جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ماجرای مجری شدن «امیرحسین رستمی»

سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 673050
تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «شوتبال» ماجرای انتخاب «امیرحسین رستمی» به عنوان مجری برنامه و همچنین ساختار این برنامه جدید شبکه نسیم را گفت.
ماجرای مجری شدن «امیرحسین رستمی»
به گزارش جهان نيوز، «مقداد مومن‌نژاد» تهیه کننده برنامه «شوتبال» که این شب‌ها از شبکه نسیم پخش می‌شود، گفت: از اردیبهشت ماه سالجاری و پس از طی مراحل تحقیق که ۹ ماه طول کشید، کار تولید را آغاز کردیم. این برنامه کاملاً توپ محور است و ۸۰ درصد مسابقات که در برنامه وجود دارد به نوعی با توپ انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در برنامه ۱۵ بازی مختلف وجود دارد که مهمانان برنامه از طریق قرعه‌کشی، ۵ بازی را انتخاب کرده و با یکدیگر رقابت می‌کنند. در کل ۶۵۰ امتیاز نیز در نظر گرفته شده که اگر هر شرکت کننده‌ای بتوانند از این ۶۵۰ امتیاز به ۴۵۰ امتیاز برسد، در پایان برنامه برنده جایزه نفیس شوتبال خواهد بود.


وی توضیح داد: در هر برنامه ۵ بازی انجام می‌دهیم ولی مجموعه بازی‌هایی که همه را خودمان ساخته‌ایم ۱۵ بازی است. مثلاً یکی از بازی‌هایمان فوتبال دستی ۶ متری است و یا دارت که در ابعاد ۵ متر در ۵ متر ساخته شده، یکی دیگر از بازی‌هایمان هم دروازه‌ای است که پرتابل است. کلاً همه بازی‌های ما پرتابل است و وارد استودیو می‌شوند. ضمن اینکه ما هیچ صندلی در استودیو نداریم و از ابتدا تا انتها همه برنامه مسابقه است و جایی برای گفت‌وگو نیست. حتی تماشاچی هم می‌ایستد و بازی‌ها را پیگیری می‌کند.

مومن‌نژاد در پاسخ به این سوال که این مسابقات با چنین ابعادی در چه مساحتی برگزار می‌شوند؟ گفت: ما ۱۴۰۰ متر دکور داریم که در یک سوله بسیار بزرگ برپا شده است. تمام زوایای استودیو و ۳۶۰ درجه دکور دارند.چون ابزار مسابقات ما بزرگ هستند و یا شوت‌های ۸ تا ۱۰ متری در برنامه زده می‌شود ما به یک فضای فلت نیاز داشتیم که در این دکور همه اینها مهیاست.

این تهیه کننده با بیان اینکه تا به حال ۴ قسمت از برنامه پخش شده و بازتاب‌های خوبی نیز درباره آن داشته‌ایم، درباره اهداف ساخت چنین برنامه‌ای عنوان داشت: هدف ما تزریق هیجان و بازی در میان خانواده‌هاست تا پدر و مادرها با بچه‌های خود بازی کنند. و وقتی بیرون هم می‌روند با هم از فضای باز لذت ببرند، بازی کنند و شاد باشند.


وی درباره اینکه چرا علی‌رغم حضور چهره‌ها در این برنامه گفت‌وگویی صورت نمی‌گیرد؟ اظهارداشت: گفت‌وگو هم بین بازی‌ها اتفاق می‌افتد و هدف برنامه ما نیست و تلاشمان ایجاد نشاط است. مهمانان برنامه نیز بیشتر ورزشکاران، هنرمندان و افراد معروف جامعه هستند، اما ما ترجیح داده‌ایم به وجه هیجان انگیز ماجرا که همان رقابت است بپردازیم.

وی همچنین در توضیح انتخاب امیرحسین رستمی برای اجرای برنامه نیز گفت: شبکه نسیم مانند سایر شبکه‌ها مجری ثابت ندارد، بقیه مجری‌هایی هم که در فضای ورزشی کار می‌کنند، همه درگیر بودند اما امیرحسین‭ ‬رستمی هم از سوی شبکه پذیرفته شد و هم توانایی‭ ‬ایجاد‭ ‬فضای‭ ‬شاد‭ ‬و‭ ‬هیجان‌انگیز‭ ‬را‭ ‬در‭ ‬برنامه‭ ‬دارد‭.

او هم بازیگر موفقی است و هم در اجرا و ورزش موفق است ضمن اینکه در رشته تنیس بسیار موفق است.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *