جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۸
۸

دیوارنگاره جدید ولیعصر مزخرف است؟!

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 673744
گروه فرهنگی جهان نيوز: اواخر هفته گذشته بود که دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) به مناسبت روز مادر، با یک طرح زیبا و پرمفهوم به روز شد. اما همچون طرح های گذشته، اصلاح طلبان این طرح را هم از حملات سخیف خود در امان نگذاشتند و  در پوشش دفاع از نقش و حقوق زن به انتقادهای مضحک از این طرح به دلیل نشان دادن نقش مهم مادری پرداختند.



یکی از کاربران توئیتر در واکنش به این انتقادات نوشت: «چیه این دیوارنگاره که زن رو فقط مادر نشون میده! فقط باید تو نمایشگاه کنار ماشینا بایسته و برای تبلیغ. زن باید روغن موتور تبلیغ کنه. زن باید فقط تو مراسما بیاد جایزه رو بده دست مرد مسئول و بره. چیه این دیوارنگاره های مزخرف که زن رو مادر نشون میده»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به نظرم اون چیزی که دل بیمارت دوست داره رو دقیقا نگفتی
Iran, Islamic Republic of
آفرین!
خوب کنایه زده به دیدگاه پست غرب و غربزده و فمنیست ها در مورد ابزار مصرفی بودن زن!
زن بهترین نقشش همسری و مادری است و هیچ مردی نمی تواند این جایگاه را پر کند. باقی امور را عموما مردها می توانند انجام دهند. آگهی های مزخرف که جای خود دارد.
Iran, Islamic Republic of
اولا فضول بردن جهنم گفت هیزمش کم است دوم از نظراین افراد زن یعنی اینکه یک عده سلیبریت دلقک و مترسک بیایند در جشنواره ها و لباسهایی که دو راز شان یک زن پاکدامن...بپوشد و بیایند
وسط سن و عشوه گری کند خود نمایی کند...
فرانک
United States
شماها خودتان را ناراحت نکنید........
Iran, Islamic Republic of
اما شما خودت را ناراحت بکن!!
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی قشنگه. هر فطرت پاک و هر قلب سلیمی زیبایی مادر بودن رو درک می کنه . باید خیلی پست باشی که به اصل خودت که باعث ایجادته پشت کنی
Iran, Islamic Republic of
مشکا اینه که برخی از این دلقک های مرتجع حتی مادر و پدر واقعی شون را نمی شناسن.
Iran, Islamic Republic of
فطرت و ذات که خراب باشه، هر حرف چرتی رو این افساد طلبان می زنند... خرابه داداش خرابه.