جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
عضو کمیسیون امنیت پارلمان عراق اعلام کرد؛

آمریکا از حشد شعبی می ترسد

دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 672797
عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از نقشه آمریکا برای بیرون راندن نیروهای حشد شعبی از استانهای غربی این کشور خبر داد.
آمریکا از حشد شعبی می ترسد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «علی جبار» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد: آمریکا طرح و نقشه ای برای بیرون کردن نیروهای حشد شعبی از استانهای غربی در دست دارد.

وی در ادامه افزود: نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد در استان الانبار و استانهای غربی دیگر حضور دارند و برای بیرون کردن نیروهای حشد شعبی از این استانها برنامه ریزی می کنند.

جبار تاکید کرد: آمریکا می ترسد که میان نظامیان این کشور و نیروهای حشد شعبی درگیری به وجود آمده و به دنبال آن فشارها بر دولت فدرال برای اخراج نظامیان آمریکایی در عراق افزایش یابد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش های آمریکا در این خصوص شکست خواهد خورد. نظامیان آمریکایی از نیروهای حشد شعبی می ترسند و تلاش می کنند آنها را از پایگاه های خود در الانبار و نینوا و صلاح الدین دور نگه دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *