سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳

تفاوت میانگین نرخ بیکاری در تهران با کل کشور

جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 673674
استاندار تهران، گفت: میانگین نرخ بیکاری کشوری ۱۱/۵ و در استان تهران ۱۲ درصد است و هیچ گونه کم کاری از سوی مدیران در ایجاد فرصت های شغلی پذیرفتنی نیست.
تفاوت میانگین نرخ بیکاری در تهران با کل کشور
به گزارش جهان نيوز، انوشیروان محسنی بندپی، بخشی از نتایج کارگروه شورای اشتغال استان را توئیت کرد و نوشت: میانگین نرخ بیکاری کشوری ۱۱/۵ و در استان تهران ۱۲ درصد است و هیچ گونه کم کاری از سوی مدیران در ایجاد فرصت های شغلی متناسب با رشد جمعیت در استان تهران پذیرفتنی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده خدا
United States
بر پدر و مادر دروغگویان ودروغ پردازان لعنت.
این چه آماریه واز کجا داری میای عزیز؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خوزستان با داشتن منابع عظیم نفت و گاز و انرژی و داشتن بنادر تجاری و مناطق آزادی تجاری و صنایع فولاد و نیروگاه ها و سدهای بزرگ و صنایع پتروشیمی و خاک حاصلخیز و موقعیت استراتژیک اما دومین استان در نرخ بالای 52 درصد بیکاری قرارداد.......
Iran, Islamic Republic of
هرچي تعريف بيكاري را ساده كنيد امار پايين مياد مثلا اگر كسي يك ساعت كار داشته شاغل محسوب ميشه در صورتيكه در بسياري از نقاط دنيا تعريف بيكاري با درامد است مثلا كسي كه ساليانه 3000 دلار درامد داشت بيكار محسوب نميشود اقتصاد دانان جيره خوار در خدمت خالي بندان تعاريف را چپكي ميكنند