کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله محمد مؤمن دار فانی را وداع گفت

2 اسفند 1397 ساعت 20:45

آیت الله «محمد مؤمن» عضو مجلس خبرگان رهبری، به دلیل بیماری دارفانی را وداع گفت.


به گزارش جهان نیوز، آیت الله محمد مؤمن عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان که از مدتی پیش در بستر بیماری بود، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. 

آیت الله محمد مؤمن عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان به‌دلیل مشکلات مغزی و تنفسی از جمعه 30 آذرماه در بخش آی‌سی‌یوی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری شد و از 8 دی ماه برای پیگیری روند درمان به بیمارستانی در تهران انتقال یافته‌بود.

آیت الله محمد مؤمن متولد سال 1319 در قم بود و از سوابق وی می توان به عضویت مجلس خبرگان رهبری، عضویت شورای عالی قضایی، نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری، عضویت شورای عالی سیاستگذاری و رئیس حوزه علمیه قم، عضویت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضویت مجمع جهانی اهل بیت(س)، عضویت هیئت امنای دانشگاه قم و ریاست دادگاه عالی قم، را برشمرد.

آیت‌الله محمد مؤمن، تحصیلات مقدماتی را در قم و ابتدا در مکتب خانه و سپس در «مدرسه جامع تعلیمات دینی» گذراند و همزمان به تحصیل در حوزه علاقه‌مند شد. وی با بهره‌گیری از اساتیدی چون امام خمینی(ره)، علامه طباطبایی، علی مشکینی، شیخ مرتضی حائری و سید محمدرضا گلپایگانی به درجه اجتهاد دست یافت.

منبع: فارس


کد مطلب: 673633

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/673633/آیت-الله-محمد-مؤمن-دار-فانی-وداع-گفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com