شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۲۷

جهرمی در مقابل دستور رهبری مقاومت می‌کند!؟

يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 674069
دادستان کل کشور گفت: وزیر ارتباطات باید جوابگو باشد، چرا که برای پاکسازی فضای مجازی همکاری نکرده‌اند و مصوبات را اجرا نمی‌کنند.
جهرمی در مقابل دستور رهبری مقاومت می‌کند!؟
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در همایش ملی پلیس و عدالت ترمیمی و پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: اگر بتوانیم جلوی جرمی را بگیریم و این کار را انجام ندهیم، در پیشگاه خدا مسئول هستیم.

 دادستان کل کشور با بیان اینکه باید یک جرم را در کلانتری‌ها بازسازی و ترمیم کرد، افزود: این کار نیاز به راهکار‌هایی دارد که باید روی آن وقت گذاشت.

وی گفت: اگر دعوایی بین چند نفر رخ دهد و به سمت صلح و سازش برود، جامعه هم به سمت صلح و سازش می‌رود و جامعه شادی خواهیم داشت.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: اگر سازش در نیروی انتظامی رخ دهد کلانتری‌ها در منظر مردم یک چهره خوش چهره شناخته می‌شوند و از سوی دیگر سود آن برای قوه قضاییه است، چرا که افزایش پرونده‌ها قوه قضاییه را فشل می‌کند.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی پرونده‌ها در هر سال سمی برای قوه قضاییه است، بیان کرد: باید روحیه صلح و سازش بین کارکنان نیروی انتظامی به وجود بیاید.

وی با بیان اینکه این کار دانشگاه است و باید در سطح جامعه هم گسترش پیدا کند، ادامه داد: باید عملکرد افرادی که در نیروی انتظامی هستند، بررسی شود و هر افسر پرونده‌ای که تعداد پرونده صلح و سازش بیشتری داشته باشد، تشویق شود.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه طبق آمار ۷۰ درصد پرونده مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها به صلح و سازش ختم می‌شوند، اظهار کرد: این آمار بسیار خوشحال کننده‌ای است و نشان می‌دهد کارکنان نیروی انتظامی موثر عمل کرده اند و برای این دستگاه هر چه هزینه شود به نوعی سرمایه گذاری است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: نیاز است یک کارگروه در دادستانی کل و نیروی انتظامی تشکیل شود و ما در این مسیر از هیچ حمایتی کوتاهی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه کشور ما ظرفیت کمی ندارد و چرا باید وضعیت اقتصادی این گونه باشد، تصریح کرد: هر آنچه که برای پیشرفت لازم است را در کشور داریم، اما چرا باید شاهد برخی نابسامانی‌ها باشیم.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه چون گاهی اوقات از مسیر عدالت الهی لغزش می‌کنیم و به مسیر دیگری می‌افتیم، اظهار کرد: وظیفه دستگاه قضایی سنگین است و باید مجری عدالت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری  با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی بسیار سنگین است، افزود: وای به حال مدیری که سوءاستفاده می‌کند و باید روزی در پیشگاه خداوند جوابگو باشد.

وی گفت: امروز نمی‌خواهم بگویم فساد همه‌گیر شده، اما در نظام اسلامی این مقدار فساد بسیار زیاد است، مسئولان باید زمینه از بین بردن فساد را فراهم کنند.

دادستان کل کشور افزود: در نظام اسلامی هرگز این مقدار جرم، گناه و فاسد و تخلف شایسته نیست، چهار صباحی مسئول هستیم و نباید غرق در خودپرستی‌ها و خود‌خواهی‌ها شویم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان اینکه باید از روزی که خداوند ما را به محاکمه می‌کشد بترسیم که چرا زمینه گناه را فراهم کردیم، تصریح کرد: یکی از حرف‌ها و اعتراضات ما به مسئولان فرهنگی و سردمداران مدیریت فضای مجازی این است که چرا فضای مجازی باید آنقدر رها باشد که شاهد اینقدر جرم و گناه باشیم.

دادستان کل کشور گفت: یکی از اعتراضات، حرف‌ها و گله‌های ما به مسئولین فرهنگی و به کسانی که امروز سردمدار مدیریت فضای مجازی هستند، این است که چرا باید جامعه اسلامی ما اینقدر رها باشد که شاهد این همه جرم و گناه در جامعه باشیم؟

حجت الاسلام و المسلمین منتظری بیان کرد: آمار واصله‌ای  ۱۰ ماهه گذشته نشان می دهد که بستر جرائم فضای مجازی و جرائم رایانه‌ای نسبت به سال گذشته ۱۴۰ درصد افزایش داشته است.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه بنابر آمار ده‌ماهه واصله، کلاهبردای‌های رایانه‌ای با ۳۰۰ درصد رشد، بیشترین جرم را در کشور رقم می‌زنند، گفت: این آمار هشدار به مسئولان است؛ چه کسی مسئول این موارد است؟

وی ادامه داد: برخی مسئولانی که مدیریت فضای مجازی را در اختیار دارند، در اجرای دستور صریح و موکد رهبری مقابله می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری چه زمانی بحث شبکه ملی فضای مجازی را مطرح کردند؟ چه کسی مسئول پاکسازی این فضا است؟ قائل به بستن این فضا نیستیم، اما باید این فضا را از آلودگی‌ها پاک کرد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه امروز فضای مجازی بستر ننگ‌آوری برای تحقق جرایم اخلاقی و مالی شده است، تاکید کرد: مردم گرفتار هستند، چه کسی مسئول است؟

وی ادامه داد: خطاب من به شخص وزیر ارتباطات است و باید جوابگو باشد که برای پاکسازی فضای مجازی همکاری نکرده‌اند و مصوبات را اجرا نمی‌کنند.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه الفاظ بازی کردن هیچ‌گاه کارگذار نخواهد بود گفت: ما تلاش می‌کنیم، اما جور دیگری عمل کرده و در مقابل فرمایش و دستور اکید رهبری مقابله می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همه در يك كاسه
Iran, Islamic Republic of
هميشه يادتان باشد چاقو دسته خود را نمي برد.
حداقل استعفا كه مي تواني بدهي.
چرا همش حرف مي زنيد و مسئوليت را گردن ديگران مي اندازيد؟
چقدر به اين ميزتان چسبيده ايد؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
وزیر دولت روحانی وزیر دولت روحانی است.همه یکی هستند.
Iran, Islamic Republic of
دادش بما ميگيد ما كه كاره اي نيستم ادمهاي عادي دربدر دنبال دو كيليو مرغ يخي دادستاني كلي زور و قدرت داريد بازداشتش كن
0000000000
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی بیش از دیگران مقصر هستی آقای منتظری....مگر دادستان کل کشور نیستی؟؟؟نشستی موعظه میکنی و متخلف رو از فردای قیامت و خدا میترسونی؟؟؟ همه متخلفین در روز جزا حساب پس خواهند داد، اما شما با اون دستگاه عریض و طویل رو گذاشتن که ادعای جرم برعلیه هر متخلفی بکنی، روزی که کاندیداها ی ریاست جمهوری برای مناظره از زدن هر اتهام و تهمتی به همدیگر و نظام کشور کوچکترین کوتاهی نمیکنند،اگر برای یکبار یقه اشان را بگیری و خواهان اثبات ادعاهایشان باشید(مانند ادعای سی سال اعدام و حبس در کشور کافی است -نقل به مضمون- ) و به جزای اتهاماتی که وارد میکنن برسانید، یقین بدانید در سطح شهر دیگر کسی ماشین دوبله هم پارک نخواهد کرد. اما وقتی مدعی العموم وزیر ارتباطات رو به خدا و روز قیامت حواله میده،بقیه مردم هم احساس میکنن هر کاری بخوان میتونن بکنن، فقط باید به فکر تهیه عده و عده باشند.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چون فلانی به هر دلیلی نفر اول کشور شده به زعم خودش و دوستانش .هرچی بگه باید انجام بشه؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
وقتی وزیری قانون رو اجرا نمیکنه و مقاومت میکنه باهاش برخورد کنید چرا شما مسامحه میکنید؟
ضمنا چرا نماینده قوره قضاییه و یا دادگستری در کلانتریها مستقر نمیشه که بتونه خدمات ارائهه بدهه برای صلح و سازش کمک کنه نتیجه دعوا رو از نظر قانونی بیان کنه که طرفین با اطلاع درست اقدام کنند نه حرف مردم و اطلاعات نادرست خودشون ضمنا مستندات رو کامل کنند تا روند دادرسی کوتاه بشه
Iran, Islamic Republic of
دادستان يك كشور قدرتمند از وزير حساب ميبرد؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
اين مملكت چند صاحب داره
Iran, Islamic Republic of
...
عمار
Iran, Islamic Republic of
-بستر سازی برای مشکلات امروز کشوراز طریق شبکه های مجازی مخصوصا پیام رسانهای خارجی صورت گرفت.
-دشمن با ایجاد شبکه مجازی ودر اختیار گذاشتن رایگان آن در دسترس همه موفق شد یک رسانه قابل ارتباط با تک تک مردم برقرار کند وبه راحتی نظر سنجی کند ونقاط ضعف وقوت ملت ایران را بشناسد وطبق آن برای به زمین زدن ملت نقشه طراحی کند .
-کسانی که درایجاد اینترنت داخلی وپیام رسانهای قوی داخلی کوتاهی کردند گناهکار هستند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برای انتخابات و تشویش و آدرس غلط دادن نیاز دارند فضای مجازی ،اذیت نشوند دوستان کدخدا ،آخه چه انتظاری از وزیر جوان کابینه پیر روحانی دارید ،بایستی خطی مشی بزرگانش را دنبال کند
Iran, Islamic Republic of
کلا یکی باید این اقای وزیر مدعی رو بگیره فقط دنبال تبلیغات هست
یجورایی اصلاحطلبان میخوان ازش چهره بسازن که مثل بذرپاش بشه
Poland
بذرپاش هم چهره ای نیست
هر دوتاشون با رانت آمدند بالا
Iran, Islamic Republic of
ایشان برای همین سرکشیها وزیر شد مثل بقیه
مگر اوضاع اقتصادی بهتر از فرهنگیست؟
Iran, Islamic Republic of
دادستان كل كشور از يك وزير اصلاح طلبي حساب ميبره حكايت چيست هردو يكي هستند يا نه زور وزير خيلي زياده...
Iran, Islamic Republic of
دادستان از اقای وزیر ارتباطات سوال کرده اند چرا ایشان در پاکسازی فضای مجازی همکاری نکرده اند؟ خوب جواب روشن و کوتاه این است که تفکر لیبرال حاکم بر دولت و فرهنگ و اقتصاد و سیاست و اخلاق اجازه چنین کاری را نمیدهد ....!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تا واعظی چه دستوری بفرمایند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دستور رهبری را اطاعت نمیکنه... راچه عرض کنم....ایشون خادمیه امام رضا را هم انجام نمیده....چه انتظارا
رر
Iran, Islamic Republic of
...