پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

احتمال بررسی بودجه 98 به صورت سه شیفته

سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 673054
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه مجلس جلسه‌ای برگزار خواهد کرد و احتمالاً جلسات مجلس برای بررسی بودجه به صورت سه شیفته خواهد شد.
احتمال بررسی بودجه 98 به صورت سه شیفته
به گزارش جهان نيوز، احتمالا جلسات بررسی بودجه ۹۸ سه شیفته خواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مسعود پزشکیان در جریان بررسی جزئیات بودجه ۹۸ در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس و در پاسخ به تذکر محسن کوهکن نماینده لنجان، درباره مدیریت جلسات صحن در زمان بررسی بودجه، گفت: حجم پیشنهادات بسیار زیاد است و نمایندگان درخواست دارند تا همه پیشنهاداتشان شنیده شود.
 
وی افزود: ما تلاش می‌کنیم که با صحبت با نمایندگان آن دسته از پیشنهادات که قابلیت مطرح شدن ندارد را اجازه طرح در مجلس ندهیم. ولی با آئین نامه موجود چاره‌ای جز این نداریم.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته هیئت رئیسه جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد و احتمالاً جلسات مجلس، برای بررسی بودجه به صورت سه شیفت خواهد شد در نهایت هیئت رئیسه و مجلس در این باره تصمیم‌گیری می‌کنند.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *