سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳

خبرهای جدید از فیلم سینمایی «پایتخت»

جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 673654
یکی از حاشیه‌هایی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود موضوع حمایت یکی از اپلیکیشن‌ها به عنوان حامی نسخه سینمایی «پایتخت» است.
خبرهای جدید از فیلم سینمایی «پایتخت»
به گزارش جهان نيوز، چند روزی است که خبر ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» برای تلویزیون رسانه‌ای شده و این خبر را الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت» اعلام کرد، واکنش‌های متعددی به همراه داشت. از جذب کودکی برای پیوستن به «پایتخت» جدید تا پخش این تک‌قسمت 100 تا 120 دقیقه‌ای یا همان اسپشیال اپیزود در شب سال نو مصادف با میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر.

اما یکی از این واکنش‌ها موضوع اسپانسر و حامی مالی ساخت این پروژه است که برخی در فضای مجازی نوشته‌اند: «اپلیکیشن‌ها با یک هزینه 4 میلیاردی حامی مالی پروژه شب عید «پایتخت» شده است و اینکه دیگر سازمان اوج تن به همکاری با سازندگان «پایتخت» نمی‌دهد».

با پیگیری‌هایی که انجام دادیم یکی از دست‌اندرکاران مهم پروژه «پایتخت» شب عید در این باره توضیح داد: «اسپانسر نداریم، اپلیکیشن‌ها هم هیچ دخالتی ندارد. ما با خود تلویزیون کار می‌کنیم و تلویزیون سفارش ساخت این پروژه را داده است. هیچ اسپانسری در کار امسال ما وجود ندارد و این را هم بدانید آنها محض رضای خدا کاری انجام نمی‌دهد و مطمئن باشید اگر به عنوان حامی مالی «پایتخت» بودند همه می‌دانستند و همه‌جا اطلاع‌رسانی شده بود.

او تصریح کرد: همان‌طور که در برنامه‌ها و شبکه‌های دیگر این حمایت و پشتیبانی را انجام می‌دهند. واقعاً در شرایط سختی بازیگران و عوامل «پایتخت» را گردهم آورده‌ایم و به خاطر علاقه مردم به این مجموعه تلویزیونی و خواست رسانه‌ملی کار را به «شب عید» می‌رسانیم و هنوز نمی‌توانیم درباره نسخه سریالی فصل ششم «پایتخت» جزئیاتی را در اختیار بگذاریم. بعد از ساخت و پخش این پروژه می‌توانیم درباره آن پروژه صحبت کنیم که احتمالاً پخش آن به سال 99 برسد.

محسن تنابنده: پول کثیف جزء جدایی‌ناپذیر صنعت سینماست

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Mohamad
Iran, Islamic Republic of
هر اسپانسری که بخواهد حمایت مالی انجام دهد باید آن پروژه یا طرح همراستا با جهت گیری فکری آن اسپانسر باشد و اعمال نظرات آن اسپانسر را در برنامه خود بگنجاند ، حالا سازمان اوج چه چیزی را می‌خواسته تحمیل کند که گروه زیر بار نرفته خدا داند
Iran, Islamic Republic of
اگر خدا داند، بقیه حرفها گمانه زنی است.
برچسب زدن ممنوع! لطفا!
فرانک
United States
فکر نمیکنید ایده ی پایتخت دیگر کمی از مد افتاده؟؟
مردم در این شرایط بد اقتصادی احتیاج به یک ابر قهرمان مقاوم و مومن دارند تا بتوانند از نظر روحی شارژ شوند. ....