جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ذره‌ای کم‌فروشی در تئاتر فجر نداشتیم

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 673916
حسینی گفت:من و دوستانم در تئاتر فجر ذره‎ای کم‌فروشی نداشتیم و توانمان را برای این کار گذاشتیم.
ذره‌ای کم‌فروشی در تئاتر فجر نداشتیم
به گزارش جهان نيوز، مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تماشای نمایش «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ اظهار کرد: نمایش «خنکای ختم خاطره» اثری ارزشمند با کیفیت خیلی عالی، بازی‌های درخشان و کارگردانی خوب است.

وی افزود:تمام اجزای آن مناسب بود و این گونه آثار که به فرهنگ و ارزش ایرانی می‌پردازد، همیشه مورد توجه ایرانیان بوده و تمام مردم ما بازخورد مثبتی به این موضوع دارند. درواقع این نوع نمایش‌ها از شعار رد شده و به شعور می‌رسد.

حسینی ادامه داد: ما در ۶ ماهه اول سال و در آمار ۹ ماهه امسال سومین فراوانی موضوعی را در انقلاب اسلامی و ایران داشتیم و همچنان وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و همه نهاد‌ها تلاش می‌کنند که آثار ارزشمند و فاخر را در ژانر‌های مختلف هنری بیشتر در معرض دید عموم قرار دهند.

معاون هنری وزارت ارشاد درباره گلایه‌های کارگردان‌های نمایش‌های خیابانی درخصوص نابسامانی و نبود امکانات برای اجرای این گونه نمایش ها گفت: هر وقت اعتبارات حوزه هنر به سامان برسد، حمایت‌های ما نیز از گروه‌های نمایشی چه خیابانی و چه صحنه‌ای کامل می‌شود. در واقع خانواده هنرمندان ایران تا حدی وسیع شده و استعداد‌های جوان و درخشان در عرصه هنر هستند که اعتبارات عرصه هنر کفاف حمایت‌های شایسته از هنرمندان را نمی‌دهد.

حسینی درباره روند برگزاری جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر یادآور شد: ما آشپز‌های این رویداد بودیم و تمام تلاش خود را کردیم. من و دوستانم  ذره‎ای کم‌فروشی در این عرصه نداشتیم و آنچه در توان داشتیم را برای کار گذاشته ایم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *