جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۲۰

نامه‌ ۱۰۰۰ میلیارد تومانی که واعظی تکذیب کرد+سند

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 673888
نامه موافقت رئیس جمهور با اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت سهامداران معسر شرکت پدیده شاندیز منتشر شد.
نامه‌ ۱۰۰۰ میلیارد تومانی که واعظی تکذیب کرد+سند
به گزارش جهان نيوز، هفته گذشته خبری مبنی بر موافقت رئیس جمهور با اختصاص هزار میلیارد تومان برای پرداخت سهامداران معسر شرکت پدیده شاندیز از سوی نماینده مشهد و کلات منتشر شد.
 
در پی انتشار خبر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: کسانی که این سخنان را مطرح می کنند اغراض سیاسی دارند و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

واعظی در ادامه گفت: من چنین چیزی نشنیدم و مشخص نیست که این موضوع از کجا مطرح می شود، اگر قرار باشد دستوری داده شود باید از طریق دفتر ابلاغ شود.

رئیس‌دفتر روحانی با اشاره به سخنان پژمانفر اظهار کرد: تاکنون حرف‌های زیادی از این نماینده شنیده اید که هیچ کدام آنها هم درست نبوده است؛ باید از منشا چنین خبرهایی تایید بخواهید و از این نماینده سند ادعایش را نیز جویا شوید.
پس از تکذیب اصل خبر تخصیص اعتبار هزار میلیاردی توسط رئیس دفتر رئیس جمهور، پژمانفر نماینده مردم مشهد در صحن علنی مجلس گفت: آقای واعظی گفتند که اصلا چنین نامه‌ای وجود نداشته است، در حالی که این نامه را خود ایشان برای من ارسال کردند.

پس از اظهارات پژمانفر، پزشکیان نایب رئیس مجلس در همان جلسه خطاب به امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: چنین نامه‌ای وجود دارد. ایشان این نامه را ارسال کرده است و پاسخش را دریافت کرده‌اند، این موضوع را حتما پیگیری کنید.

اکنون نامه‌ای از دفتر رئیس جمهور و خطاب به نهاوندیان معاون اقتصادی روحانی منتشر شده و در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان قرار گرفته که نشان می‌دهد اظهارات نماینده مجلس صحت داشته و رئیس جمهور دستوری مبنی بر تخصیص مبلغ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به سهامداران معسر شرکت پدیده شاندیز صادر کرده است.

نامه‌ای که واعظی آن را تکذیب کرد+ تصویر
لازم به ذکر است این نامه به امضای احمد شمس معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهور رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از کیسه خلیفه میبخشند؟
اونوقت برای پرداخت یارانه عزا میگیرند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دولت بودجه سال 98 رو طوری اختصاص داده که دچار کمبود بودجه خواهیم شد . فکر می کنید این پولها از کجا می اید که دولت آخر سال از کیسه خلیفه می بخشد .
Iran, Islamic Republic of
بودجه های اختصاصی دولت در آخر سال به چه صورت باید جذب گردد ...!!!
Iran, Islamic Republic of
از حق مردم زدنند حالا خرج عطینا کنند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
براي چي بايد توي اين شرايط سخت اقتصادي 1000 ميليارد تومان از بيت المال هزينه بي دليل كرد؟ من به عنوان يك شهروند راضي نيستم.
کارمند
Canada
لطفا در مفاد نامه دقت شود این نامه" دستور تخصیص" صادر نکرده بلکه دستور "بررسی و اقدام لازم در خصوص تخصیص" صادر شده است . ...
عجب بیسوادی هستی که موضوع نامه آورده تخصیص و درپایان دستور داده بررسی واقدام
Germany
نامه با مضمون تخصیص توسط نماینده مشهد به رییس جمهور داده شده است ، رییس جمهور پی نوشت کرده است که آقای نهاوندیان جهت بررسی و اعلام نظر و سپس آقای واعظی رییس دفتر رییس جمهور نامه را به آقای نهاوندیان ارجاع داده است . شما حتما نامه آقای واعظی به نهاوندیان را مطالعه کنید و متوجه خواهید شد که کلمه "تخصیص" صرفا در مفاد نامه نماینده مشهد تقاضا شده است انشالله شما که باسواد هستی البته اگر مال باخته شاندیز نباشی
Iran, Islamic Republic of
پرداخت 1000 میلیارد از پول بیت المال برای سود بگیران نجومی موسسات مالی برای چه؟ پول انها شبهه دار بوده است به بیت المال مربوط نبوده است اقای روحانی از کیسه خلیفه حاتم بخشی کرده است!!!!!!!
وزوزخان
Iran, Islamic Republic of
ملت عزیز بار دیگر دیدید که چگونه با ترفندهای کامپیوتری ده هزار تومن کمک بلاعوض رو چند میلیارد جا زدن! بوژدانن دیدید؟!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
وگرنه هركي هركاري كه دلش بخواد انجام نميداد يكسو دلال يكسو عهدنامه هاي تركمن چاي يكسو دزدي يكسو گروني و...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
به نام مالباختگان به كام اقا زاده ها لندن و نيويورك نشين از خزانه بي صاحب مردم
Iran, Islamic Republic of
...
از کیسه خلیفه می بخشند اون وقت در پرداخت یارانه ها کاسه گدائی دست میگیرند و در بحث سبد کالا هم تخلف می کنند مثلا خانوار چهارنفره را که باید 250000 تومان سبد کالا بدهند 200000 تومان می دهند !؟
پس مشخص شد که برای سهامداران پدیده پول می خواستند و اینجوری گلریزان کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
کسانی که سرمایه مردم را در بانک ها و موسساتی مثل آرمان و بقیه بالا کشیدند دارند با پول مردم خوشگذرانی می کنند کسی به آنها نمی گوید بالای چشمتان ابروست .پول مردم تبدیل شده است زمین و کاخ وویلا و سکه .
دولت محترم برای خود شیرینی 36هزار میلیارد از بیت المال به صاحبان سپرده ها پرداخت می کند .
چرا کسانی که پول مردم را خوردند نمی آورید محاکمه کنید و مال مردم را از حلقومشان بیرون بیاورید .
حالا هم نوبت پدیده است مردم سندش را با امضا آقای واعظی می بینند بعد ایشان.... تکذیب می کند!!!