جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

دولت چقدر از روسیه وام گرفته است؟

سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 672998
عضو هیئت‌رئیسه مجلس توضیحاتی درباره مصوبه پارلمان پیرامون رقم دقیق وام از روسیه ارائه کرده است.
دولت چقدر از روسیه وام گرفته است؟
به گزارش جهان نيوز، علیرضا رحیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی نوبت عصر امروز(دوشنبه، 29 بهمن) پارلمان در تشریح مصوبه امروز مجلس درباره مجوز به دولت برای تمدید اخذ وام 5 میلیارد دلاری از روسیه، در قالب بودجه سال 98، گفت: مجلس در بودجه و طبق سنوات گذشته، به دولت مجوز اخذ وام 5 میلیارد دلاری را داده بود که آن طور که معاون وزیر اقتصاد گفته است، تاکنون حدود 2 میلیارد دلار از روسیه به صورت مستقیم و یا سرمایه‌گذاری جذب شده و حدود 3 میلیارد دلار نیز باقیمانده است.

وی افزود: مجلس امروز در مصوبه‌ای مجوز وام 5 میلیاردی را برای سال 98 تمدید کرد، بر این اساس، دولت می‌تواند در قالب استقراض یا سرمایه‌گذاری در طرح‌های مصوب 3 میلیارد دلار باقیمانده را جذب کند و مجلس هم، چنین ظریفتی را برای دولت لحاظ کرده است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرانک
United States
شما آقایان و آقازاده‌ها همیشه عاشق وام‌های کلان هستید. میگیرید و خرج اعطینا میکنید....پس هم نمی‌دهید.... اما این روسیه است و داستان فرق میکند. اگر پس ندهید قسمتی دیگر از مملکت را تصاحب خواهد کرد!!!
Iran, Islamic Republic of
علوم فوران می کنه
ماشاء الله این همه اطلاعات
تازه از خواب بیدار شدی
Iran, Islamic Republic of
حالا دیگه رفتن دست گدایی پیش روسیه دراز کردن