شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۶
سالک:

چرا دولت هنوز سخنگو ندارد؟

سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 673109
عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: از این بابت که باید خدارا بخاطر نعمت هایش شکر کنیم حرف درستی است اما منتی برسر مردم نداریم.
چرا دولت هنوز سخنگو ندارد؟
به گزارش جهان نيوز، احمد سالک عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی در واکنش به اظهارات وزیر جهاد کشاورزی که در پاسخ به چرایی گرانی های اخیر اقلام خوراکی مردم اعلام کرده بود خداروشکر کنید همین هم هست، اظهار داشت: شان ملت ایران بالاتر از این حرف ها است. ملت ایران این ظرفیت را دارد که علاوه براینکه به خودکفایی در اقلام کشاورزی و خوراکی دست یابد به صادرات در این زمینه اقدام کند.

وی با بیان اینکه پاسخ حجتی حرفی نادرست است، افزود: از این بابت که باید خدارا بخاطر نعمت هایش شکر کنیم حرف درستی است اما منتی برسر مردم نداریم.

سالک در پایان با بیان اینکه دولت در حال حاضر چندماه است که بدون سخنگو اداره می شود، خاطرنشان کرد: این ایراد به رئیس جمهور و هئیت دولت وارد است که چرا پس از گذشت چندماه دولت سخنگو ندارد هرچند ممکن است نتوانسته باشند سخنگویی پیدا کنند که گفتمان خوبی داشته باشد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه جاي دولت تبخير اميد ميلنگد فكر كنم بازنشسته نداشتن بيارن بعنوان سخنگو
Iran, Islamic Republic of
شايد بخاطر اين باشد لقمه چربي نباشه درش يا از طيف خودشون بازنشسته ندارن
Iran, Islamic Republic of
سخنگو می خوایم چه کار !!!!!!!!!!!!!!بیکارید ها!!!!!!!
ب ب ب
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
همین آقای حجتی برای سخنگویی مناسب است چون صورت مساله را پاک میکند و مشکلات را ریشه ای حل میکند خیلی هم خوبه دهن خبرنگارها را خوب میبنده ....
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
وقتی سخنی برای گفتن ندارد ، سخنگو می خواهد چکار ؟!!!