جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۳۲
رئیس جمهور:

حدود ۳ میلیون و ۴۰۰هزار شغل خالص ایجاد کردیم/ افتخار دولت، مسئله اشتغال است؛ مردم باور نمی‌کنند

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 674386
رئیس جمهور گفت: قبول داریم که مردم در زندگی روزمره مشکل دارند باید این را در نظر بگیریم که شرایط ما شرایط تحریم است و مردم زندگی سختی دارند به ویژه آنهایی که حقوق ثابت می گیرند.
حدود ۳ میلیون و ۴۰۰هزار شغل خالص ایجاد کردیم/ افتخار دولت، مسئله اشتغال است؛ مردم باور نمی‌کنند
گروه سیاسی جهان نيوز: رئیس جمهور امروز پس از دیدار با مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت صدیقه کبری به مردم شریف ایران و به ویژه بانوان سراسر کشور و جهان از این بانوی بزرگوار به عنوان یک نمونه و الگوی کامل برای زندگی زنان جامعه یاد کرد.

به گزارش جهان نيوز،  روحانی در ابتدای صحبت های خود از مسئولین و دست اندرکاران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین ربیعی وزیر سابق این وزارتخانه و همچنین مرحوم نوربخش و تاج الدین به خاطر عملکرد خوبشان تقدیر و تشکر کرد.

رئیس جمهور از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از وزارتخانه های بزرگ و پر حجم و با بیشترین مخاطب نام برد و گفت: آن چیزی که می تواند جامعه را به حرکت در آورد کار مفید است و کار مفید به عنوان اساس زندگی جامعه به شمار می رود و اگر کار و فعالیت نباشد زندگی اقتصادی، اجتماعی، روانی و معنوی ما دچار مشکل می شود.

روحانی افزود: هر چقدر کار شایسته تر باشد آنجا نشاط بیشتری برای وجدان خود آدم است و نشاط به جامعه می دهد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت برند سازی محصولات ایران و ارائه محصولات با کیفیت در جامعه خاطر نشان کرد: ما باید برندی را به مردم معرفی کنیم که آنان در عمل احساس کنند این برند برای اطمینانشان کافی است.

 روحانی افزود: ما باید برندی را ایجاد کنیم که از لحاظ کیفیت، سلامت و قیمت مردم وقت خود را در انتخاب تلف نکنند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید در تولیدات محصولات کاری کرد که فرد جنس ایرانی را به جنس خارجی ترجیح دهد و یا مساوی و یا قیمت آن را متناسب بداند گفت: چقدر ارزشمند است که محصول ایران بتواند با محصول خارجی رقابت کند.

 روحانی یادآور شد: یک قدم مبارزه با تحریم این است که کار با کیفیت انجام دهیم و کاری را که امروز نیازمندی های خودمان را به خارج رفع کنیم و این کار امکان پذیر است.

اطمینان و اعتماد اساس کار است
رئیس جمهور در ادامه سخنانش گفت: جوان های مخلص ، با استعداد و وطن دوست به شغل،کار و محصول خودش ایمان داشته باشد.

روحانی در نشست با وزیر و مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: آن کسی کار خوب انجام می دهد که خودش برود و محصول کارخانه خودش را خریداری کند.

وی گفت: اگر یک کارگری، مهندسی و صاحب کارخانه ای برای خانواده اش از محصول کارخانه خودش استفاده نمی کند معلوم است که ایراد و اشکال دارد و خودش باید به کار و محصول خودش شایق باشد و این بخش شاید بزرگ ترین وظیفه این وزارت خانه باشد.

آقای روحانی با اشاره به ­مراکز تولیدی در کشور و همچنین­ فعالیت کارگران­ به معنای عام افزود: اگر کارآفرین نباشد کار نیست و اگر کارگر هم نباشد باز هم کار نیست و دو سمت کار،​کارآفرین و کارگر است.

وی گفت: این وزارتخانه رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارد مخصوصا که بخشی از مهارت آموزی نیز بر عهده این وزارتخانه است.

آقای روحانی افزود: بحث ما الان در خدماتی که در جامعه ما است، می گوییم که باید خرجمان را و همچنین اسرافمان را کم کنیم، چه طور باید اسراف را کم کنیم؟­

وی با اشاره به برخی از خدمات اصناف مختلف گفت: خدماتی که ما به مردم می دهیم خدمات دقیق و حساب شده ای است، وقتی که کار دقیق انجام دهیم بخشی از آن را شما مسئول هستید یعنی به گونه ای آموزش و مهارت دهید که اتفاقا در خدمات نیز برند اصل است .

روحانی با اشاره به اهمیت فعالیت برندها افزود: اطمینان،​اعتماد و سرمایه اجتماعی­ اساس کار است و شما می توانید این سرمایه اجتماعی را با نظارت، با آموزش ، با حمایت و کمکتان انجام دهید.

کار امنیت اجتماعی ایجاد می کند
رییس جمهور گفت: امروز یکی از وظایف ما اشتغال زایی در جامعه است. روحانی در نشست با وزیر و مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروز یکی از وظایف بسیار بزرگ همه ما و کسانی که مسئولیت دارند ایجاد اشتغال در جامعه است همانطور که اشاره شد بیکاری هم همه گرفتاری ها و مفاسد است برای فرد بیکار هر اتفاقی رخ می دهد وقتی فردی از صبح مشغول به کار است و شب هنگام بازگشت با خستگی به خانه برمی گردد و در چنین شرایطی نه حوصله دعوا در خانه دارد و نه بی خوابی به سرش می زند.

وی گفت: کار و تلاش امنیت اجتماعی ایجاد می کند و باعث استحکام خانواده می شود و سلامت روحی فراهم می کند بسیاری از افراد که دچار مشکلات روحی و روانی هستند بخشی از مشکلاتشان به بیکاری آنها مربوط می شود یکی از افتخارات این دولت در طول حدود 5 سال و نیم حضورش مسئله اشتغال بوده است منتهی این اشتغال را خیلی از مردم باور نمی کنند زیرا اساس بیکاری کم نمی شود یعنی ما هرچه از این برداشت می کنیم و افراد را مشغول به کار می کنیم باز هم خرمن بیکاری همچنان هست و بسیاری می گویند چطور بیکاری از بین رفته است ؟ و راست هم می گویند .

رییس جمهور افزود: باید دید هشت سال قبل از دولت یازدهم اشتغال خالص چقدر بوده است؟ و در این 5 سال اشتغال خالص به چه میزان رسیده است؟ با این مقایسه می توانیم شرایط را بررسی کنیم اما با آنچه که نیاز جامعه است همچنان عقبیم . بهترین آمار ، آمار شاغلین است . ابتدای دولت ما کل شاغلین کشور حدود 20 میلیون و 600 هزار بوده است و امروز طبق آمار پاییز آخرین آمار شاغلین حدود 24 میلیون نفر است یعنی حدود سه میلیون و 400 هزار اشتغال خالص درطول این 5 سال درست شده است یعنی در سال به طور متوسط بالای 550 هزار شغل خالص درست کرده ایم.

مطابق تغییرات جهان برنامه ریزی کنید
­رئیس جمهور با بیان اینکه آمار شاغلین نمی تواند به ما واقعیت را بگوید گفت: با وجود آنکه این همه شغل ایجاد شده اما اگر اول دولت مثلا سه میلیون نفر بیکار داشتیم اکنون هم همین تعداد است. از میانگین آمار کم نشده چرا چون نیروی جوانی که می خواهد وارد کار شود به طور مداوم وارد می شود و متقاضی کار افزایش پیدا می کند. ما باید بیش از این تقاضا شغل درست کنیم تا مشکل حل شود.

روحانی در نشست با وزیر و مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امسال آماری که پاییز با 600 هزار و خرده ای اعلام شده که ما اشتغال درست کردیم کافی نیست ما باید آمار را به سمت یک میلیون شغل ببریم تا بتواند اثرگذار باشد.
رئیس جمهور گفت: برای رفع مشکل همه ما باید تلاش کنیم، وزارت کار می تواند از شیوه های مختلف استفاده کند البته عمدتا این وزارتخانه ناظر به کار و حامی کارگر است ولی در عین حال دبیرخانه شورای عالی اشتغال برعهده وی است و می تواند دستگاه ها و نظارت هایی داشته باشد همچنین سیاست هایی را در شورای عالی اشتغال بیاورد که با آن سیاست ها ما بتوانیم اشتغال را افزایش دهیم، این یک وظیفه بزرگ ماست البته همین مساله در بخش خدمات بیشتر از صنعت و کشاورزی است.

آقای روحانی افزود: هم اکنون در این اقتصاد دانش بنیان و شرکت های فناورانه و نوپا آماری که در این دو سه سال اخیر ارایه شده حاکی از آنست که 300 هزار اشتغال درست شده حال قرار است این تعداد به سالانه 100 هزار اشتغال افزایش پیدا کند. اشتغال در این بخش می تواند یک حرکت بسیار بزرگ باشد.

رئیس جمهور با اشاره به بازدید روز شنبه از پارک فناوری پردیس گفت: مسئولان در آماری که ارایه کردند گفتند که در سال 96 درآمد این شرکت ها 60 هزار میلیارد تومان بوده است که این یک رقم بسیار بالا در طول یکسال برای حدود چهار هزار شرکت فعال در کشور است. این نشان می دهد که نوع کار، نوع آموزش به تدریج فرق خواهد کرد.

آقای روحانی افزود: شما بر مبنای 5 سال دیگر در مراکز فنی حرفه ای برنامه ریزی کنید. اکنون درحال آموزش جوشکاری هستید در صورتی که در چند سال آینده ما جوشکار با آدم نداریم همه آن کارها را ربات انجام می دهد باید تحولات آینده جامعه را مدنظر قرار دهید.

رئیس جمهور گفت: تا 10 سال آینده نوع داروها، سبک زندگی، خانه ها، وسایلی که مردم استفاده می کنند تغییر خواهد کرد اگر ما بتوانیم پیشتاز و آینده نگر باشیم موفق خواهیم بود.

لزوم فعالیت در بخش صادرات غیرنفتی
رئیس جمهور گفت: یکی از مسئولیت های وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت در بخش صادرات غیرنفتی است ما در خیلی از زمینه ها می توانیم صادرکننده باشیم.

 روحانی در نشست با وزیر و مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ما باید در زمینه های مختلف پیشتاز باشیم و بتوانیم محصولی تولید کنیم که مورد نیاز جامعه باشد این وزارتخانه فعالیت در بخش های صادرات غیرنفتی را باید جدی بگیرد ما در خیلی از جهات از جمله آبزیان می توانیم صادر کننده باشیم.

رئیس جمهور گفت: در این دولت در وزارت کشاورزی کارهای خوبی انجام شده است یکی از بخش هایی که فعالیت زیادی داشته بخش آبزیان است آقای حجتی در سفری که به هرمزگان داشتیم گفت تولیدات ما در زمینه آبزیان نسبت به اول انقلاب 40 برابر شده است کارهای گلخانه ای، نحوه نوین آبیاری کمک زیادی به ما کرده است ما در بسیاری از مسائل از جمله گندم خودکفا شده ایم و انشا الله سال آینده هم خودکفا خواهیم ماند.

آقای روحانی افزود: در تولید شکر به مرز خودکفایی رسیده ایم بطوریکه 90 درصد شکر مورد نیازمان را خودمان تولید می کنیم و در زمینه تولید روغن هم در حال حرکت به سمت خودکفایی هستیم.

رئیس جمهور گفت: قبول داریم که مردم در زندگی روزمره مشکل دارند باید این را در نظر بگیریم که شرایط ما شرایط تحریم است و مردم زندگی سختی دارند به ویژه آنهایی که حقوق ثابت می گیرند.

آقای روحانی افزود: البته دیشب آماری گرفتم که درآمد یک خانواده یک نفره تحت پوشش نهادهای حمایتی نسبت به سال 92 سه برابر، خانواده سه نفره بیش از چهار برابر و خانواده 5 نفره بیش از 5 برابر شده است.

افزایش بیش از 4 برابری دریافتی مستمری بگیران
­رئیس جمهور گفت : بطور متوسط مستمری افراد تحت فشار جامعه بیش از 4 برابر افزایش یافته است .

آقای روحانی در نشست وزیر و مدیران ارشد وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش مستمری خانواده های یک نفره بیش از سه برابر ، خانواده دو نفره بیش از 4 برابر و خانواده های سه و چهار و پنج نفره بیش از پنج برابر شده است افزود : این آمار و ارقام باید به مردم گفته شود و ما در حد توان تلاش کرده ایم که معضلات را کم کنیم هر چند مشکلات هست و باید از مقدار آن کاسته شود.

وی با اشاره به ارزشمند بودن کار مددکاری گفت : خانواده هایی هستند که یک معلول یا دو معلول دارند و یا زن و مادر سرپرست خانوار هستند و باید نیازمندیهای این قشر را تامین کنیم و مهارت را به آنها آموزش دهیم .

آقای روحانی افزود : کمیته امداد و بهزیستی در مجموع 900 هزار مددجوی جدید آوردند و در این حیطه می توان گفت همه آنهایی که ثبت نام کرده و در نوبت بودند نیازمندند و این کار ،کار ارزشمندی است که تیرماه امسال انجام شد .

رئیس جمهور گفت : 92 درصد این کار را بخش خصوصی انجام داده که این بسیار ارزشمند است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دادخواه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ایشان مردم را در صف های گوشت و مرغ و دلار و ......مشغول کرده است
m
Iran, Islamic Republic of
خوبه روحانی خودشم میدونه مردم باور نمی کنند !!!!! (این چه مفهومی داره)
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
البته منظور شیخ برعکس این مطلب هست یعنی 3 میلیون و 400 هزار شاغل را بیکار کردیم درستش اینه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
92 میگفت جیب مردم معیار تورمه نه امارها ! حالا هم فهم مردمه مهمه نه امارهای..........
ب ب ب
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این شغل‌ها کجان‌ خدایی
البته اگر به وایستادن در صف گوشت بشه گفت شغل راست میگه بنده‌خدا
Iran, Islamic Republic of
اینها وزارت کارشان میگوید از نظر ما هر کسی حتی یک ساعت در روز هم اشتغال داشته باشد شاغل محسوب میشود طبق این تعریف میلیونها شغل اخیرا ایجاد شده با صفهای کاذب گوشت.
Iran, Islamic Republic of
3 میلیون شغل؟!
...
Iran, Islamic Republic of
...
m
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همه سر كاريم با برجام و لوايح چندگانه و علي بركت اله
Iran, Islamic Republic of
شما از وقتی سرکارید که دولت محبوبت تو کل 8 سال فقط 60 هزار شغل ایجاد کرد....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد فقط با طرح مسکن مهر بیش از 2 میلیون شغل ایجاد کرده بود.
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک کارمند دستگاه اجرایی خدمتتان عرض کنم در دولت احمدی نژاد می گفتند هر کس هفته ای ده ساعت هم سر کار بود ان را به حساب یک شغل بگذارید و ما به این نگرش خندیدیم اما بعدها در دولت بنفش جزایش را دیدیم چون در این دولت گفتند هر کس هفته ای یک ساعت هم کار داشت شغل حساب کنید الان ما نمیدانیم بخندیم یا گریه کنیم !!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
گرانی ها عمدی است
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی مگر در دولت قبل بدون دادن امتیاز به غرب تحریم همه جانبه نبودیم ؟ چرا گرانی ها و کمبود کالا به این شکل نبود؟! مگر قول ندادید اگر برجام را امضاء و تعهدات خودمان را یک جانبه اجرا کنیم ، همه چیز ارزان میشود. حتی آب و نان مردم را به آن گره زدید! چی شد؟! آقای روحانی شما که نمی توانید جلوی قاچاق احشام را به خارج بگیرید و در برخورد با گرانفروشی کالاهای تولید داخل ناتوان هستید و از طرفی خودرو سازان را آزاد گذاشتید، چطور می خواهید با تحریم دشمنان مقابله کنید؟!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا درست میگویی سه میلیون و 600 هزار نفر دلال ارز و سکه که حتی اینها سلطان هم داشتند و .....
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی : داستان یوسف و برادرانش !
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور : سه میلیون و چهاصد هزار شغل ایجادکردیم ولی مردم باور نمی کنند
یادم افتاد که قرآن از قول برادران حضرت یوسف می گوید
برادران ، یوسف را در چاه انداختند و بعد پیراهن او را خونی کردند و آوردند پیش پدر و گفتند یوسف را گرگ خورد ولی شما حرف ما را باور نمی کنی هر چند راست می گوئیم !!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
یادم افتاد پارسال آماری وزیر ارتباطات به او داده بود که ۲۰۰ هزار شغل فقط در وزارت ارتباطات ایجاد شده و
روحانی آن را اشتباها ۲میلیون خواند ( یعنی یک صفر اضافه خواند ) بعدا وزیر توضیح داد که اشتباه شده 😅😅😅😅😅😅😅😅😘😘😘😘😅
رند
Iran, Islamic Republic of
عجب !
یارو جوونه هی چاخان می کرد و می گفت من ۱۰ نفر رو کشته ام و چند نفر رو زخمی کرده ام و ... تا طرف مقابل را بترساند
طرف مقابل که پیرمردی نظر باز و ... بود به اون جوان خوش تیپ گفت :
عزیزم تو نه تنها ۱۰ نفر رو کشته ای بلکه منم کُشته ای
پس بگو ۱۱ نفر رو کشته ام
حالا حکایت رئیس است که میگه ۳میلیون ۶۰۰ هزار نفر را بکار مشغول کرده ایم
ما هم میگیم نه بابا جون شما ۸۰ میلیون رو گداشته اید سر کار نه ۳میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رو
وعده 100 روزه
Iran, Islamic Republic of
23 میلیون آدم را گذاشتی سر کار!
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
یک کلام !!! ختم کلام !!!! داره مملکت رو نابود می کنه!!!
Iran, Islamic Republic of
اونوقت رئیس جمهور محبوبت تو 8 سال چیکار کرد؟
Iran, Islamic Republic of
...
حرف جساب
Iran, Islamic Republic of
شما چطور جرات مبکنی!!!! تو این اوضاع مملکت از روحانی حمایت کنی!!!! واقغآ نظرات مردم رو نمی بینی !!!! یا خودت رو به خواب زدی!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
سرور
Iran, Islamic Republic of
درست گفته روحانی.واقعا همه مردم سرکارند اما خودشان باور ندارند!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
همه مون ۶ساله سر کاریم !!!!!
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست کسی قابل ملامت نیست ترامپ برای ما رئیس جمهور تعیین نکرده که از دستش ناراحت باشیم کافری مثل ترامپ مثل گرگ و یا عقرب است گرگ را نمیشود ملامت کرد که چرا درنده است گرگ خوی ذاتیش درندگی است ما باید قوی باشیم تا گرگها ما را ندرند بری جلوی گرگ التماس کنی که ای آقا گرگه با من کاری نداشته باش بهت قول میدهم هر روز بهت لبخند بزنم یک لقمه گرگ نابکار میشوی ولی وقتی دمپایی از پا در می آوری گرگه دمش را روی کولش میگذارد مثل اسرائیل در مقابل حزب الله لبنان مثل گرگی شده که دندانهایش توی دهانش خرد شده و زوزه درد میکشد.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
سه برابرشو بیکار کردی! می دونی چند دستگاه خودرو در روز تولید می شه؟!
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
سه میلیون وشش صد هزار بیکار نسبت به سال قبل
Iran, Islamic Republic of
...
صادق
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی اگر کاری انجام داده باشید باید در جامعه تغییراتی ایجاد شود. حالا که تغییری مشاهده نمی شود پس آمارهای داده شده به شما جای تردید دارد./....
Iran, Islamic Republic of
...
uu
Iran, Islamic Republic of
...
رییس جمهور: افتخار دولت، مسئله اشتغال است؛ مردم باور نمی‌کنند!

معلومه باور نمی کنند ...
Iran, Islamic Republic of
...
ح.ر.ق1362
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه به این آمار بی ریشه و پیشه، به این اطلاعات بی پایه و اساس، خودتان و دستیاران و تیم اقتصادی و ....تان اعتقاد داشته باشید. ...
مالک
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Denmark
از اعتماد به نفست .... خوشم میاد !
دولت تبخير اميد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
مردم باور دارند که همه با دولت فخیمه، سر کار رفته اند
...
ب
Iran, Islamic Republic of
جناب چند نفر بیکار شدند در دولت شما؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شغل ایجاد کردین؟
کی و کجا؟ ...
Iran, Islamic Republic of
خوب چشمات رو وا کن نمی بینی همه سر کاریم؟
سید
Iran, Islamic Republic of
این قدر دروغ گفتید که بقول خودتان مردم حرفهای شما را قبول ندارند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
تواضع می فرمایید جناب
Iran, Islamic Republic of
شما هشتاد میلیون شغل ایجاد کردید

همه سرکاریم
Iran, Islamic Republic of
فقط ۴۰۰ هزارتایش را ثابت کن بقیه پیش کشت
Iran, Islamic Republic of
اگر شما سه مليون شغل ايجاد كرديد پس دولت قبل بالاي ده مليون بوده با اينه همه ساخت مسكن و ازادراه و سد و گاز اب برق رساني و...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یه سایت بزنین تا این 3400ِ000 نفری که رفتن سر کار بیان اسمهایشان را بنویسند تا ملت باور کنند....اقازاده عموزاده خاله زاده و.... نباشندو
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم خوابم یا بیدار که این فرمایش را می خوانم .
این 3600000 نفر چه کسانی هستند . کجایند در چه جایی مشغول کارند . نکند منظور شان بیکارانی هستند که در فضای مجازی سر گرم خواندن همچون طنز هایی می باشند . کجا چنین شتابان از دولتمردان از خانواده از فامیل حداقل گوشزدی برای کم کردن این حرف ها بفرمایند .
این هم شد بحث ارزانی کالا در ایران و قاچاق آن به خارج برای گران فروختن . این شد شکوفه زدن باغ سیب و گلابی . این هم شد فتح الفتوح و باقیات صالحات ماندن برجام
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی شکست نفسی نفرمایید...
تازه اسنپ و تبسی وصف گوشت ومرغ ودلار وسکه پراید و... را حساب کنیم بیشتر هم میشه.
...
ugd
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باز جوک سرخه ای گفتی ؟.!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این آقا احتمالا آبادانی است
Iran, Islamic Republic of
آره وُلِک
Iran, Islamic Republic of
به آبادانیها توهین نکن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
حسين
Iran, Islamic Republic of
امار بده چقدر بيكاري ايجاد كرده اي. ...؟!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
نه بابا...
Iran, Islamic Republic of
""" دوسمت کار. کارافرین وکارگر است""""" ودو سمت گرانی عدم وجود کارگر وکارافرین است....یعنی همه بیکاریم.......بیزحمت تعداد. و اسامی کارافرینهایی که این 3400ِ000 شغل رو ایجاد کردن برای تشویق وصدباریکلا گفتن ملت ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
خوب یه چیزی بگو که مردم باور کنند
احمد
Iran, Islamic Republic of
این دولت 80 میلیون شغل ایجادکرده درحال حاضر 80 میلیون نفر سرکارن
Iran, Islamic Republic of
...
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
United Arab Emirates
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان درسراسرکشور 10 درصد افزایش داده است.
افزایش قیمت کالاها و اجناس و... درسال 1397 بالای 10 درصد غیرقانونی است و دولت روحانی مقصر اصلی است.
درسال1397 درسراسرکشور قیمت کالاها، اجناس، تولید داخلی از20 درصد الی 300 درصد افزایش یافته است.
Iran, Islamic Republic of
زن و بچه ات اگر حرفت را باور کردند ما هم قول می دهیم باور کنیم
بابائی
United Arab Emirates
قیمت لبنیات به صورت غیر قانونی درسراسرکشور افزایش یافت.
دولت روحانی برای حل مشکلات اقتصادی مردم وکشور برنامه ندارد.
دراین مدت 6 سال هیچ کاری برای مردم وکشورنکرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
حرف دل همه مردم
United Arab Emirates
...
بابائی
United Arab Emirates
...
بابائی
United Arab Emirates
دولت اجازه نمی دهد سازمان تعزیرات بر بازار و قیمت ها نظارت کند.
دولت هیچ نظارتی بر واردات و توزیع کالاها ندارد.
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
United Arab Emirates
....
بابائی
United Arab Emirates
هیچ یک از وعده‌های روحانی عملی نشد
بابائی
United Arab Emirates
دولت روحانی باید پاسخ دهد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی باید پاسخ دهد.
دولتمردان باید پاسخ دهند.
مسئولان باید پاسخ دهند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید پاسخ دهند.
معوقات حقوق فروردین و اردیبهشت مستمری‌بگیران تا این لحظه پرداخت نشده است! با نزدیک شدن به اتمام سال آیا قصد ندارند این معوقات را به حساب مستمری بگیران واریز کنند؟
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ بدهند چرا برای حقوق های بالای خود بودجه هست ولی نوبت به معوقات حقوق بازنشسته ها که می شود مشکل بودجه را مطرح می کنند؟
هر بازنشسته حداقل 200 هزار تومان بابت اضافه شدن حقوق سال جاری در ماه فروردین از دولت و بیمه تامین اجتماعی طلبکار است.10 ماه از سال گذشت چرا یک بار برای همیشه دولت، دین خود را ادا نمیکند؟! تا کی باید این قشر ضعیف جامعه منتظر این مبلغ ناچیز خود باشند.
بابائی
United Arab Emirates
دولت روحانی به جای حل مشکلات اقتصادی مردم‌ و... عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
مسئولان به جای سخنرانی­‌های مداوم به فکر عمل و خدمت به مردم باشند.
بابائی
United Arab Emirates
چرا دولتی‌ها هیچ واکنشی به نابسامانی‌های اوضاع اقتصادی کشور نمی‌دهند؟
بابائی
United Arab Emirates
چرا دولتی‌ها هیچ واکنشی به نابسامانی‌های اوضاع اقتصادی کشور نمی‌دهند؟
بابائی
United Arab Emirates
...
مرتضی
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم باولایت ونجیب هستند وگرنه شما یک روز هم نبودی ...!
Iran, Islamic Republic of
دولتی که ۶ سال است فقط در حال شعار دادن و حرف زدن و خندس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بنظر من رییس جمهور با وعده وعیدها و سرکار گذاشتن مردم ، عملا ۸۰ میلیون شغل ایجاد کرده
Iran, Islamic Republic of
برجام رابطه با دنیا عزت پاسپورت اف ای تی اف و
United States
این جناب هنوز حرفهای تبلیغاتی قبل از ۹۲ را تکرار میکنه. زمان برای این جناب فقط برای تلف کردن شده و همراهش زندگی مردم چه آنهائی که بهش رای دادند و چه رای ندادند. ...
Romania
حاج آقا این سرعت اشتغال نگران کننده است. باید دو سه ماه بعد از ژاپن کارگر وارد کنیم ها!
reza
Iran, Islamic Republic of
سلام الله وکیلی سانسور نکنید برادر من مستمرگیر بهزیستی هست دروغ دروغ فقط دروغ برادرم ماهی 150 هزار تومان میگیره .بابا عزیز برید از چند مستمربگیر سوال کنید بعد معلوم می شه دروغگو کیه
علی حسنی
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی من طبق گفته جنابعالی باید حس کنم این گفته هایتان را .الان یک فرزند سی ساله لیسانسه بیکار و مجرد و یک دکترای بیکار و مجرد 40 ساله دارم .کجاست این مشاغلی که ایجاد شده؟
Netherlands
....
Romania
....
United States
...
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مردم بیکار بودن با گرانی گوشت و غیره مردم می رن توی صف که خودهمین اشتغال زایی است
Netherlands
...
Iran, Islamic Republic of
این آمار رو از کجا میاری میگی ؟ همین هفته گذشته یه شرکت ۱۲۰ نفر از کارمنداشو محترمانه بیرون کرد . شب عید ...
سید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای رییس جمهور بالا ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
توی این اوضاع نابسامان که کار از دست همه دولتیان خارج شده این اقا هم هرچی دلش می خواهد می گوید . کی به کیه ؟ علی برکت الله .
مجید
Iran, Islamic Republic of
مگه این مردم نبودند که به تو رای دادند !!!! الان هم انها دارند به تو رای می دهند!!!
پس تو نگران چی هستی!؟؟!
راست نکنه کار برا داماد وپسر خاله و دختر فلان وزیر درستی کردی حواسمون نبودند
Iran, Islamic Republic of
مردم باور کنید که سرکارید.
Iran, Islamic Republic of
...
داود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این آمار ، مثل آمار دو میلیون شغل فقط در آی تی هست. بهتره به این آمارها توجه نکنید.
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
ای که هی
ای دل غافل شهر ما دیر متوجه اشتغال شد ولذا جوونای ما بیکارن
البته شهر شماهم دیر خبر دار شدن
اینهمه ایجاد اشتغال
چرا اعلام نکردی مردم برن سر کار
همه ایران در خواب و اینهمه شغل ایجاد شده
والا من از همون اول مشکل ریاضی داشتم
فقط یه چیز را خوب می فهمم
اصلاح طلبان مردم را سر کار گذاشتن
ولی مردم نمی فهمن
آقای روحانی گفت
Iran, Islamic Republic of
"چواشه " به زبان محلی ما لرستانی ها به معنی " برعکس و خلاف" است ...
حسین
Iran, Islamic Republic of
مشاغلی همچون آبدارچی و توالت شویی ادارات دولتی با فوق لیسانس و یک میلیون هفتصد هزار تومان ایجاد اشتغال نیست.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تمام اونایی که تا چارسال پیش کار داشتند از کار بیکار شدند و به برکت موتور دارن مسافرکشی میکنن ...
باباپنجعلی
Iran, Islamic Republic of
...
آکنده
آقای رییس جمهور فرمایش کرده اند که: «افتخار دولت، مسئله اشتغال است؛ مردم باور نمی‌کنند». بله به ملا گفتند: وسط زمین کجاست؟ گفت: همینجا که من ایستاده ام!!! هر کس باور ندارد متر کند. حالا هم هر کس فرمایش رییس جمهور را باور ندارد برود بشمرد.
Iran, Islamic Republic of
... علی برکت الله .
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون برای جوانان ایرانی اشتغال ایجاد نکرده است برای شرکت های کشورهای اروپایی اشتغال ایجاد کرده است.