جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵

هزینه باورنکردنی استقلال برای جذب منشا

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 673823
باشگاه استقلال برای جذب گادوین منشا مبلغ ۱۲۰ هزاردلارهزینه کرده است.
هزینه باورنکردنی استقلال برای جذب منشا
به گزارش جهان نيوز، گرچه عاملان حضور بازیکن مازاد آقای برانکو، سعی در القای این تفکر دارند که چون منشا رقم کمی برای حضور در استقلال می‌خواسته و به قول معروف بازیکن ارزانی بوده، بنابراین خریدش قابل توجیه است. اما معادل ریالی همین ۱۲۰هزار دلار نزدیک به یک میلیارد و سیصد میلیون تومان می‌شود که برای ترمیم کمپ ناصر حجازی که سال‌هاست در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته، کافی بود.

حاجیلو در صحبت‌های اخیر خود صراحتا گفته که کمپ حجازی ۲میلیاردهزینه دارد تا برای تمرین کردن استقلال آماده شود اما کسی از سرپرست غالبا غایب باشگاه استقلال نپرسیده که چرا به عنوان یکی از چهره‌های قدیمی باشگاه استقلال از مدیرعامل باشگاه نخواسته که به جای خریدن بازیکنی که در لیست مازاد پرسپولیس بوده، برود و زمین کمپ حجازی را ترمیم کند؟ صحبت‌های خود حاجیلو نشان می‌دهد که در استقلال مدیریت هزینه نشده و تصمیم‌گیران این باشگاه موفقیت را تنها در خرید بازیکنان خارجی جستجو کرده‌اند. بازیکنانی که از نظر دیگر بازیکنان استقلال کیفیت فنی آن چنان بالایی ندارند و نمونه‌هایی از آنها به وفور در فوتبال ایران یافت می‌شود.
 
صحبت‌های بیژن طاهری نیز بیانگر وضعیت ناآماده بازیکنانی است که تازه به خدمت گرفته شدند. طاهری هم که یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال محسوب می‌شود در تازه‌ترین مصاحبه‌اش به عقب بودن بدن گونکالوس و تمرین نکردن منشا اشاره کرده است. سوال این است که مگر استقلال در نیم‌فصل دوم چند بازی برای جبران عقب‌ماندگی نیم‌فصل اول فرصت دارد که همین زمان را هم با جذب بازیکنان ناآماده و شاید نیمه آماده ازخود گرفته است؟

آیا بهتر نبود به جای جذب بازیکنانی که مشخص است دراستقلال به مهره‌های قابل اتکایی بدل نخواهند شد، تمام هزینه‌های جذب این بازیکنان را صرف خرید یک ستاره می‌کرد؟ شاید اگر بازیکن باکیفیتی به جمع استقلالی‌ها ملحق می‌شد دیگر بازیکنان هم به حضور خارجی‌های جدید معترض نمی‌شدند و باشگاه را به دلیل بی‌توجهی به خود و ناتوانی در تامین زمین تمرین، به نقد نمی‌کشیدند و این وضعیت ناامید کننده به وجود نمی‌آمد. مجموع ارقامی که برای جذب منشا، پاتوسی و گونسالوس هزینه شده بدون شک برای برون‌رفت از همه این بحران‌ها و ایجاد آرامش در استقلال کافی بود و شاید ته حساب باشگاه هم رقمی باقی می‌ماند.

منبع: پارسی فوتبال

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همین بازیکن که شما میگی جزو لیست مازاد بوده از بودیمیر که با حدود 10 میلیاردتومان با پرسپولیس قراردادبسته بهتره
بودیمیر دراین چندبازی چیکارکرده؟!
شما مطمئنی 10میلیارد را درست نوشتی ؟خیلیه ها!!!
Iran, Islamic Republic of
شما ها دارید از خرید پاتوسی می سوزید
Iran, Islamic Republic of
مالیات از کار گر ان بد بخت می گیرند در حلق پرسپولیس و استقلال می ریزند و چنان برای آنها تبلیغات می کنند که همان کارگر گرسنه که حقش را اینها خورده اند برایشان یقه پاره می کند .
دستی که از خودت نباشد با آن مار بگیر . پول زحمت خودشان که نیست پول مردم راهر طوری دو.ست دارند خرج می کنند
Iran, Islamic Republic of
به درک که به چه قیمتی می خرند اگر راست می گویند از پول خودشان بخرند چرا پول مردم گرسنه که نمی توانند 2 کیلو گوجه بخرند