سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳

:پایتخت» ۱۲۰ دقیقه‌ای به تلویزیون می‌آید

دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 672916
الهام غفوری از رسیدن یک ۱۲۰ دقیقه سینمایی با حضور همه عناصر سریال "پایتخت" در شب عید نوروز ۹۸ خبر داد.
:پایتخت» ۱۲۰ دقیقه‌ای به تلویزیون می‌آید
به گزارش جهان نيوز، مردم «پایتخت» و این نگاه به زندگی و خانواده را در سریال تلویزیونی «پایتخت» دوست داشتند. الهام غفوری گفته بود که هنوز خبری از سریال «پایتخت» نیست؛ علیرضا خمسه هم از ساخت این سریال در سال آینده خبر داده بود. البته محسن تنابنده هم چندی پیش به وجود طرحی برای «پایتخت6» و مذاکره برای تلویزیون اشاره کرد.

الهام غفوری لحظاتی قبل از حضور دوباره امسال «پایتخت» در نوروز 98 خبر داد و گفت: حضور امسال ما 100 تا 120 دقیقه و در قالب یک اثر سینمایی در تلویزیون خواهد بود. این کار با حضور همه عناصر پایتخت که روزهای آتی کلید می‌خورد به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد.

او در این گفتگو تأکید کرد: نمی‌توانم بگویم فضای آن دوباره در مازندران خواهد بود و چه تغییراتی را مخاطب خواهد دید. اما هم تغییر خواهیم داشت و هم مثلاً احمد مهرانفر که درگیر بازی در سریال «سال‌های دور از خانه» است به این تک قسمت می‌پیوندد. در فضای مجازی نوشته‌اند تله فیلم یا 90 دقیقه؛ درست نیست چون این تک قسمت یا اثر سینمایی «پایتخت» بیش از 90 دقیقه خواهد بود.

غفوری در خصوص جزئیات بیشتر این تک قسمت،‌گفت: فیلمنامه این اثر براساس طرحی از محسن تنابنده توسط خشایار الوند نوشته شده و قرار است طی چند روز آینده جلوی دوربین برود. این اثر سینمایی در شب سال نو مصادف با میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر روی آنتن خواهد رفت.

تهیه‌کننده «پایتخت» با اشاره به اینکه برای ساخت فصل ششم این مجموعه تلویزیونی در حال مذاکره با تلویزیون هستیم تأکید کرد: این تک قسمت هیچ ارتباطی با فصل ششم مجموعه پایتخت ندارد و کاملاً طبق استانداردهای یک اپیزود ویژه، هویتی مستقل دارد. با تلویزیون برای ساخت فصل ششم این مجموعه در حال مذاکره هستیم تا به زودی این اتفاق هم بیفتد که خیلی از مردم در کوی و برزن ما را می‌بینند بسیار علاقه دارند هرچه زودتر شاهد پخش این سریال تلویزیونی در فصل ششم هستند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
عاشق سریال پایتختم
United Arab Emirates
تنها شادی این روزهام
United States
روح بابا پنجعلی با روح بهبود شیرین کاری میکند!!!