جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۱۳۴
گرامی مقدم، فعال اصلاح طلب:

روحانی کشور را از تحریم نجات داد و به سمت رونق اقتصادی برد/ اگر آمریکا به برجام برگردد هم دلار ارزان می‌شود هم ارزش پول ملی برمی‌گردد/ دولت روحانی سمبل تعامل با جهان است

سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 673055
اگر دلواپسان بر سر کار بودند امروز با خروج آمریکا از برجام آنها نیزخروج کرده و کل جهان را علیه ایران بسیج کرده بودند.
روحانی کشور را از تحریم نجات داد و به سمت رونق اقتصادی برد/ اگر آمریکا به برجام برگردد هم دلار ارزان می‌شود هم ارزش پول ملی برمی‌گردد/ دولت روحانی سمبل تعامل با جهان است
گروه سیاسی جهان نيوز: اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با روزنامه آرمان، ضمن احصای چند دستاورد تخیلی برای دولت و برجام گفته است: «اگر دلواپسان بر سر کار بودند امروز با خروج آمریکا از برجام آنها نیز خروج کرده و کل جهان را علیه ایران بسیج کرده بودند». هرچند جامعه به خلاف گویی عامدانه اصلاح طلبان عادت کرده اند، اما باید به این فعال سیاسی گفت که قطعا اگر منتقدان برجام بر سر کار بودند، از همان اول هیچ گاه این سند خسارت بار، بدون تضمین، پر نقص و پر ابهام را امضا نمی کردند که کار به جایی برسد که اصلی ترین طرف قرارداد یا کدخدای اصلاح طلبان، به راحتی آن را پاره کند و دست مذاکره کنندگان به هیچ بند باشد. اوج گیری وقاحت آنجایی است که تریبون داران این جریان پس از سه سال وارد کردن خسارات سنگین به کشور، نه تنها از مردم عذرخواهی نکرده اند بلکه از مردم انتظار تقدیر به خاطر ادامه حضور در برجام و تن دادن به بازی اروپای خدعه گر هم دارند. جالب تر آنجاست که راه حل مشکلات کشور را برگشتن آمریکا به برجام می دانند و سعی در القای دوگانه فریبکارانه ترامپ و اوباما دارند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*مخالفان رئیس جمهور با ایجاد طرح سوال یا استیضاح در مجلس می‌خواهند از فضای کنونی کشور سوء استفاده کنند. انتقام‌گیری از رئیس جمهور جزء برنامه‌های مخالفان آقای روحانی است.

*پس از برجام در طی چهارسال دولت اول آقای روحانی ما شاهد تک رقمی شدن نرخ تورم، افزایش صادرات در حوزه نفت و دیگر حوزه‌ها، کنترل ارزش پول ملی به مدت چهارسال و افزایش نرخ اشتغال بودیم. بنابراین آقای روحانی بود که کشور را از ورطه تحریم‌ها و از ذیل فصل هفتم شورای امنیت بیرون کشید و موجب حرکت به سمت رونق اقتصادی در کشور شد که پس از آن شاهد رفت و آمدهای بسیاری از شرکت‌های بزرگ اقتصادی در چهار سال پس از تحریم‌ها بودیم.

*انگار عده‌ای در داخل ماموریت دارند و نشسته‌اند که فقط چوب لای چرخ دولت بگذارند و از هر طریقی به دولت فشار بیاورند. ما در همین هفته‌های گذشته شاهد بودیم که به عنوان مثال صدا و سیما در مساله مطالبات کسانی که برای خودروها ثبت نام کرده اند بیش از آنکه به آرام کردن جو بپردازد با پخش اخبار به نوعی به جامعه القا می‌کرد که درصدد است این اعتراضات ادامه پیدا کند...فکر می‌کنم با تامین منافع جناحی قطعا به منافع ملی آسیب می‌رسد.

*اینها زمانی که خود در دوره 8 ساله احمدی‌نژاد بر سر کار بودند و از رئیس دولت وقت حمایت می‌کردند به تمام منتقدان می‌گفتند که آقای احمدی‌نژاد رای آورده و باید به رأی مردم احترام گذاشت؛ خوب اکنون نیز این افراد دندان بر سر جگر بگذارند تا دوره آقای روحانی تمام شود و خود را در معرض رأی مردم قرار دهند تا مشخص شود جامعه تا چه میزان دیدگاه آنها را برای اداره کشور قبول دارد. دولت روحانی، اعتدالگرایان و اصلاح طلبان سمبل دیدگاه مذاکره و تعامل با جهان و دوری از تشنج هستند و این افراد سمبل برهم زدن توافقات و تفاهمات بین‌المللی، کشاندن کشور به شرایط پیچیده هستند. مردم بین این دو دیدگاه انتخاب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:
اگر حاکمیت هم نگذارد مردم باز ما را انتخاب می‌کنند

*آقای روحانی که علاقه‌مند به افزایش تورم نیست، بلکه موافق کاهش تورم بود و حتی در دولت یازدهم نیز بر این امر صحه گذاشت و انجام داد. روحانی می‌داند که ریشه این مساله سیاسی و در خارج از کشور است به همین دلیل در تعامل با جهان توافق برجام را به نتیجه رساند که نتایج خاص خود را داشت. حال آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند و با خروج خود، ایران را نیز مورد تحریم‌های شدید قرار دادند. در چنین شرایطی آقای روحانی یا هرفرد دیگری با محدودیت‌هایی مواجه و اثرات تحریم بر کشور ملموس است. به عنوان نمونه اگر اکنون اعلام شود که آمریکایی‌ها به برجام بازگشتند و تحریم‌ها تعلیق شده مجددا ارزش پول ملی کشور به حالت سابق باز خواهد گشت و ما شاهد دلار زیر 10 هزار تومان خواهیم بود و بسیاری از شرکت‌ها به ایران خواهند آمد، بسیاری از کالاها بیمه و بنادر رونق خواهند گرفت.

*اگر دلواپسان بر سر کار بودند امروز با خروج آمریکا از برجام آنها نیزخروج کرده و کل جهان را علیه ایران بسیج کرده بودند. آقای ظریف در مجامع بین‌المللی خیلی شفاف و روشن به اروپایی‌ها توصیه می‌کند که شما دنباله رو آمریکا نباشید.

*موافق شرکت هوشمندانه در انتخابات هستم. معتقدم این رویکرد که اگر شورای نگهبان نامزدهای ما را رد صلاحیت کرد اصلا به انتخابات ورود پیدا نکنیم، غلط است؛ چرا که این اشتباه بزرگی بود که اصلاح‌طلبان در مجلس هفتم انجام دادند و نظریه خروج از حاکمیت بلایی بود که به جان اصلاح طلبان و کشور افتاد.

*درشرایط کنونی به مصلحت کشور است که شورای نگهبان از انتخابات گذشته هم مثل گروه های سیاسی تجربه کسب کند ومنصفانه‌تر عمل نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ساده لوح ها
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
" بصیرت" مولفه ای است که ذاتی است. فردی که بصیرت دارد اتفاقات را درست درک وتحلیل می کند و تصمیم می گیرد واین امر به هیچ عنوان به سطح تحصیلات و یا رشته تحصیلی افراد ربطی ندارد . افراد زیادی پیرامون خود می بینیم که علیرغم داشتن کمترین سواد علمی از آگاهی ودرک بالایی برخوردارند در حالیکه افرادی چون صادق زیبا کلام واین آقای وامثالهم علیرغم ادعا و پرستیژ روشنفکری حتی هنوز درک نکرده اند که با برجام چه خسارت جبران ناپذیری به کشور زده اند.
اینها همان منتفعین برجامند که احتمالا کری تضمینشان کرده شاید منظور از امضای کری را آن موقع که مطرح شد ما خوب درک نکردیم.
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
5 سال از فرصت طلایی کشور را با برجام نافرجام هدر دادن و صنعت 30 میلیارد دلاری هسته ای رو تخریب کرده اند و تحریم های دوبله و سوبله آیسا و کاتسا رو تحویل گرفتن طلبکار هم هستن !
iman
Iran, Islamic Republic of
سنبل خسارت...
Romania
اره دیگه رونق اقتصادی تو جیب شماست باید هم از دولت حمایت کنید ولی مردم در فلاکتن وبدبختی اقتصادی به سر می برند . رو که نیست روی این جما عت سنگ پای قزوینه
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
برجام خسارت محض بود زیرا زیرساخت های هسته ای ایران را نابود کرد اما زیرساخت های تحریم های ظالمانه حفظ و تقویت شدند.
سوال
Iran, Islamic Republic of
حتی ترکمنچای هم نسخه فارسی داشت چرا برجام نداشت ؟!
Canada
اگر دلواپسان بر سر کار بودند تن به این خیانت برجام نمیدادند.
Iran, Islamic Republic of
بعضی میگن دولت فقط تدارکاتچیه
آیا تدارکاتچیه یا واردات چی یا دلارپاش چی یا...؟
اگه اختیار نداشت چطور این همه افتضاح را انجام داد؟
...!!!!!
مخالف برجام
Iran, Islamic Republic of
استیضاح یک مطالبه عمومی ان شاءالله که محقق بشود.
منتقد
Iran, Islamic Republic of
وقتی در توزیع خودرو و گوشت قرمز و رب گوجه و پوشک و لاستیک و غیره مشکل وجود دارد یعنی دولت توان اداره کشور را ندارد .
Iran, Islamic Republic of
کاشکی فقط توان نداشت !‌تعمد داره که اینطوری باشه !
کامران
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان باید پاسخگوی تورم 400 درصد فعلی و دلار 12000 تومانی و گوشت 120 هزار تومانی باشند و فرار به جلو نکنند.
باهات شدیدا موافقم ۱۷:۰۷
Iran, Islamic Republic of
این تعمد در ناکارامد بودن و شرایط سخت و تورم و گرانی ، چیزیه که یا از اون غافلیم یا رومون نمی شه بگیم یا دلمون نمی خواد این حجم از خیانت رو باور کنیم !
ولی باید باور کنیم که دست ها و قصد و غرض هایی در کار است تا جان مردم به لبشون برسه و از اونجایی که می بینن هنوز مردم جان به لب نشدن قراره اوضاع رو از این هم بدتر کنن
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ! خودت یه راهی پیش پام بزار . از دست اصلاحاتیا بخندم یا گریه کنم 😟😢😭😂😆
Iran, Islamic Republic of
قضاوت درباره دیگران و داستان نویسی، کار همیشه اصلاح طلب برای توجیه است.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان، راجع به کاری که اتفاق افتاده لال می شوند بی خودی بزرگ نمایی می کنند و تمام تقصیرها را گردن شخصیت های داستان هایشان می اندازند.
مالک
Iran, Islamic Republic of
گر دلواپسان بر سر کار بودند امروز با خروج آمریکا از برجام آنها نیزخروج کرده و کل جهان را علیه ایران بسیج کرده بودند.


راس میگی؟؟؟

الان شما ها که با خروج آمریکا خارج نشدید همه دنیا علیه شما بسیج نشدن نه؟؟؟!!!!


پس این دلار چرا اینجوریه؟؟

پراید چرا 47 تومنه؟؟

ساندرو چرا 145 تومنه؟؟

گوشت چرا 115 تومنه؟؟

خونه چرا سه برابر شده؟؟

بیکاری چرا غوغا میکنه؟ بجز فامیلای مسئولین البته

ارزش پول ملی چرا هی میخابه؟؟؟؟؟

میگم اگه بتن نمیریختین تو تاسیسات هسته ای و دنیا علیه شما بسیج نمیشد دلار چند بود؟؟

بالای 20 تومن حتما؟؟؟؟!!!!!!



ممنون از اینهمه لطفتون.

کاش یکی بود وسط پیاده روها دیوار میکشید!!

اینو گفتم مردم بدونن جنس حرفهای شما از چیه؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت دولت است و به تحریمها و خروج ترامپ از برجام مربوط نیست .
امید
Iran, Islamic Republic of
در 4 سال اول دولت روحانی رکود مطلق اقتصادی بود و بسیاری از کارخانجات بزرگ از جمله ارج و آزمایش و پارس الکتریک و قند ورامین و غیره تعطیل شدند و در 2 سال اخیر هم رکود تورمی داریم و رونق اقتصادی وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
باید به هوش وذکاوت کسانی مثل آقا آفرین گفت .
ما نمی دانستیم در قبال بتن ریزی قلب راکتور اتمی اراک و اکسید شدن 10 تن اورانیوم غنی شده و بر چیدن 17 هزار ساتریفیوژ نطنز بالمره تمام تحریم ها برچیده شده است . ...
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
..
Iran, Islamic Republic of
سناریوی بعدی دولت غربگرا لو رفت :
آمریکا به برجام میگرده دولتم که قیمت دلار دستشه بعنوان مثال 2000 تومن قیمت دلار رو پایینتر میاره بعد میگه ببینید آمریکا به برجام برگشت چقد خوب شد حالا بیاید fatf و پالرمو رم تصویب کنید ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چقدر این اصلاح طلبان پر رو هستند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دلواپس انقلاب بودن شرف داره به وطن فروش بودن
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تو بخواب در دریای توهماتت ! خود به خواب زده را لگد هیچ واقعیتی بیدار نمیکند !
Iran, Islamic Republic of
سر خودتو شیره نمال

واقع امریکا برگرده درست میشه/ وقتی ترامپ احمق پاره کرد یهو دلار رفت بالا/ زمان اوباما برجام داشت خوب پیش می رفت
Iran, Islamic Republic of
تو سرخودتو شیره نمال .دلار در زمانی که هنوز ترامپ برجام رو پاره نکرده بودبه هشت هزارتومان رسید. وهمه میدانند بازی دولت رو که.......
Iran, Islamic Republic of
قبل از برجام دلار 3 هزار تومان و گوشت 25 هزار تومان بود.
Iran, Islamic Republic of
به ظریف بگو.ظریف رسما اعلام کرد که اوباما بیشتر از اونکه به فکر عمل به تعهدات امریکا در برجام باشه ،به فکر جلوگیری از استفاده ایران از منافع برجام بود.
Iran, Islamic Republic of
وای . یعنی هنوز آدمهایی توی ایران پیدا میشن که به برجام و آمریکا امید داشته باشن ؟ خود ظریف و روحانی هم امیدشون رو از دست دادن و هنوز بعضی ها توی توهمات هستن ....
Iran, Islamic Republic of
مثلا اون مقع چه خبر بود!؟ چهار پنج سال رکود کامل بعدش هم که این وضعیت. با طناب پوسیده شما رفتیم تو چاه. اشتباه کردیم اقا اشتباه.. باید منطقی بود و این رو قبول کرد. استراتژی انتظار نتیجه از مذاکره اشتباه بزرگی بود.
خخ
Iran, Islamic Republic of
با خروج ترامپ از برجام و تشدید تحریم ها دلار از 19000 تومان به 12000 تومان سقوط کرد.
Iran, Islamic Republic of
....
بدبخت ندانم وطن
Iran, Islamic Republic of
آقا نکنه من تو بنگال یا تانزانیا یا بورکینافاسو زندگی می کنم!!!! چرا این چیزی که این بابا میگه توجایی که من زندگی می کنم و بهمدبدروغ گفتند ایرانه رو نمیبینم. من کجام؟ یکی کمک کنه. این بابا توهم زده یا من توهم زدم. چی شده
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
شرم و حیا هم خوب چیزیه.
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست دوره کیا شده...!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اینو داشته باش از من که ؛
فتنه گری شمااصلاح طلبان و در راس آن ممد خاتمی
باعث گستاخی دشمنان ایران شده اید
اگر امثال رضا خاتمی و دیگر دوستان ... اصلاح طلب ، با همکاری منافقین و سلطنت طلبها ، از امریکا درخواست تحریم علیه ایران نمی کردند ، الان حالو روزمان بهتر ازینا بود
مرگ بر اصلاح طلبان منافق وطن فروش
مطلع
Iran, Islamic Republic of
...و مهدی هاشمی در دولت قبل گرای تحریم به دشمن می دادند.
خخخخخخخخخه
Iran, Islamic Republic of
عجب رویی دارید شما اصلاح طلبا !
مملکتو دستی دستی دارید به فنا می دهید و ادعا هم دارید ؟
تا زمانیکه خاتمی و دارو دسته اش دست از خیانت بر ندارند ، دشمنان هم دست از ایران بر نمی دارند
چون میدانند که در ایران آدمهای خود فروخته ، خائن و وطن فروش حاضرند از درون کشور را به آشوب بکشند . البته کور خوانده اند
Iran, Islamic Republic of
آقای اصلاح طلب شما برو خودتو گلابی برجام فرض کن نه ما مردم رو. ....
Iran, Islamic Republic of
من امیدوارم که خدای تبارک و تعالی ما را بیدار کند و افراد ملت ما را بیدار کند. آنهایی که در خواب هستند، آنهایی که باز هم خواب می‌بینند، آنهایی که خواب امریکا را می‌بینند خدا بیدارشان کند...

امام خمینی ره
29 فروردین 1364
Finland
خيلي ....
Iran, Islamic Republic of
شب بخیر ؟
از کجا آمدی
مرگ بر خاتمی فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
گوشت کیلویی 120 هزار تومان چرا ؟ !!!!!!!!!!
پراید 50 میلیون تومان چر؟ !!!!!!!!!!
دلار بالی 12 ماندو پایین نیومد چرا ؟ !!!!!!!!!!
هرچند امثال شما اصلاح طلب ها معنی گرانی را نمی فهمید
Iran, Islamic Republic of
...
چرت نگو
Iran, Islamic Republic of
.... واقعیت جامعه را بگو اگر بنا به آیات مبارکه قران ، کرو کور و لال نیستی و نیز منافق و وابسته و نوکر بیگانه نیستی .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
سلام
Iran, Islamic Republic of
با اظهارات این روزهای اصلاح طلبان، یک موضوع دارد روشن می شود و آن اینکه این عزیزان جز انتقاد از رقیب، حرفی برای گفتن ندارند. حتی وقتی میخواهند از خود تعریف کنند، می گویند ما همانیم که رقبایمان بد هستند! با این اوصاف، چطور این مغزها را ماهواره ها ندزدیده اند و نبرده اند آنور آب، خدا عالم است.
Iran, Islamic Republic of
اقا زاده ها و باباييها و دادشي هاي سالها منتظر گرين كارت و اموال و داراييهاي انها در امريكا و اروپا را نجات داد
Iran, Islamic Republic of
اخر زمان شده هيهات من الذله
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
ح
Iran, Islamic Republic of
خیلی غافلید یاخودتان را به کوچه علی چپ میزنید وشاید هم به گفتن این چندیات مجبورتان کردند ........!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
احسن به شما آقاي اسماعيل گرامي ، شما مردم را چه فرض كرده ايد ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با این گرانی و فشار مردم این ...............خدا یا رحم کن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
رامین
Iran, Islamic Republic of
واقعا این آقای گرامی مقدم نوبره از نوادر روزگاره که با این تحلیل آبدوغ خیاری خودش اسباب خنده مردم شده
اصغر
Mozambique
بنام خدا.
تصویری که از این بنده خدا ضمیمه خبرشده، گویای این هست که ،احتمالا خانوادشو گروگان گرفتند تابیاد این حرفهارو بزنه.
نگرانی عجیبی تو صورت ونگاهش هست.
جاداره نیروهای امنیتی وآتش نشانی ورود کنند!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
حسن
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خدایا این جماعت را از خواب نادانی بیدار فرما.
علی
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
می خواستم جواب این روبدم وقتی دیدم می گه روحانی کشورو ازتحریم نجات داد دیدم چی بگم ....
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان دشمن شاد کن !!
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقااسمال من ازهمکاران قدیمی تودران دانشگاه هستم یک بسیارمتاسفم که باتوهمکاربودم لطفابگومدرک تحصیلیت چیه چه جوری گرفتی تواون دانشگاه چه کاره بودی که تورو باآن سابقه عضو حزب کردن وسخنگو البته وقتی ریسش اونه ازتوچه توقعی
United Arab Emirates
دقیقا درست میگید منم توی همون دانشگاه که فرمودید همکارشون بودم....
Iran, Islamic Republic of
....
عمار
Iran, Islamic Republic of
این اصلاح طلبان آمریکایی اگراین خضعبلات رانگویندچی بگندبدبختهایک امام زاده ای درست کردندکمرشون هم زده موندندچیکاربکنندخاک برسرشان شد
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا خجالت نمی کشی !!!! سنگ پا
As
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
حرفی بزن که با عقل جور دربیاید
محمد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم پنج سال است که در خواب بوده یک هو بیدار شده
حامد
Iran, Islamic Republic of
چه حرف خنده داری زده. وقتی روحانی بر سر کار آمد قیمت دلار 3000 تومان بود. روحانی با اروپا و آمریکا به توافق رسید و به گفته خودشان همه ی تحریم ها برداشته شد. آیا قیمت دلار کاهش یافت؟ نه بلکه مقداری هم افزایش یافت.

امروز نیز به فرض محال اگر آمریکا برگردد قیمت دلار یک ریال هم کاهش نمی یابد.
این دست آورد تفکرات اصلاح طلبان و روحانی است
Iran, Islamic Republic of
روحانی و رونق اقتصادیٍ . جک سال رو گفتی.
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
دیدی آقای اصلاح طلب داری دوباره به آمریکا گرا میدی ؟!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
با این وضع خدا مگه بهمون رحم کنه!!!!
مجید
Iran, Islamic Republic of
....
عجب صبری خدا دارد
Iran, Islamic Republic of
خخبخخ ، خدا خیرت بده خیلی خندیدم
مجید
Iran, Islamic Republic of
اقای اصلاح طلب !!! آمدیم و اصلا برجامی نبود اون وقت روحانی تون چکار می کرد؟!!! مگه روز اول که قول داد حرفی از برجام زد؟!!!
من بهش رای میدم کدش چنده
Iran, Islamic Republic of
این الان مصاحبه کرده یا استنداپ کمدی؟ کدش چنده تو خندوانه بهش را بدم. خدایی چرا این برنامه ها رو بیشتر نمی کنید و زمانش رو هم طولانی کنید. اینا خوب استند اپ می کنند. دم عیده غم و غصه ها مون با خنده موقتا فراموش میشه
مجید
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا ایران زندگی میکنه؟!
رضا
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
مشکل مدعیان اصلاحاتچی اینکه یا دشمن را نمی شناسند یا اینکه خودشون رو به نشناختن زدند!!! اینقدر آش برجام شور شده که خود روحانی و ظریف هم از کرده خودشون پیشیمون هستند. یکی به این آقای خوش خیال (گرامی مقدم) بگه خواب دیدی خیر باشه!!!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب گرامی مقدم؛ هیچگاه موافق سیاه نمایی از اوضاع کشور نبوده و نخواهیم بود. ولی میشه بگید چه رونق اقتصادی برای کشور شما مدعیان اصلاحاتچی به ارمغان آوردید. سعی کنید قبل از حرف زدن سری به مسائل اقتصادی بزنید و بعد افاضات بفرمائید. گویا از همه جا بی خبری!!!
Iran, Islamic Republic of
مسعود ده نمکی کجایی که ببینی چه فیلمها و سریالهای طنزی که میشه از حرفهای اصلاح طلبان ساخت . مطمئن باش رکورد فروش را در جهان خواهد شکست . پس دست بکار شو و مردم را بشدت بخندان از حرفهای اصلاح طلبان
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب گرامی مقدم؛ گفتید دولت روحانی سمبل تعامل در جهان است!!!؟؟ یاد یک مسأله افتادم. و سئوال می کنم چرا هر بار که دولت در اختیار شما مدعیان اصلاحاتچی می افته اوضاع بین المللی کشور به هم می خوره؟؟ چه جور خدمتتان عرض می کنم. پرونده هسته‌ای کشور در دولت خاتمی لو رفت و دیدید علی رغم اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای فقط چند کشور مثل سوریه. لبنان و فلسطین همراه با ایران بودند و اجماع سنگینی علیه کشور اتفاق افتاد تا اینکه دولت احمدی نژاد عنوان را در اختیار گرفت و نتیجه تلاشش برگزاری جنبش عدم تعهد در ایران بود که به جز آمریکا. اسرائیل و کانادا کشورهای دنیا حقانیت جمهوری اسلامی ایران را در فعالیتهای صلح آمیز هسته‌ای پذیرفتند و حتی کشورهای منطقه هم جرأت عرض اندام نداشتند. اما در دولت خاتمی مسأله حیثیتی انتقال زنان و دختران ایرانی به کشورهای عربی اتفاق افتاد و شما صداتون در نیامد!!!؟؟؟ در دولت روحانی هم دیدید که دیپلماسی به اصطلاح موفق شما نه تنها در منطقه موفق نبود بلکه اونقدر ضعیف بود که کنفرانسی مثل ورشو علیه جمهوری اسلامی ایران برگزار میشه و بازهم شما صداتون در نیامد!!!؟؟؟
Romania
....
خخ
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
زیاد جدی نگیرید این حرفها را.چند وقت است به برکت برجام دارو گیر نمی اید.....!!÷
حسين
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت زده ولي مفت حرف نزده. با اين حرفاي مفت حتما كاسبي ميكنه.
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
انصاری
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بهتر نیست خودتون اعتراف کنید؟!
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
تا کی بهه مردم میخواهید دروغ بگید .... من یه روزی طرفدار اصلاحات بودم ولی پشیمانم ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
شما راست می گید روحانی کشور را از تحریم نجات داد و به سمت رونق اقتصادی برد
ما تمام مردم یادمون هست که قبل از آمدن آقای روحانی نه نان داشتیم و نه آب همه داشتیم تلف می شدیم شماها بودید که ما ملت رو نجات دادید
سلام
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر شماها هم در مجلس نبوديد خيلى از اين اتفاقها اتفاق
نمى افتاد،،،
محمود
Iran, Islamic Republic of
این آقا اینقدر گیج است که می گوید"پس از برجام در طی چهارسال دولت اول آقای روحانی ما شاهد تک رقمی شدن نرخ تورم، افزایش صادرات..." در حالیکه تا دو سال اول روحانی هنوز برجامی در کار نبود. ..
قناری
Iran, Islamic Republic of
....
علی قلم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
یاسر
Denmark
روحانی کشور را از تحریم نجات داد و به سمت رونق اقتصادی برد
آقا بسه دیگه صبح شده بیدار شو عزیزم پرخوری کردی خوابهای شیرین میبینی.پاشوبریم صف گوشت.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
منطق این آقا در وارونه نمایی حقایق مشابه منطق غربیها و آل سعود است ....
شریف
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...