاوت شده است؟ مثال‌هایی از سخنانش در سال‌های 83 و 84 درباره ولایت فقیه، شخص رهبری، مدل سیاست‌ورزی حزب‌الله و ... آوردیم و گفتیم سوال بچه‌های پایگاه‌های بسیج این است که گوینده آن حرف‌ها امروز چرا اینقدر تغییر کرده است؟ اصلا این تغییر را قبول دارید؟

در پاسخ به ما ابتدا با لبخند پرسید: «کف پایگاه بسیج یا کف جامعه؟» گفتیم اتفاقا یکی از تغییرات همین است. احمدی‌نژاد 84 تفاوتی بین بسیجیان و آحاد مردم نمی‌دید. بسیار از این حرف ما ناراحت شد و گفت که بسیجی‌ها را با میلیون‌ها شب‌نامه علیه من بدبین کرده‌اند. من تغییری نکرده‌ام. همان احمدی‌نژاد 84 و همان احمدی‌نژاد 58 هستم. فداکاری که من برای رهبری کرده‌ام هیچ‌کس نکرده است. جای دیگری هم اشاره کردند که رفتاری که رهبری با من داشتند با هیچ رئیس جمهوری نداشتند. معاون قرار می‌دادم بر می داشتند. می‌خواستم وزیر عزل کنم اجازه نمی دادند. و مواردی دیگر.

بحث به بیداری اسلامی و ماجرای سوریه کشیده شد. گفتند: «من بیداری اسلامی به این شکل که گفته می شد را قبول نداشتم. معتقد بودم پروژه دیگرانست و ما نباید استقبال کنیم. ولی چون نظر رهبری بود حرفی نزدم. ماجرای سوریه هم باید سیاسی حل می شد. هرقدر من تلاش کردم ماجرا به نحو دیگری اصلاح شود نمی‌گذاشتند. الان هم حل نشده است. همچنان مشکل باقیست.»

آقای احمدی نژاد مجددا ‌گفت: «سوالات مردم را بپرسید. مثل اینکه الان وضعیت کشور چگونه است؟ مقصر کیست؟ باید چه کرد؟» ما هم پرسیدیم که شما در نامه به رهبر انقلاب گفتید این دولت برود کنار. با کدام مبنا به این رسیدید که از رای مردم برگردیم؟ گفت: «الان همه مردم می‌خواهند» گفتیم: «بله در نامه‌تان هم اشاره کردید که مردم می خواهند اما از کجا به این نتیجه رسیدید که نظر مردم برگشته است؟ ضمن اینکه شما برای انتخابات مجدد هم شرط گذاشتید که شورای نگهبان انتخابات را مهندسی نکند، مگر این شورای نگهبان همان شورای نگهبانی نیست که شما را انتخاب کردند؟» گفتند: «بله. ولی آیا شورای نگهبان نمی تواند تغییر کند؟ آیا در انتخابات گذشته مهندسی نشد؟ دلیل شان برای رد صلاحیت من چه بود؟ چه پاسخی داشتند؟ در تلویزیون آمدند و گفتند نیازی نیست پاسخ بدهیم.»

سوال کردیم که به نظرتان مردم نظرشان درباره این مواضع شما چیست؟ شما وقتی سراغ انتقاد از قوه‌قضائیه رفتید که نزدیکانتان را گرفتند. وقتی سراغ شورای نگهبان رفتید که ردصلاحیت شدید. آیا مردم نمی‌گویند که این انتقادها واقعی نیست؟ پاسخ آقای احمدی نژاد این بود که من در گذشته هم همیشه نقد داشتم و گفته‌ام. اما خصوصی نقد می‌کردم. الان کار به جائی رسیده است که باید علنی بگویم.

گفتیم شما معتقدید مجلس 25 درصد رای مردم را دارد. این دولت را هم دیگر مردم قبول ندارند. عدلیه هم امیدی به اصلاحش نیست. به نظرتان این ایستادن مقابل ساختارهای برآمده از رای مردم نیست؟ پاسخ شان این بود که اگر من احساس خطر کنم نباید حرف بزنم؟ شما باید از حرف های من استقبال کنید که می‌گویم این کشتی در حال غرق شدن است. شما نمی خواهید ما حرف بزنیم.

پایان جلسه ختم شد به ناگفته‌های ایشان. اینطور شروع کردند. حرفهایی می خواهم بزنم که تاب شنیدنش را احتمالا ندارید. حرفهای ایشان  درباره حاج قاسم سلیمانی و رهبرانقلاب و سپاه و غیره بود در انتها خودشان نظرشان این بود که منتشر نشود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
امیر
Iran, Islamic Republic of
رای مثبت دادم، چون حتما حرف حقی در حمایت از دکتر بوده که شما حذفش کردید :)
Romania
این مصاحبه را فارس منتشرکرده ...
Romania
شما حتی از منتشر کردن نظر انتقادی علیه فارس که به یک نهاد منتسب است خودداری می کنید ...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد حتا از تحویل فیلم سخنان خودش هم می ترسد،چرا؟؟؟
Romania
چون اینها عمرا در منتشر کردن کامل فیلم صداقت داشته باشند.همین فیلم که اعتماد انلاین منتشر کرد اکثر سایت ها با تحریف فقط گوشه هایی را قیچی کردند و منتشر کردند.این احمدی نژاد نیست که می ترسد این فارس است که از منتشر کردن کامل ان می ترسد.شک نکنید احمدی نژاد به زودی کامل انرا پخش می کند
Iran, Islamic Republic of
فعلن احمدی نژاد بازنده است،چون به عهد خود وفا نکرد!
United Arab Emirates
کاملا درست گفته
Iran, Islamic Republic of
البته آزادی موافق نیست نه مخالف
محمد
Iran, Islamic Republic of
وقتی انتخاب بین رهبری و احمدی نژاد باشه من حتما رهبری رو انتخاب میکنم احمدی نژاد رسما در برابر رهبری ایستاده حالا شما دلواپسان هی سنگ احمدی نژاد رو به سینه بزنید
Iran, Islamic Republic of
اشتباه شما همینجاست اقا محمد که تو پازل دوگانگی ساختن احمدی_رهبری بازی می کنید در حالیکه هیچ دوگانگی وجود نداره و آدم میتونه طرفدار جفتشون باشه و هیچ تناقضی با هم ندارند
این دوگانگی از سال 90 استارت خورد
Iran, Islamic Republic of
ما ایرانی ها همینجوری رای میدیم و نتیجه اش می شود دلار بالای ده هزار تومان و پراید بالای 50 میلیون و گوشت بالای 100 هزار تومان...
رای چشم بسته و جوگیرانه یعنی همین...
Iran, Islamic Republic of
آزادی نیست هر ... میگی، اگر بود چی میکردی؟!
روشنایی ده
United Arab Emirates
با تأسف وتاثر فراوان برای حماقت خودم که به این فرد ... رای دادم از نظر ایشان آزادی آقای مشایی و دیگر دوستانشان که بعلت دزدی در حبس هستند یعنی عدالت جناب احمد نژاد هیچ دولتی مدیران کثیف و محکوم به دزدی اندازه دولت شما ندارد من از اصلاح طلبان و به اصطلاح اعتدالیون نیز منزجر و متنفرم اما شما در لوای دین وشهدا و به اصطلاح خودتان رجایی زیستی و ........
راست میگه!
Iran, Islamic Republic of
راست میگه !
برا همین هر چروز هر چی دلش میخواد میگه
Iran, Islamic Republic of
مردم.. نظام.. رهبری ..بسیجیها ... همه برای شما فداکاری کردند.. سال 88 رو فراموش کردید
حالا منت فداکاری سر رهبری می گزارید؟؟؟؟؟؟
حیف که قدر نداستید و به همان راهی می روید که منتظری رفت اتفاقا او هم وقتی در مقابل امام ایستاد خودش رو ندای حق می دونست
عاقبتت هم همان می شود و اون دنیا باید پاسخگوی دلهایی باشید که خون کردید
م
Denmark
...
Iran, Islamic Republic of
بنده هم سالهاست بسیجی ام و ارادتمند رهبری و به هر دو افتخار می کنم اما با شما موافق نیستم چرا که به همان اندازه که رهبری منطقی و هوشمند هستند شما متعصبید و چشم بسته !!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
برو مسئله منتظری وامام را بخون بعد بیا نظر بده .قیاس معالفارق نکن ....(تو کیهان دوشنبه 6 اسفند مطلب هست ببین )احمدی نژاد مخلص ترین سرباز مردمی رهبری وکشور است وباند زر وزور وتزویر زمینش می زنند!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
زمان رياست جمهوري شما چه فراواني نعمت بود قدر ندانستيم
Iran, Islamic Republic of
فراوانی نعمت دروغ،نیرنگ،ریا،خرافه،فساد،اختلاس و...!
Iran, Islamic Republic of
لطفا مختصات تدبیری هارا به احمدی نژاد
الصاق نفرمایید....
Iran, Islamic Republic of
الان دروغ اختلاس و... نیست و نعمت هم فراونه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید...
شاید هم چیز خورت کردن
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
در خصوص مصاحبه ها و دیدگاه ها و بیانات مربوط به دکتر احمدی نژاد، تنها کانال تلگرامی شخص ایشان و کانال دولت بهار را به رسمیت می شناسیم و لاغیر
به همین دلیل این متن ارزش مطالعه ندارد
Iran, Islamic Republic of
از عدالتخواه بهاری و هاله ای انتظاری نمی توان داشت!
Iran, Islamic Republic of
هرچه هست تو هودجی هاست ....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
اگر ازادی نیست پس این حرفهایی که می زنید چیست راست راست دروغ می گویند کسی هم کاری بهش نداره بعد می گو ید ازادی نیست
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد سالهاست از ۷ دولت آزاد است!
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام خدا بر دکتر احمدی نژاد عزیز .
Iran, Islamic Republic of
این ... مشکلش فقط دورفیق شفیق مشایی بقایی پس با این حرفا گول نخورید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
ما گول می خوریم و شما گول نخور و خوش باش !!!!!!!!!!!!!!
United States
احمدی نژاد در خط ولایت بود تا اینکه مرید مشایی و بقایی شد.
حیف که گول خورد
آدمیزاد
Colombia
موضوع آقای احمدینژاد درباره سوریه نادرست بود و هست ، اگر حکومت قانونی سوریه سرنگون میشد ، بجایش تکفیری های وابسته به عربستان و ترکیه جایگزین میشدند و هم برای مردم منطقه و هم برای ایران بسیار بد و ناگوار میشد .
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کاملا درست بود....
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
14:57موضعش دقیقا شبیه اصلاح طلبها وسلبریتی ها بود
آدمیزاد
Colombia
آقای احمدینژاد خودش در زمان رییس جمهوری اش کلی شعارهای ضد آمریکایی و اسراییلی داد و سوریه همراه با ایران ، پیوسته در سازمان ملل به نفع ایران رای میدادو در زمان جنگ و تحریمها خیلی به ایران کمک کرد ، حالا اینکه موضع احمدینژاد با آمریکا همسو شده جای تعجب دارد ! در حالیکه حتی از دید استراتژیک ایران باید به سوریه کمک میکرد تا بتواند امنیت ملی خودش را تضمین کند.
Iran, Islamic Republic of
خدا این اصلاحطلبان مفلوک و سلبریتی های ابله رو از شما نگیره و الا چی داشتید برا گفتن !!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد حکایت مجسم آن کودکی است که لخت بودن پادشاه را در قصه هانس کریستین اندرسن دید و فریاد برآورد و شاه و اطرافیان را رسوا کرد. نگاه کنید به قصه نوجامه امپراطور
Iran, Islamic Republic of
کودکش رو درست گفتی..واقعا کودک است و کودکانه فکر می کند... ولی در مورد کل داستان اشتباه برداشت کردی برادر
Iran, Islamic Republic of
باز هم کودک بودن شرف دارد به پیر مردهای سیاست باز که چند نسل را به فنا دادند.!!
Iran, Islamic Republic of
یاد سخن حاج سعید حدادیان درباره احمدی نژاد افتادم!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چیز جدیدی نگفته....
Iran, Islamic Republic of
شما متوجه نشدید ایشان چه گفته اند .حرف و نظر ایشان با حمایت از سوریه در تناقض نیست موضوع روش عمل کردن است که قطعا نظر ایشان منطقی تر و بی هزینه تر است .
سعید110
Iran, Islamic Republic of
آره با انقلاب آزاد شدی ولی صد افسوس که افتادی تو چنگ مشایی!
Iran, Islamic Republic of
حرف احمدی نژاد حرف هشتاد درصد مردم ایران است
United States
حرف صد در صد ضد انقلاب و منافقین هست
Iran, Islamic Republic of
از پرچمی که زیرش نظر می دی معلومه کی منافقه !!!!!! قبول باشه اخوی
Iran, Islamic Republic of
...احمدی نژاد را اکثریت ملت قبول دارند!!
Iran, Islamic Republic of
اینقدر مشایی را گنده نکید ....باند قدرت با خود حاج محمود مشکل داره ....سر سفره شون نمی شینه !!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
معصومیت از دست رفته
Iran, Islamic Republic of
من به خیلی از حرفها و مواضع و کارهای احمدی نژاد ند دارم اما یک موی سر احمدی نژاد را به صتا امثال زاکانی نمیدم و نخواهم داد.
ممد
United States
...
Iran, Islamic Republic of
همین که خودش را صاحب نظر تر از رهبری می داند یعنی انحراف
Iran, Islamic Republic of
رهبر را خوب نشناختيد جانم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کاسه داغتر از رهبری نشو .ببین خود رهبری چی گفته ...
علی
Iran, Islamic Republic of
یکی حرف حساب زد !!!!!!!!
امید
Iran, Islamic Republic of
یک جمله درست احمدی نزاد گفته باشه همین است آزادی ....!!!!!!
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
یه آزادی هم زمان احمدی نژادباعث کشته شدن 3نفردر زندان وهزینه برای نظام ورهری شد...که هم احمدی نژاد وهم مشائی ازکنارش ساکت گذشتند...اگر بنا به حرف زدن هست نوبت ماهم شده...
Iran, Islamic Republic of
به فرموده ی مرتضوی احمدی نژاد، کشته شدگان کهریزک بر اثر بیماری مننژیت فوت شدند و احمدی نژاد از مرتضوی تجلیل می کند و او را به رغم مخالفت مجلس،ترفیع مقام می دهد وبه ریاست تامین اجتماعی می گمارد و نام همسر وی را در لیست دولت بهار برای انتخابات شورای ۹۲ قرار می دهد!
هر جا سخن از اعتقاد احمدی نژاد به آزادی است، نام مرتضوی و تجلیل ها و ترفیع های احمدی نژاد از او می درخشد!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
عباس
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مگر نمی گوید که رسانه ها باید بی طرف باشند پس چرا خودتان مغرضانه تیتر می زنید؛ این کینه ی شما از آقای دکتر احمدی نژاد راه بجایی نخواهد برد و ایشان روز به روز محبوب دلهاست...
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
حبی که خالص برای خدا نباشد بی ثمر وزیانبار است
Iran, Islamic Republic of
چرا فکر می کنیند میزان شماها هستین و فقط شما درست می فهمید . شما از کجا فهمیدید این حب برای خدا نیست ؟
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
ما میزان نیستیم رفتار او نشان دهنده است دعوت به اردوکشی خیابانی مایه ی شادی دشمن, بگم بگم بی سند
دور زدن قانون و...حالا بفکر مردم است دلیل نمی شودکه برای خودش قانون بگذارد...
Iran, Islamic Republic of
اکثریت مردم او را میخواهند رای با اکثریت است
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا الان هم به شدت داریم از رای اکثریت بهره مند می شویم....
Iran, Islamic Republic of
دكتر بزن به سيم اخر هرچي بادا باد بالاتر از سياهي رنگي نيست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دکتر مگه سیم هم داره؟!
Iran, Islamic Republic of
سیم هاله که نور میده!
Iran, Islamic Republic of
تکلیف پرونده های های : حسین فریدون - مهدی جهانگیری - فاضل لاریجانی چی شد ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
آفرین سلطان محمود
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
سلطان ایران زمین آقا امام هشتم وبعد مولا امام زمان...
Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی نژاد
ممد
United States
غزنوی؟؟!
Iran, Islamic Republic of
....
ممد
United States
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر مصاحبه پیش خبرگزاری فارس نیست این مطالب را از روی چه نوشته اند . آیا خبرگزاری فارس مصاحبه اصلی را هم تیتر اصلی می کند . یک مطلب دیگر به نظرات خبرگزاری فارس نگاه کنید . و به نظرات سایت جهان در خبرگزاری فارس یک نظر نمی بینید از احمدی نژاد حمایت شده باشد ولی در سایت جهان اکثریت طرفدار احمدی نژاد هستند . پس باید گفت با اینکه سایت جهان هم سانسور می کند . اما آزادی در این سایت بیشتر است . به نوبه خودم از مسئولین سایت جهان نیوز تشکر می کنم . درود بر شما . لطفا سانسورش نکنید
Iran, Islamic Republic of
درتاییدپیام بالا بنده حدود هفت سال است که مرتب روزانه چندین مرتبه به سایت جهان نیوز مراجعه میکنم گرچه مسئولین این سایت دل خوشی از دکتر ندارند وبه نظر میرسد مقصودشان از نشراین همه مطالب در خصوص دکتر کوبیدن وی می باشد اما نسبت به سایتهای مشرق وفارس
انصاف را تفریبا رعایت مینمایند سایتهای اصلاح طلبان که اکثر نظرات داده شده بر علیه دکتر احمدی نژاده وتوقعی از این افاده ایهای اشرافی نیست وچون سایت دولت بهار مسدود است بیشتر خبرها در خصوص دکتر از این سایت پیگیری میکنم و بنده هم به نوبه ی خود از مسئولین جهان نیوز سپاسگزارم .
عبد
Iran, Islamic Republic of
...
توکل
Iran, Islamic Republic of
سراسر‌نظرات‌ایشان‌فریادمیزند‌که‌من‌ازهمه‌بهترم‌وبیشتر
ازبقیه‌میفهمم‌واین‌یعنی‌روحیه‌دکتاتوری‌وخودمحوری‌و
قبول‌نداشتن‌قانون‌وخودشیفتگی‌‌....
Iran, Islamic Republic of
واقعا‌همین‌طوراست‌اگرایینطور‌نبو‌دوزیرخارجه‌اش‌رادرسفرخلع
نمیکرد‌ووزیربهداشتی‌که‌خودش‌نمره‌بیست‌به‌اودادبایک‌انتقاد
ازطرف‌آن‌وزیر‌اورا‌عوض‌نمیکرد‌اینها‌کد‌است‌‌برای‌شناخت‌خود
محوری‌ایشان.
Iran, Islamic Republic of
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی !!!!!!!خخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
وزیری که به فرمان رییس جمهور نباش باید برکنار شه
Iran, Islamic Republic of
اصلا اینطور نیست که شما میگید اگه راست میگید بزارید مردم بین احمدی نژاد و شما هر کدام را خواستند انتخاب کنند مگه شما قیم مردم هستید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کله شقه رفیق بازیش کار دستش داد و وقتی مواضعش صراحتا اعلام شه مردم دورشو خط میکشن
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر محمود
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد که به عقیده من دین ایمان خودش را فروخته است یادش رفته که همین جمله آزادی نیست در زمان طاغوت مساوی بود با زندان و شکنجه و مرگ. حالا از سایه سر مومنین راست راست راه می رود و به پر و پای نظام میپیچد.
France
...
تغییر 180 درجه ایی
Iran, Islamic Republic of
من دوبار با ایشان رای دادم واز خدمات هشت ساله ایشان هم تشکر میکنم وهم دفاع تا ابد، اما بخاطر افکار جدیدشان دیگر نه به ایشان رای می دهم و نه قبولشان دارم.
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که به احمدی نژاد رای دادند می دانند که سه بار احمدی نژاد رای اورد پس بیخود شوخی نکن اخوی !!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
منظور سال 84 و سال 88 ست اخوی، اگر منظورت اینه که سال 84 به دور دوم کشید من دوبار اونو یکی حساب کردم اخوی
Iran, Islamic Republic of
منظور رای ۵ میلیونی احمدی نژاد در سال ۸۴ هست که آنهم شبهه ناک بود!
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر محمود
Iran, Islamic Republic of
اگه بسیج و هیات های مذهبی سراسر کشور نبودند،احمدی نژاد در سال ۸۴ از آخر اول میشد،نه اینکه از اول دوم بشه،البته اونم با حرف و حدیث!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من برای سال 84 احمدی نژاد شبانه روز بدون دریافت ریالی کار تبلیغاتی کردم حتی از جیبم هزینه کردم سال 88 هم همینطور . ولی الان این احمدی نژاد شخص دیگری شده . چطور آن زمان ما مردم بودیم حالا مردم کسان دیگری هستند .
احمدی نژاد توهم قدرت برش داشته فکر می کند می تواند حکومت را کنار بزند و خودش حکومت جدید ایجاد کند . فکر می کند تنها کسی هست که می تواند برای مردم کار کند . البته الان فقط برای خودش و اطرافیانش یقه پاره می کند . احمدی نژاد تو برای خیلی از حامیانت تمام شده ای . ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
Iran, Islamic Republic of
ساده است شما طرفدارش بودید و خیلی های دیگر . به هر دلیلی شما طرفدارش نیستی اما هنوز خیلی ها او را قبول دارند حال چه باید کرد !!!
Iran, Islamic Republic of
من هم مثل شمادر هردو دوره به احمدی نژاد رای دادم
ولی امروز میبینم به لحاظ روانی مشکل داره
و میر حسین از این هم متوهم تره
دعا کنیم همه عاقبت به خیر بشن
Iran, Islamic Republic of
اگر دوباره احمدی نژاد کاندید شوند این بار سی میلیون رای خواهند داشت . باور نمی کنید برایدور بعد تاییدش کنید و همه سران اصول گراها هم بیان باهاش رقابت کنند . ببینید چطور همه را ناک اوت می کند .
Iran, Islamic Republic of
از بست نشینی تا دعوت به تجمع خیل عظیم دوستدارانش را همه دیدند...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد آنقدر محبوب است که می ترسد لیست انتخاباتی ارائه دهد...
Iran, Islamic Republic of
احتمالش هست
تا زمانی که مردم برای اینکه رئیسی رای نیاره به روحانی رای بدن
از لج احمدی نژاد برن به روحانی رای بدن
قطعا از لج روحانی هم به احمدی نژاد رای میدن


تا زمانی که این طور انتخاب کنیم اوضاع مان همین است
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
وقتی آزادی نیست برای چی می خواهد کاندیدا شود؟طبق کدام قانون رییس جمهور می شود طبق همان حکم که مشائی پاره کرد؟قانون تا اونجایی خوب است که اورییس جمهور بشه؟
با این چرخش ها وگفتار حتما می خواهد از رای کسانیکه خس وخاشاک خواند هم
برخوردار شود...اما گرامی ! اگر اورای بیاورد مابرعکس او از قانون تمکین می کنیم...
Iran, Islamic Republic of
...
United States
یکی از دلایل ریزش آرای رئیسی و جلیلی این بود که گفتند مثل احمدی نژاد هستند!
Iran, Islamic Republic of
هر کسی توی مملکت با احمدی نژاد رقابت کند شکست میخورد
Iran, Islamic Republic of
کسی که از دادن لیست می ترسد،بی شک محبوب است!؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
...
سعید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
از خواندن تیترتان نگران شدم اما با خواندن متن ارادتم به ایشان بیشتر شد.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد پیش مردم عزیزتر و محبوبتر از همیشه است.....باور ندارید ت 1400 صلاحیت بدهید ببینید همین مردم ایران اسلامی بالای 40میلیون رای می دهند....چون واقعا احمدی نژاد درد مردم را می داند و این را تو 8 سال ریاست خود ثابت کرد
Iran, Islamic Republic of
خوبه همه شما هر چی دل تون می خواد به رهبری و نظام اتهام میزنید

بعد ادعا می کنید که خفقان است و اوضاع بدتر شده و اختناق است

اما تا کسی به خودتان حرفی بزند یقه جر میدهید
Iran, Islamic Republic of
حتما فرح دیبا عاشقت میشه و ربع پهلوی در مظلومیتت پست میزاره

آقای احمدی نژاد ، برادر عزیز شان شما افضل از این حرفاست تا دیر نشده به خودت بیا مرد
Iran, Islamic Republic of
همون فرح دیبا بهتر از تو میباشد
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
خوب شد این را نوشتی که مشخص شود طرفداران کنونی احمدی نژاد چه منطقی دارند
Iran, Islamic Republic of
خودت که اخر منطقی برادر !!!!!!!!!! تقبل ا....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
عبدالله خدادادی
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای دکتر احمدی نژاد
۸ سال رییس جمهور بودی و حالا زدی زیر همه چیز باید پاسخگو باشی برادر
همه یادمان هست که با وزرایی که اندک مخالفتی با آقای مشایی داشتند چه کردی و کسی جلودارت نبود برلدر این حرف ها را به کسی بگو که یادش نباشد
....
علی
United States
من کاری ندارم کی درست میگه کی غلط بهترین کار اینه یه مناظره تو تلویزیون بذارید با ایشون تا همه چی روشن بشه کاری نداره حق مردمه...فقط من موندم رئیس جمهور سابق باشی نه روزنامه نه سایت وممنوع التصویر ...اقای زاکانی باشی سایت وروزنامه و...تازه هی میزنیم تو صورتش چپ وراست مسخرش میکنیم متهمش میکنیمو.... بعدشم میگیم چرا اینجوری که ما میگیم فکر نمیکنی !!اقای زاکانی ودوستان خودتونو یه لحظه بذارید جای احمدی نژاد....ما انقلاب کردیم که راحت حرف بزنیم ولو اشتباه یکی بیاد جواب بده ...رفتار شهید بهشتی سخنان شهید مطهری فرمایشات امام وحضرت اقا اگه عملیاتی میشد الن خیلی بهتر از این بودیم...
مائده
Iran, Islamic Republic of
كسي كه در زمان خودش بيشترين زندانيان سياسي به دنبال مخالفت با او در تاريخ وجود داشته و دانشجويان و روزنامه نگاران و روشنفكران را به زير تيغ برده است دم از آزادي مي زند !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فارس که فقط سوالات خودش رومنتشرکرده جواب های احمدی نژادکو
سرور
France
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
عباس
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت ، می خوان خرابت کنند ولی ماه هیچ وقت پشت ابر نمی مونه
Iran, Islamic Republic of
نظر من به شما نز دیکتر است
Iran, Islamic Republic of
...
امیدی
دنیا و آخرت را با امثال مشائی و بقائی عوض کردی.
Iran, Islamic Republic of
...
محسنی
Iran, Islamic Republic of
من یکی از طرفداران پروپاقرص احمدی نژاد بودم!!!!!
ایشون دچار بیماری خودبزرگ بینی مفرط شده و فقط خود را ناجی کشور و جهان می داند!!!!!!!!!!!!!!!
در حال حاضر داره علیه همه مقام های کشور موضع گیری تند و خارج از قانون می گیره و کاری به کارش ندارند !!!!!!ولی مدعی هست دوره طاغوت آزادی بیشتر بوده است
متاسفم برات............این تذهبون!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
و من هستم
Iran, Islamic Republic of
من هم برا شما متاسفم !!!!!!!!! حالا بی حساب شدیم
احمد
Iran, Islamic Republic of
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
من می خواستم فقط یک جمله به دکتر بگویم : چه خبرته ؟چه خبرته؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اولا دکتر احمدی نژاد خووووب شما و دارو دسته ی سایت های زنجیره ای اطلس رو شناخته که اجازه ی بردن وسایل ضبط را نداده و با امکانات دفتر خودش گفتگو را ضبط کرده که فردا روز شما تقطیع مصاحبه نکنید...
دوما پس از خواندن ابتدای متن، دیگر ادامه مطلب را نخواندم، چون ارزش خواندن ندارد و فردا روزی با انتشار مصاحبه دکتر، دروغ گویی و تقطع و جابه جایی کلمات در صحبت های دکتر آبروی ناچیزمانده ی شما را خواهد ریخت
Turkmenistan
هذا الرجل الی این یذهب ؟؟!! به کجا می روی چنین شتابان ... نا کجا آباد .
Iran, Islamic Republic of
میزان اعتقاد احمدی نژاد به آزادی را از همین برخوردی که با خبرگزاری فارس انجام داده و یا مصاحبه ای که با اعتماد انجام داده و خودش موضوع گفتگو را تعیین کرده میتوان سنجید
ایشان اگر به آزادی اعتقاد دارد برای پاسخگویی به سوالات اهالی رسانه یک کنفرانس مطوباعاتی برای پاسخگویی در مورد مسایل دوران ریاست جمهوری خود برگزار کند.
Iran, Islamic Republic of
فروردین 96 انجام داد...خواب تشریف داشتید جنابعالی!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد نمک خورد و نمکدان شکست ایشان یادشان رفته که برآمدن ایشان در سپهر سیاسی ایران فقط به کمک نهادهای انتصابی صورت گرفت و الا کسی ایشان را نمی شناخت و در سال 88 هم حکومت با تمام توان در خدمت ایشان بود و اینهمه بگیر ببند و حوادث سال 88 بخاطر این بود که نظام تصمیم گرفته بود ایشان به هر قیمتی ابقا شود.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شک ندارم این یک بازی و عملیات روانی و رسانه ای از سوی شبکه فارس و البته در ادامه جهان نیوز است. قبلا در فارس اصلا از احمدی نژاد خبری درج نمیشد. در جهان نیوز هم وقتی درج میشد شاهد سیل گسترده طرفداران ایشان در حمایت از ایشان بودم. اینو طی بررسی چندساله جهان نیوز و فارس عرض میکنم...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تایید کننده عزیز ممنون که تحلیل حقیر را نصفه نیمه تایید کردی؟؟؟ اما بدون مردم عقل دارند! تخریب انسانها از سوی آقا هم مورد تایید نیست چه برسده به دین و خدا و پیغمبر! بروید و کمی تقوی داشته باشید!
saman
Iran, Islamic Republic of
بنظرم جهان نیوز کامنتارو ببندی سنگینتریاااا. انتقادهای معمولی رو هم داری پاک میکنی. شدی مثل صدا و سیما.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اعلام کرد فارس سخنانش را تحریف و سانسور کرده است
Iran, Islamic Republic of
فرق احمدی نژاد با دیگرانی که تو این کشور کشکول ادعا هستند، همین هوش و شجاعته دیگه. هر خبرخون معمولی ای به محض شنیدن خبر مصاحبه فارس با احمدی نژاد، یه علامت سئوال گنده تو ذهنش میاد که یعنی چی؟ برنامه شون چیه؟؟ برا همین بهترین کار همونه که "فرمون" رو ندی دستشون؛ به ننه من غریبمشون هم خیلی بها ندی. نوع رسانه ها تو ایران ادعای آزادی بیانشون خنده آوره؛ امثال فارس که دیگه ....(سه نقطه از خودمه).
Iran, Islamic Republic of
تیتر را ناقص نوشتید که برداشت اشتباه منتقل می کند.
Iran, Islamic Republic of
من جانباز و خانواده شهید و امثال ما که روزی از ایشان حمایت و از جیب خود برای تبلیغ او در انتخابات هزینه کرده ایم از او و مواضع غیر انقلابی و شاید ضد انقلابی که او را متوهم نموده اعلام برائت می نماییم و دیگر او را بعنوان خدمتگزار صادق و ولایی نمی دانیم. و مصداق آن مادران شهیدی که اعتراضشان را به در بهشت زهرا قاطعانه به تفهیم کردند و او گستاخانه جواب داد شما نمی دانید . آقای دکتر فقط شما می دانید و بس؟؟؟ جواب خون شهدای ما و جراحات و قطعه های بدن جانبازان را چه میدهی؟ آیا خدمات تو بیشتر و برتر از زبیر و طلحه در صدر اسلام بود ؟ این تذهب ؟ به کجا چنین شتابان؟
احتمالا مردمی که از آنها دم می زنی و در ذهن کوته بین تو حامی پر وقرص تو محسوب می شوند همان قشر مرفه بی درد و یا ضد انقلابها و منافقینی هستند که تو اینک آنها را بهاری می خوانی. کمی از تارهای تنیده شده بر ذهنت خارج شو ببین کجا بودی و الان کجایی.کی بودی و الان کی هستی. می گویی که قبلا هم همین بوده ای پس وای بر تو که در نزد مردم متدین و خانواده های ایثار گران طوری دیگر خود را جا زده بودی. معنی نفاق چیست؟ امید که همگان در مسیر نورانی ولایت قرار گیریم و چند روز باقی مانده از عمر کوتاه را با عاقبت بخیری سپری نماییم. والعاقبه للمتقین.
Iran, Islamic Republic of
شوخی می کنی برادر !!!!!!!!!!!!!!!!!!
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
عاقبت به خیری ؛ نعمتیست ، که خیلی ها از آن بی بهره اند !
Iran, Islamic Republic of
🔴 روشنگری

✍️ مرتضی تمدن

🔸در متن منتشره و تحریف شده دوستان محترم در خبرگزاری فارس از اینجانب به عنوان شاهد نام برده شده است . به همین دلیل لازم دانستم نکاتی را متذکر شوم:

1- درخواست مصاحبه نمایندگان این خبرگزاری با دکتر احمدی نژاد با وساطت اینجانب مطرح شد. این در حالی است که مسئولان خبرگزاری فارس به صورت حضوری ، شفاهی و با ارسال پیامک، درخواست خود را با اینجانب در میان گذاشتند و مقرر شد متن درخواست کتبی خود را نیز برای این منظور بعدا ارائه دهند که مشخص نیست به چه دلیل تا این لحظه از آن اجتناب کرده اند.

2- از آنجایی که در روند انجام این گفت و گو حضور داشتم ، انتشار متنی مبهم ، دوپهلو و تحریف شده تحت عنوان مصاحبه با دکتر احمدی نژاد که خلاف منشور اخلاق رسانه ایست تعجب و حیرت اینجانب را به دنبال داشت.

3- از برادران عزیز در خبرگزاری فارس به هیچوجه انتظار چنین برخورد غیرحرفه ای و کینه توزانه را نداشتم. تلاش حقیر به واسطه این رفتار ناشایست برای تکمیل اقدامات بعدی (انتقال نوار مصاحبه) ابتر ماند و سلب اطمینان از امانت دار بودن دوستان مزید بر علت شد.
Iran, Islamic Republic of
اما کسانیکه به ذات خبرگزاری های گروه اطلس پی بردن، دقیقا انتظار چنین حرکت خلاف شرع و عرف و اخلاق را داشتند...
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
در خصوص مصاحبه ها و دیدگاه ها و بیانات مربوط به دکتر احمدی نژاد، تنها کانال تلگرامی شخص ایشان و کانال دولت بهار را به رسمیت می شناسیم و لاغیر
به همین دلیل این متن ارزش مطالعه ندارد
Iran, Islamic Republic of
عجب سخنان مضحکی از تمدن بهار!
بوسجین
Denmark
...
saman
Iran, Islamic Republic of
مثبت دادم چون قطعا مطلب خوبی بوده که جهان نیوز فیلترش کرده
Romania
تو یکی دیگه...
Czech Republic
....