پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

نتیجه عجیب در فوتبال ایتالیا؛ صفر- ۲۰

دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 672814
در رقابتهای سری C ایتالیا تیم پرو پیاچنزا در بازی مقابل کوئنو به جای یازده بازیکن با هفت بازیکن به میدان رفت و این بازی را با نتیجه ۲۰-۰ واگذار می‌کند. این بازی با انتقادهای زیادی مواجه شد.
نتیجه عجیب در فوتبال ایتالیا؛ صفر- ۲۰
به گزارش جهان نيوز، باشگاه پرو پیاچنزا در بازی اخیر خود، درحالیکه در رقابتهای سری سی به مصاف کوئنو می‌رود، در آغاز بازی به جای یازده بازیکن با هفت بازیکن وارد زمین می‌شود، هفت بازیکنی که همگی در رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان هستند. جالب اینجا است که داور بازی را با همین شرایط برگزار کرده و پیاچنزا در نهایت با نتیجه ۲۰-۰ شکست می‌خورد.
 
پیاچنزا در آستانه اخراج شدن از سری سی قرار دارد چرا که به گفته مسئولین فوتبال ایتالیا نتایج سه مسابقه خود در فصل جاری را دستکاری کرده است. از سوی دیگر گفته می‌شود این باشگاه با کادر فنی و بازیکنانش مشکلات مالی دارد و حقوق آنها را از ماه اوت پرداخت نکرده است. در نتیجه بسیاری از بازیکنان حاضر به بازی برای این تیم نیستند.

پیاچنزا برای اینکه از اخراج خود از سری سی جلوگیری کند، تصمیم می‌گیرد در بازی مقابل کوئنو هر طور شده به میدان برود. چرا که مسئولین لیگ به این تیم گفته بودند قرار نگرفتن جلوی کوئنو در این بازی، کاسه صبرشان را لبریز کرده و پیاچنزا را به دسته چهارم فوتبال ایتالیا خواهند فرستاد.

پیاچنزا اما در نهایت موفق می‌شود هفت بازیکن در رده سنی نوجوانان را پیدا کرده و به میدان بفرستد. از سوی دیگرباشگاه تنها بعد از گذشت سه دقیقه، پخش زنده بازی برای هوادارانش را قطع می‌کند چون به این نتیجه می‌رسد که تماشای یک شکست سنگین و تحقیرآمیز، برای هوادارانش بیش از حد توهین‌آمیز خواهد بود.

بعد از این بازی عجیب و غریب، گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: " اتفاقی که در کوئنو و در بازی این تیم مقابل پرو پیاچنزا افتاد، توهین به فوتبال و اصول ساختاری آن است".

باید دید در روزهای آینده مقامات مسئول فوتبال ایتالیا درباره پیاچنزا چه تصمیم خواهند گرفت.
 
منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *