جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۷

شهیدی که آقا نوشته‌هایش را مکررا خوانده‌اند

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 673877
بخشی از دل نوشته شهید «ناصرالدین باغانی» متولد 1346، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق(ع) که در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.
به گزارش جهان نيوز، متن زیر، بخشی از دل نوشته شهید «ناصرالدین باغانی» متولد 1346، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق(ع) است که در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید. «ما را به جرم عشق موأخذه می‌کنند. گویا نمی‌دانند که عشق گناه نیست؛ امّا کدام عشق؟ خداوندا معبودا عاشقا! مرا که آفریدی عشق به پدر و مادر را در من به ودیعت نهادی. مدتی گذشت به دنیا عشق ورزیدم به مال و منال دنیا، به مدرسه، به دانشگاه امّا همه اینها بعدِ مدت کمی جای خود را به عشق حقیقی و اصیل داد؛ عشق به تو. بعد از چندی که با تو معاشقه کردم یکباره به خود آمدم و دیدم که من، کوچکتر از آن هستم که عاشق تو شوم و تو بزرگتر از آن هستی، که معشوق من قرار گیری. اگر من عاشق تو بودم، باید یکسره به دنبال تو می‌آمدم. ولیکن وقتی توجه می‌کنم، می‌بینم که گاهی اوقات در دام شیطان افتاده‌ام، ولی باز مستقیم آمده‌ام، حال می‌فهمم که این تو بوده‌ای که به دنبال بنده‌ات بوده‌ای، و هرگاه او صید شیطان شده، تو دام شیطان را پاره کرده‌ای. حالا می‌فهمم که تو عاشق صادق بنده ات هستی، بنده را چه که عاشق تو بشود. آخرتو بزرگ بودی و من کوچک. تو کریم بودی و من ل‍ئیم! تو جمیل بودی و من قبیح، تو مولا بودی و من شرمنده. کمند عشقت را محکم‌تر کردی و مرا به خط مقدم عشق بردی، در آنجا شراب عشقت را به من نوشاندی و چه نیکو شرابی بود. درباره این شهید بزرگوار مقام‌معظم‌رهبری گفته‌اند: نوشته‌جات این شهید عزیز را مکرر خوانده‌ام و هر بار، بهره و فیض تازه‌ای از آن گرفته‌ام.

منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوش به سعادتش
حبیب
Iran, Islamic Republic of
عنوان "تفریق وحدت" برای دفترتحکیم وحدت سالهای اوایل دهه 60 ( که درآن زمان با حمله به روحانیت به دنبال تفرقه درمیان گروه های انقلابی بودند) را شهید باغانی برای اولین بار به کاربرد
Iran, Islamic Republic of
کاش من هم پسر شده بودم....
Iran, Islamic Republic of
صلی الله علیکِ یا فاطمه الزهرا ایتها الصدیقه الشهیده سیده نساء العالمین
United States
عزيز بيا وضع و حال مردم رو بخون، يبا بجاي چند بار خوندن خاطرات شهيدي كه بخاطر ملت فدا شد ببين چطور خون پاكش حرام شده، يه بار يه كاري بكن، ملتفت هستيد چه خبره؟
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی خوش بحالش به معنای واقعی و مطلق
Iran, Islamic Republic of
...