جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

توئیت تند تهیه‌کننده معروف در روز مهندس

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 674372
تبریک متفاوت سید محمود رضوی، تهیه کننده فیلم های سینمایی لاتاری و ماجرای نیمروز.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه کنیم که نفرات برتر کشور در دبیرستان رشته های تجربی و ریاضی را بر می گزینند و عموما ته مانده هایشان علوم انسانی می خوانند، سپس در مقطع دانشگاه آن برتر ها وارد پزشکی و مهندسی می شوند، و نفراتی از رشته های مهندسی، پزشکی و در خود علوم انسانی حتی از رشته های پر در آمدی مانند حقوق باز می مانند با رتبه های چند ده هزار وارد رشته های بنیادی علوم انسانی شده و سپس با تحصیلاتی بی کیفیت و مبتنی بر فنون سخنرانی یا بلغور کورکورانه ی کتاب های وارداتی، ارشد و دکتری می گیرند و در نهایت این ها انتظار دارند سیاستگذار هم باشند!!!
Iran, Islamic Republic of
ما چه کنیم که پزشکان و مهندسین امروز ایران را دیگران قبول دارند، اما مدعیان علوم انسانی در ایران، به همان تولیدات ابن سینا و ملاصدرا افتخار می کنند؟
ما چه کنیم اگر برند پزشکی ایران دکتر خدادوست است، اما برند علوم انسانی ما کسانی هستند که دنیا آن ها را نمی شناسد و در داخل هم نانشان فقط و فقط در اتلاف وقت، سیاه نمایی و نالیدن است؟
شوشی
Iran, Islamic Republic of
قبلش لطفن آقایان حوزه فرهنگی و علوم انسانی از مشاغل مدیریتی و مهندسی و صنعتی برن کنار
شمه
Iran, Islamic Republic of
باز بهت امتیاز اضافی ندادن!!