شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۶

زمزمه حضور یک نجومی بگیر در بنیاد مستضعفان

يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 673988
در هفته‌های اخیر بنیاد مستضعفان به خاطر تصریح برخی مدیرانش در گرفتن حقوق ۲۰ میلیونی هدف موج انتقادات در فضای مجازی قرار گرفت.
زمزمه حضور یک نجومی بگیر در بنیاد مستضعفان
به گزارش جهان نيوز، در هفته‌های اخیر بنیاد مستضعفان به خاطر تصریح برخی مدیرانش در گرفتن حقوق ۲۰ میلیونی هدف موج انتقادات در فضای مجازی قرار گرفت.

یک خبر غیررسمی دیگر این روز‌ها در رسانه‌ها منتشر شده که می‌تواند باز هم نام این بنیاد را با کلیدواژه حقوق‌های نجومی سر زبان‌های انتقاد بیندازد. گفته می‌شود حبیب میرزایی، معاون سابق بیمه مرکزی گزینه اصلی مدیرعاملی بیمه سینا است.

میرزایی از کسانی است که نامش در لیست مدیران نجومی بگیر منتشر شد و طبق فیش حقوقی منتشر شده‌اش، خالص دریافتی او در اسفند سال ۹۴ و در مقام معاون نظارت بیمه مرکزی بالغ بر ۷۰ میلیون تومان بود. اگر بیمه سینا یک شرکت خصوصی بود، شاید این انتخاب چندان مهم نمی‌نمود، اما بیمه سینا شرکتی وابسته به بنیاد مستضعفان است و انتخاب چنین فردی برای یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد در تضاد با رویکرد و هدف تأسیس بنیاد مستضعفان است.

منبع: جوان
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب بخور بخوريه اينجا
از کوزه همان برون تراود که در اوست !!!!!!!!!
حالا هی اطلاع رسانی شود ومخاطب نظر بدهد چه فایده اینها که کارخودشون را میکنند و گوششان هم بدهکار نیست و جوابگو نیستند ...
به اسم مستضعفین به کام ثروتمندان به درد و رنج
این هم اخر و عاقبت بنیاد مستضعفین
واین هم اخر و عاقبت مستضعف
پراید 50 ملیون و گوشت 100 هزار شیر 6 هزار لوبیا چیتی 15000 چشم بلبلی 20000 سیب زمینی 5000 سیب 15000 پرتقال اشغالی 5000
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
امان از برخی نهادهای حاکمیتی همچون ستاد فرمان، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، قرارگاه خاتم، بنیاد تعاون ناجا، بنیاد تعاون سپاه، بنیاد شهید، سازمان اقتصادی کوثر و ... که اگر بیشتر توضیح بدم و از مشاهدات و تجربیاتم بگم که اولا باور کردنی نیست و ثانیا قطعا منتشر نخواهد شد...
تا اینجاش هم اگر منتشر بشه، شاهکار اتفاق افتاده