جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تلاش برای کاهش تلفات جاده‌ای

يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 674141
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات ناجا و هماهنگی با دستگاه‌های ذی ربط گفت: امیدواریم نتیجه همه اقدامات منجر به آن شود که در نوروز پیش رو کاهش تلفات جاده‌ای را شاهد باشیم.
تلاش برای کاهش تلفات جاده‌ای
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا امروز در حاشیه همایش عدالت ترمیمی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درخصوص اقدامات پلیس برای آخر سال امسال و طرح‌های پلیس گفت: برای نوروز دو طرح اساسی داریم که یکی موضوع سرقت و دیگری تلفات جاده‌ای است.

وی افزود: درخصوص طرح سرقت و برای این موضوع قرارگاهی پیش بینی شده است و برای حراست از منازل مردم اقداماتی در دست داریم.سردار سلیمانی گفت: در ایام تعطیلات معمولا پدیده سرقت افزایش پیدا می‌کند که امیدواریم امسال اقدامات خوبی انجام دهیم.

جانشین فرمانده ناجا گفت: اما موضوع دوم بحث کاهش تلفات جاده‌ای است که در این مسیر هم همکاری‌هایی با دستگاه‌های مختلف داشته ایم تا با رفع مناطق حادثه خیز و اصلاح برخی از معابر و سایر اقدامات شاهد کاهش تلفات جاده‌ای باشیم.

وی درخصوص بحث جابجایی لوازم منزل در تعطیلات نوروز گفت: هدف این است که مردم در آسایش بوده و مشکلی برایشان ایجاد نشود و از این رو اگر نیاز به تغییر و تحولی باشد به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *