پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
یک مقام ارشد نظامی آمریکا:

هزار داعشی از سوریه به غرب عراق فرار کرده‌اند

دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 672735
یک مقام ارشد نظامی آمریکا اعلام کرد که صدها داعشی به همراه ۲۰۰ میلیون دلار پول نقد از سوریه به عراق فرار کرده‌اند.
هزار داعشی از سوریه به غرب عراق فرار کرده‌اند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، یک مقام ارشد نظامی آمریکا در گفتگو با شبکه سی ان ان از فرار بیش از ۱۰۰۰ تروریست داعشی از سوریه به کوهها و دشتهای غرب عراق طی شش ماه گذشته خبر داد.

وی تاکید کرد که این افراد احتمالا بیش از ۲۰۰ میلیون دلار پول نقد نیز با خود به همراه دارند.به گفته منابع آگاه نظامی، تروریستهای داعشی در حالی به دنبال فرار از سوریه هستند که آخرین پایگاه آنها در جنوب شرق سوریه در حال بازپس گیری است. گفته می‌شود برخی از این عناصر داعشی از اعضای القاعده در عراق هستند.

در عین حال، برخی رسانه‌ها از زد و بند نیروهای آمریکایی با عناصر داعشی و انتقال آن‌ها با بالگردهای خود به مکان‌های نامعین همراه با طلاهای سرقتی از مردم سوریه و عراق اشاره کردند.

خبرگزاری «سانا» روزیک شنبه گزارش داد که بالگردهای آمریکایی داعشی‌های تسلیم شده را با جعبه‌های حاوی مقادیر زیادی طلا از منطقه «الدشیشه» در استان «الحسکه» در جنوب سوریه به مکانی دیگر منتقل کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *