شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

رمز بقای انقلاب در بیانیه گام دوم آمده است

سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 673177
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه رمز بقای انقلاب در ۴۰ سال گذشته به خوبی در بیانیه گام دوم انقلاب آورده شده است، گفت: در این بیانیه حدود ۴۰ بار نام جوان آمده است.
رمز بقای انقلاب در بیانیه گام دوم آمده است
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری که عصر امروز ۳۰ بهمن در روابط عمومی سپاه برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهید محلاتی، اظهارداشت: شهید محلاتی اقدامات بسیار موثری در انقلاب اسلامی داشت و فردی شجاع و پیشتاز بود.

وی افزود: در دفاع مقدس ۴ هزار شهید روحانی داریم و در سال آینده کنگره شهدای روحانیت برگزار می شود.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به جنایت تروریستی در جاده خاش _ زاهدان گفت: این جنایت به دست انسان های بی مبنا، بی خرد و متحجر انجام شد و اقدامی کور بود که نشان دهنده ضعف آنها بود.

وی ادامه داد: آنها وعده داده بودند که انقلاب به ۴۰ سالگی خود نمی رسد اما مردم با این سختی ها برخلاف سالهای گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر نمی شوند اما براساس آمار میزان حضور مردم بیش از ۳۹ سال گذشته بود.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان، گفت: اقدامی که جبهه استکبار به دست بعضی از ایادی خودش از جمله برخی کشورهای عربی انجام داد و از جغرافیای پاکستان استفاده کرد، نشان‌دهنده ضعف و زبونی آنهاست.

حادثه تروریستی زاهدان برای دشمن هزینه سنگینی خواهد داشت
وی با بیان اینکه این اقدام دشمن، برای آنها هزینه سنگینی خواهد داشت، افزود: پس از این اقدام تروریستی، یک خانم در مرحله اول دستگیر شد که او سرنخی برای خیلی از موارد دیگر بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند می‌زنند و می‌روند اما فکر نمی‌کردند اینگونه گرفتار شوند، گفت: علاوه بر کشف خانه تیمی و دستگیری عامل طراح این حمله، مقدار زیادی از مواد منفجره این تیم تروریستی کشف شد و اطلاعات خوبی هم به دست آمد اما این گام اول است و کسانی‌که عقبه این قضایا هستند باید بدانند هزینه آنها خیلی بیشتر از آن چیزی خواهد بود که تصور می‌کنند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه دشمنان به شیوه‌های مختلف پیام دادند که امسال جشن ۲۲ بهمن در کار نخواهد بود و اگر هم باشد بسیار کم رونق است، عنوان کرد:  امسال نه تنها ۲۲ بهمن بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشتیم بلکه ۹ دی‌ها و ۱۳ آبان‌های پرشکوه‌تری نسبت به سالیان گذشته در کشور برپا شد.

وی افزود: با اطلاعات و آمار می‌گویم که امسال میزان حضور مردم در ۲۲ بهمن از همه ۳۹ سال گذشته بیشتر بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه در برخی از استان‌ها مردم در سخت‌ترین شرایط آب‌وهوایی بیش از ۳۰ درصد رشد حضور نسبت به سال گذشته ثبت شده است، تاکید کرد: علاوه بر افزایش حضور کمی مردم، کیفیت راهپیمایی امسال و شعارهایی که در آن سر داده شد نیز نسبت به سالیان گذشته غنای بیشتری داشت.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه با بیان اینکه بیانیه گام دوم رهبری را نباید به عنوان یک بیانیه ساده نگاه کرد بلکه این بیانیه، منشور تثبیت انقلاب و چگونگی شکل‌گیری مرحله سوم انقلاب است، گفت:  یکی از مهمترین شاخص‌های دولت اسلامی، خدمتگزاری به مردم است و ما باید بدانیم که حکومت در اسلام «حکومت بر مردم» نیست بلکه «حکومت برای مردم» است.

رمز بقای انقلاب در بیانیه گام دوم آورده شده است
وی افزود: مهمترین پیام بیانیه گام دوم انقلاب این است که در حالی که دشمن وعده توقف یا نابودی انقلاب را می‌دهد، رهبر انقلاب اسلامی ۴۰ سال ابتدایی انقلاب را گام اول می‌بیند و مشغول برنامه‌ریزی برای آن است که جای شکر و سپاس خداوند متعال و قدردانی از نعمت ولایت و این مردم را دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه رمز بقای انقلاب در ۴۰ سال گذشته به خوبی در بیانیه گام دوم انقلاب آورده شده است، عنوان کرد: در این بیانیه حدود ۴۰ بار نام جوان آمده است. اعتماد و اطمینان مقام معظم رهبری به جوانان امروزی بسیار زیاد است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مقام معظم رهبری این است که محال است ایشان کلمه‌ای را بگویند که اعتقادی به آن نداشته باشند، افزود: مقام معظم رهبری اعتقاد راسخ دارند که جوانان امروز به مراتب بهتر از جوانان دوران دفاع مقدس هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، گفت: خطر نفوذ از خطرناک‌ترین خطرهای موجود پیش روی انقلاب اسلامی است و این نفوذ، هم نفوذ فکری و تغییر ذائقه فرهنگی ‌و هم نفوذ افراد را شامل می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ادامه داد: استکبار جهانی مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی دیده است و خود آمریکایی‌ها امروز اذعان دارند که انقلاب اسلامی شاخص‌های ابرقدرتی را از آنان گرفته است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف پیوند الهی مردم و ولایت است، عنوان کرد: بهترین خدمت به انقلاب را امروز کسانی انجام می‌دهند که پیوند امت با ولایت را تقویت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران ارگانی نظامی است ولی محدود به نظامی‌گری نیست، گفت: هرکجا خطری متوجه انقلاب شود، سپاه وظیفه و ماموریت حضور دارد؛ خواه در جبهه سخت، خواه در جبهه نیمه‌سخت و خواه در جبهه نرم.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه پرچم سپاه پاسداران و بسیجیان «انی احامی ابدا عن دینی» است، گفت: سپاه شهید می‌دهد و افترا و تهمت می‌شنود اما زهی خیال باطل که دشمن بتواند ما را از سنگرنشینی انقلاب خارج کند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه سپاه همه قوت‌ها را جمع می‌کند و افتخار می‌کند در بخش‌هایی، عالی‌ترین امکانات را دارد که دشمن خبری از بسیاری از آنها ندارد، تاکید کرد: سپاه نیروی انسانی کارآمدی دارد اما سرمایه اصلی سپاه، هویت دینی، معنویت گرایی و خداباوری سپاه است.

وی با بیان اینکه مادامی‌که سپاه هست انقلاب هست، تصریح کرد: سپاه آمده است که غربت اهل بیت(ع) را نائبان اهل بیت(ع) نداشته باشند البته سپاه اهل منطق، استدلال، رافت و عشق به مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در پایان با بیان اینکه خدمت‌رسانی برادران ما در سپاه محدود به فعالیت‌های قرارگاه خاتم نیست، گفت: سپاه در برابر دشمنان چهره‌ای «اشدایی» دارد و در برابر مردم از چهره‌ای «رُحَمایی» برخوردار است‌.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *