جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیام دبیرکل جبهه مردمی فلسطین برای «مادورو» از داخل زندان

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 673425
دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین که در اسارت رژیم صهیونیستی است، پیامی در اعلام همبستگی با ونزوئلا و رئیس جمهور این کشور ارسال کرد.
پیام دبیرکل جبهه مردمی فلسطین برای «مادورو»
به گزارش جهان نيوز، «احمد سعدات» دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین که اکنون در زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوس است، از داخل زندان پیامی برای «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا فرستاد.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، سعدات خطاب به مادورو گفت: توطئه‌های امپریالیسم آمریکا علیه ملت و دولت ونزوئلا را به شدت محکوم می‌کنیم.

در 23 ژانویه (2019)  «خوان گوایدو» رئیس مجمع ملی ونزوئلا و رهبر مخالفان مادورو در اقدامی که از سوی دولت این کشور تلاش برای انجام کودتا خوانده شد، خود را رئیس جمهوری موقت ونزوئلا معرفی کرد و سوگند یاد کرد.

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهوی آمریکا نیز به دنبال این اقدام گوایدو، او را رئیس جمهوری قانونی به رسمیت شناخت و در مقابل «نیکلاس مادورو» را رئیس جمهور غیرقانونی خواند.

همزمان با حمایت برخی کشورها از جمله آمریکا، کانادا، آلمان، برزیل و اروگوئه از تلاش رئیس مجمع ملی ونزوئلا برای کودتا در این کشور، ترکیه، ایران، روسیه و مکزیک این اقدام را محکوم و از مادورو اعلام حمایت کردند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *