سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳

آیت‌الله جنتی: از هیچ فردی هراسی نداریم

جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 673648
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی روبه افول هستند و روز به روز قدرت آن‌ها کمتر و قدرت ما بیشتر می‌شود.
آیت‌الله جنتی: از هیچ فردی هراسی نداریم
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله احمد جنتی پنجشنبه شب در همایش جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید مغنیه که در سالن همایش پیامبر اعظم (ص) مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در این همایش بر سید عباس موسوی شهیدی که بعد از ۷۲ سال، به سالگرد شهادت او رسیدیم و بر شهدای مقاومت و امام موسی صدر شهید مفقودالاثر مقاومت سلام می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مقاومت در این نسل معجزه کرده و در جهالتی که دنیای غرب و شرق منهای خدا و ارزش‌های معنوی فکر می‌کنند، قدرت اسلام را زنده کرد، مقاومت نشان داد که اگر بایستیم همه قدرت‌ها را می‌شکنیم و هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را بشکند.

 رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: چهل سال مقاومت در این کشور قدرت‌های گذشته را نابود و قدرت اسلامی را برپا کرد، همه دشمنان دست به هم دادند تا بتوانند قدرت مقاومت را بشکنند اما نتوانستند. ما به غیر از آمریکا و آل‌سعود دشمنان بسیاری داشته که هیچ کدوم از ما راضی نبوده و می‌خواستند مقاومت ایران اسلامی را بشکنند اما به نتیجه نرسیدند.

وی گفت: به ما وعده دادند که مقاومت‌ها مقدمه ظهور و سربازآفرینی برای ظهور است و اکنون ظهور نزدیک است چراکه ما درحال جنگ با دشمنان هستیم و دشمنان تحریم‌ها را افزایش و نفت و اقتصاد ما را مورد تاثیر قرار داده‌اند اما ما همچنان ایستاده و به حرکت ادامه می‌دهیم.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه جوانان مقاومت مشت محکم بر دهن رژیم صهیونیستی زده و آمریکا را ذلیل می‌کنند، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی روبه افول هستند و روز به روز قدرت آن‌ها کمتر و قدرت ما بیشتر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دنیا همه ظالم بودن آمریکا را قبول کرده و از آل‌سعود مظلوم‌کش و اسرائیل کودک‌کش متنفر هستند، گفت: مردم کشورهای مختلف مقاومت گرسنگی و مشکلات مختلف را دارند اما مقاومت می‌کنند چراکه پیروزی آن‌ها نزدیک است.

دبیر شورای نگهبان از تهدیدهای دشمنان یاد کرد و گفت: دشمن در هر حالت شکست خورده است اما ما باید بایستیم و با همه وجود خواهیم ایستاد و از هیچ فردی هراسی نداریم هر چند به ما تهمت هم می‌زنند و ما را تروریست می‌خوانند، ننگ بر آن‌ها که مبارزان جبهه مقاومت را تروریست خوانده درحالی‌که مقاومت داعش را از عراق و سوریه بیرون کرد و اکنون داعش در افغانستان و جاهای دیگر حضور یافته که درآنجا نیز به شکست خواهند رسید.

وی ادامه داد: حکومت‌هایی که سربازان جبهه مقاومت را تروریست می‌دانند خود در حال کمک مالی به تروریست‌ها هستند و به‌خوبی نشان داده‌اند که هیچ شرف و ارزشی ندارند.

آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه مقاومت ارزان نیست، مطرح کرد: هر چند هزینه مقاومت را خواهیم پرداخت و آرزوی شهادت در مسیر جهاد را داریم و برای آن دعا می‌کنیم و به استقبال شهادت می‌رویم اما دشمنان از مرگ می‌ترسند؛ در جنگ هشت ساله ما هیچ کسی را جز خدا نداشته و دست‌های ما خالی بود و سابقه جنگ نداشته و جوانان ما نیز جنگ دیده نبودند اما آگاهانه به روی مین‌ها می‌رفتند چراکه به هدف ایمان داشتند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای مختلف در جنگ تحمیلی مقابل انقلاب ایران اسلامی ایستادند، عنوان کرد: جوانان جبهه مقاومت سپاه و لشکریان اسلام هستند که در مسیر شهدای کربلا گام برمی‌دارند و شهدا و خانواده‌های آنان موجب افتخار ما هستند.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه اسلام بیمه‌شده خون شهداست، خاطرنشان کرد: جوانان مقاومت در دنیا درحال گسترش هستند و روز به روز قدرت خود را افزایش می‌دهند به همین علت از دشمن هراسی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه جوان باید نسبت به بیانیه اخیر رهبر انقلاب اسلامی نگاهی توجه ویژه داشته باشند، گفت: اکنون فشارهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بسیار است و استکبار جهانی درحال محدود کردن ارتباط ما را با کشورهای مختلف است اما ما نیز همانند امام حسین (ع) زیر بار ذلت نمی‌رویم و دشمن باید بداند هر چقدر فشارها را بیشتر کند قدرت ملت ایران نیز بیشتر می‌شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای جنتی دیر افاضه کردید رهبری قبلا فرمایش کرده که اروپا اسراییل امریکا چند سال دیگر از بین خواهندرفت
Iran, Islamic Republic of
...`
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
شیر مرد انقلاب ...