پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۲

توصیف بی‌نظیر رهبری از آیت‌الله مومن چه بود؟

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 673829
توصیف بی‌نظیر رهبری از آیت‌الله مومن چه بود؟
به گزارش جهان نيوز، شاید بتوان نقطه عطف زندگی آیت‌الله مومن را ایستادگی او در برابر قانون‌شکنان در جریان انتخابات سال 88 دانست.

رهبر انقلاب در جلسه‌ای که  با نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری سال 88 داشتند، در واکنش به هجمه‌ها علیه فقهای شورای نگهبان از جمله آیت‌الله مومن گفته بودند: "اگر در این نظام نتوان به کسانی مانند آیات مومن و آقای جنتی اعتماد کرد، به هیچ فرد دیگری هم نمی‌توان؛ چرا که آنها برای بردن و آوردن کسی، دینشان را از دست نمی‌دهند."

اما آخرین باری که نام آیت‌الله مومن، در رسانه‌ها پیچید، در سال 94 و مسئله تایید صلاحیت نامزدهای حضور در انتخابات خبرگان رهبری بود. 

ایشان که در آن انتخابات از جمله برگزارکنندگان  امتحان اجتهاد برای خبرگان بود، اعلام کرد "به موجب اینکه  هیچ مرجعی  تا آن زمان صلاحیت سیدحسن خمینی را تأیید نکرده به همین دلیل، وی باید در امتحان اجتهاد شرکت کند"  که با عدم شرکت وی در این انتخابات، صلاحیش از سوی شورای نگهبان رد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد بنده ی خدا